Met mijn kerel gaat het gelukkig wat beter, wel dikke poot kootholte ligt ook open en hij is zo gevoelig voor mok, maar er loopt weinig wond vocht meer uit. Hij staat nu in het zonnetje naast zijn meisie.
Mag ie nog niet dekken, ze heeft ringworm.
Vraagje aan jullie, ik heb de fout begaan door op de weegschaal te staan
ik ben 4 kilo rijker in 1 maand, vraag me af of die 2 suikerbroden en 6 zakken drop daar wat mee te maken hebben
, maar ik heb me zitten afvragen of meer gewicht niet nadeliger is voor dystrofie. Toen ik 88 kilo woog leek het wel dat ik meer last had dan nu met 76 kilo. Ik weet niet hoeveel jullie wogen voor de dystrofie tijdperk en nu, maar ben eigenlijk wel benieuwd of jullie verschil merken. 
geen probleem 't is gewoon te lekker
Ik kom wel erg aan van suiker, dat weet ik, maar af en toe
dan eet ik het niet meer.
Ik heb een zwarte zilverappel paardje. Is onderzocht/vastgesteld. Is er een miep die bij hoog en laag beweerd dat het een gewone schimmel is en wil koste wat kost haar gelijk krijgen. Probeert mij gewoon voor lül te zetten daarmee. En het blijft maar doorgaan en doorgaan. Zelf via PB. Heerlijk die oude penny's.
Word hier wel donkerder.
Hmmm, nou weet ik ook waarom, 't is ook nog eens een nep hengst
Net terug van buitenrit, en wat is het moeilijk om een tempo te kiezen
Naja dan alle 3 tegelijk, werkt ook
Ben wel erg gemilkshaked, zal het morgen wel voelen. (doe ik nu stiekem al
)
voor de schilders) anders worden het lange dagen.
zo zit ik dan dussssssssss. Door de regen wil mijn "bonte suiker klont" niet naar buiten, ambtenaar
Word je nat van. Wil je het beste voor je knol, dus veel buiten, wil ie niet. Rot knol
Hand was gister erg gespannen (gevoel ONTspannen
, ze zullen me moeten vastbinden
. Daarna
mag ik enkele maanden mijn rug niet draaien, rekken of strekken, niet met mijn armen boven mijn hoofd komen, niet zwaarder dan 2 kilo tillen en de ergste: niet lang zitten
Altijd makkelijk zo'n bob de bouwer
Maar wat een lange tijd zeg, mogen ze mij ook wel in coma houden.
Nou de rest
Die kreeg een plensbui op zijn kop