[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 14:55

Amber_ schreef:
xDramaQueen schreef:
hoeft niets te zeggen hoor amber :) mijne deed het 3 maanden perfect voordat hij begon te k*tten :)

Hmm.. haha

Ben gewoon bang dat het blijft etteren. Tong, navel, oor duurde zo lang.
En mijn tepel nu helemaal.. die is nu na klein half jaar nog bezig :=

oh sorry, geen geruststelling maar ik zit alweer op 2 jaar en 4 maanden en hij kan soms nog weleens flink etteren..

Amber_

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 15:07

O:) hahahaha

Bedankt :P

nynkeline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 15:09

oeh autsj dat lijkt me dus niks een tepelpiercing..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 15:20

Zal ik het dan nog mooier vertellen DQ.. Heb 'm nu een jaar of 6/7 en heeeel soms wil-ie ook nog weleens etteren. Maar dat is vooral als ik 'm heb gestoten of als de mannelijke helft er geen rekening mee heeft gehouden :+. Niet meer door genezing of iets, dat hebben we gelukkig al gehad :).

Verder is-ie echt wel heel leuk hoor :j, alleen nadeeltje was dat het zolang duurde voordat-ie was genezen... Was mijn eerste piercing, misschien ook niet zo handig om die als eerst te zetten haha!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 15:39

Yv_ schreef:
Zal ik het dan nog mooier vertellen DQ.. Heb 'm nu een jaar of 6/7 en heeeel soms wil-ie ook nog weleens etteren. Maar dat is vooral als ik 'm heb gestoten of als de mannelijke helft er geen rekening mee heeft gehouden :+. Niet meer door genezing of iets, dat hebben we gelukkig al gehad :).

Verder is-ie echt wel heel leuk hoor :j, alleen nadeeltje was dat het zolang duurde voordat-ie was genezen... Was mijn eerste piercing, misschien ook niet zo handig om die als eerst te zetten haha!

Maar jij hebt nu natuurlijk nog een intieme piercing..
Mijn tepel deed echt zeer ! Mijn been ging gewoon van omhoog, echt zon reflex haha !
Terwijl de rest van piercings+tattoo's niet veel bijzonders waren..

Hoe zeer doet die ?
Want tegen mij was het, je neus doet meer zeer dan je tepel. Nou meiden !
Je tepel doet meer zeer dan je neus :P.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 15:45

Ik kan het me niet herinneren toen-ie gezet werd, denk dat ik in een roes leefde ofzo ;). Dacht dus ook dat-ie helemaal geen pijn deed, maar vroeg het donderdag aan een vriendin of die het toevallig nog wist en die zei dat ik er wel écht veel last van heb gehad en dat-ie ook met zetten ontiegelijk pijn deed...

Ik hoor juist vaak dat tepel een van de pijnlijkste plekken schijnt te zijn? Nja, zal denk ik ook wel per persoon verschillen?

Haha, je been omhoog :+. Zie nu echt zo'n cartoon voor me haha!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 15:58

Whahaha dat was het denk ook wel.
Me vriendin kwam niet meer bij :+

Dan weet ik nog niet of ik het durf haha..

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 16:19

ai tepel peircing lijkt me echt pijnlijk :=
DQ, jeetje wat een verhaal zeg. Snap goed dat je toen helemaal in de stress schoot :oo

Mijn rook is nog steeds erg rustig en geneest goed :) Wel even een paar dagen gehad dat ie aan het rommelen was, maar tot nu toe valt de genezing me reuze mee :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 16:33

mijn tepel deed ook echt heel erg pijn, alsof hij er in slowmotion doorheen ging, maar dat ligt ook aan hoe stroef de boel is, ik zet nog liever 30x me tattoo op mn rug dan 1x een tepelpiercing.

VCH was ook absoluut geen lieve prik, maar toen ik daarvan opstond was de pijn weg, was met me tepel wel anders, helemaal omdat het toen koud was buiten.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 18:14

Dan was het bij mij minder stroef denk ik want hij zat er zo doorheen
Zat er vrij droog naar te kijken hahaha maar ik zou het niet nog een keer doen. Deed wel pijn maar dat was vrijwel gelijk weg, alleen een paar uurtjes voelde ik hem die avond maar heb er geen last van gehad en hij heeft ook nog nooit geëtterd.

HAhahaha been omhoog :')

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 18:17

ik heb gister een madonna laten zetten :D
heb alleen een dikke lip en het is een beetje blauw maar voor de rest ben ik er blij mee :P

nu heb ik natuurlijk zo'n onwijs lelijk dik en lang ding er in zitten.. maar over paar weekjes word die verwisseld voor een heel mooi klein gouden knopje met een steentje erin :D

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 18:30

Wat leuk, eindelijk nog iemand met een madonna in dit topic :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 18:33

Sophie_midas schreef:
Wat leuk, eindelijk nog iemand met een madonna in dit topic :D

haha zijn die er niet zoveel dan? :P

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 18:33

Ik ben ze nog niet tegengekomen hier :))

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 18:37

Sophie_midas schreef:
Ik ben ze nog niet tegengekomen hier :))

dan zijn we wel heel speciaal :P

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:15

LimaMambo schreef:
ik heb gister een madonna laten zetten :D
heb alleen een dikke lip en het is een beetje blauw maar voor de rest ben ik er blij mee :P

nu heb ik natuurlijk zo'n onwijs lelijk dik en lang ding er in zitten.. maar over paar weekjes word die verwisseld voor een heel mooi klein gouden knopje met een steentje erin :D

Oeh dat vind ik echt gaaf! :D

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:22

Smaken verschillen ook natuurlijk :))

Ik mag geen zichtbare piercings in mijn gezicht ivm werk...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:30

Er zitten er wel een aantal met madonna's, sommige ook die hem gehad hebben :)

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:34

Ik heb nu sinds vrijdag een neuspiercing :D ben er zo blij mee. even ter info , het is mijn eerste (echte ) piercing , maar ik had wel al 2 gaatjes aan beide kanten van mijn oren;)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:38

priscillahip schreef:
Ik heb nu sinds vrijdag een neuspiercing :D ben er zo blij mee. even ter info , het is mijn eerste (echte ) piercing , maar ik had wel al 2 gaatjes aan beide kanten van mijn oren;)

Hee wat leuk :))
Ik had er ook eentje, vond hem ook erg mooi. :D
Helaas moest hij eruit.

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:55

ow jammer :(:) , waarom (als ik vragen mag :o )?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 21:45

Ik heb even een vraagje aan de mensen met een VCH. Heb 'm sinds zondag, ging eigenlijk harstikke goed, van de week dus ook een ritje met poown gemaakt. Maar nou (eergister of gister?) merkte ik dus dat het bovenste gaatje wat is uitgescheurd. Weet niet of het écht zo is, maar dat idee heb ik.. Als ik goed friemel, kan ik het bovenste bolletje verstoppertje laten spelen nl ;). En het lijkt me stug dat de naald ook zo dik was. Denk dat-ie een stukje is uitgescheurd met paardrijden ofzo, omdat het toch nog best beweeglijk as en nog niet genezen oid? Kan dit veel kwaad? Heb er geen pijn aan of irritaties ofzo... Als ik 'm gewoon zo laat, dan zit-ie nog wel netjes hoor, maar als ik er mee ga friemelen is het alsof het bovenste gaatje dus is uitgescheurd... En omdat ik dus wil weten of ie nou wel of niet uitgescheurd is, maak ik het geloof ik alleen maar erger omdat ik constant zit te kijken... Zucht :P..

Ps, met friemelen bedoel ik niet het handwerk ;), maar friemelen om te ijken hoe het er nou uitziet... Nieuwsgierigheid voor de looks ;)!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 31-01-10 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 21:57

het is vrij rekbaar vel daar dus lijkt me logisch dat als je er aan friemelt dat het uitleurd?

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 22:12

Ik ga voor je kijken yv :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 22:13

Yv_ schreef:
Ik heb even een vraagje aan de mensen met een VCH. Heb 'm sinds zondag, ging eigenlijk harstikke goed, van de week dus ook een ritje met poown gemaakt. Maar nou (eergister of gister?) merkte ik dus dat het bovenste gaatje wat is uitgescheurd. Weet niet of het écht zo is, maar dat idee heb ik.. Als ik goed friemel, kan ik het bovenste bolletje verstoppertje laten spelen nl ;). En het lijkt me stug dat de naald ook zo dik was. Denk dat-ie een stukje is uitgescheurd met paardrijden ofzo, omdat het toch nog best beweeglijk as en nog niet genezen oid? Kan dit veel kwaad? Heb er geen pijn aan of irritaties ofzo... Als ik 'm gewoon zo laat, dan zit-ie nog wel netjes hoor, maar als ik er mee ga friemelen is het alsof het bovenste gaatje dus is uitgescheurd... En omdat ik dus wil weten of ie nou wel of niet uitgescheurd is, maak ik het geloof ik alleen maar erger omdat ik constant zit te kijken... Zucht :P..

Ps, met friemelen bedoel ik niet het handwerk ;), maar friemelen om te ijken hoe het er nou uitziet... Nieuwsgierigheid voor de looks ;)!

sowieso mag je er niet eens aan friemelen in deze periode, je hebt hem net... dus het balletje erdoor proberen duwen is geen strak plan :n

Zoals phara al zei het vel is vrij rekbaar maar uitgescheurd is het vast niet, wel kan je gaatje iets ruimer geworden zijn, maar dat is logisch, want het staafje wat er nu inzit is vrij groot en beweegbaar en dat kan dus het gaatje iets groter maken, straks wanneer je een klein staafje hebt op maat en misschien zelfs kleinere balletjes dan zal hij rustiger liggen waardoor het gaatje weer rondom het staafje zal groeien :)

maar voor nu, no touchie.