PW, ik kan zeker wat met je uitleg dank je wel. Merk wel dat het herstel heeeeeel langzaam op gang komt. Weet nog steeds niet zo goed waar ik moet beginnen. Ga het zeker bespreken tijdens mijn volgende gesprek, tot nu toe heeft hij mij alleen maar aan het woord gelaten en zelf weinig tot niets gezegd. Ben eerder een keer depressief geweest toen ik jaar of 17 was toen ben ik bij de ggz geweest, dat heeft me toen veel beter geholpen. Het is voor mij echt zoeken naar wat bij mij nu past en werkt. Kom volgende week nog bij de huisarts zal hem ook eens vragen wat voor ideeeen hij erover heeft. Wil echt geholpen worden om zelf beter te worden, dat ik weer weet wie ik ben, wat ik wil en wat ik nodig heb.
Wordt morgen inderdaad een hele spannende dag, net nog even met hem gesproken, hij was er heel nuchter onder maar vond hem aan de telefoon toch wel een beetje emo. Gaf hij ook al min of meer aan dat hij het nu toch wel erg dichtbij vond komen. Jij ook veel sterkte PW. Echt te raar voor woorden hoe ze je behandelen bij dat asiel. Ga je nu weer opnieuw kijken voor een andere hond? Misschien is het leuk een jonge hond te nemen?
Aikon: In sommige dingen weet ik heel goed wat ik wil en leuk vind, maar qua werk/opleiding niet. Ook ben ik toch wel best onzeker op het gebied van relaties. Merk zelf dat ik echt iemand nodig heb. Nu is de laatste relatie echt helemaal mis gelopen, wat een teleurstelling. Nog minder vertrouwen gekregen, en nog banger om alleen te zijn en te blijven. Kan hem ook erg moeilijk loslaten. :S