Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talisa schreef:irise456 schreef:pff mijn helix is ontstoken er komt namelijk prut uit![]()
Tell me about it
Bij mij komt er niet echt prut uit, maar mn hele oor is 2x zo dik, warm en rood.
En nu heb ik ook nog es koorts dr bij gekregen, ben zo ziek als een hond
Ukkiee schreef:Ik zou voor een piercing niet aan de slag gaan met antibiotica! Antibiotica verlaagt namelijk je natuurlijke weerstand. Als het echt noodzakelijk is, is antibiotica natuurlijk prettig, maar anders is het eigenlijk gewoon rotzooi!
Ukkiee schreef:Ja, oké, maar daarom zei ik ook als het echt noodzakelijk is, is het natuurlijk een ander verhaal.. Maar het leek hier meer op het aanraden van antibiotica aan iedere Bokker die wat problemen heeft met zijn/haar piercings en dat lijkt me dus niet de bedoeling!
Ukkiee schreef:In dit geval ben ik er absoluut niet van overtuigd dat dat door de piercing komt. Juist eerder dat zij ziek is en haar piercing dáárom warm en rood is. Over het algemeen is dat bekend: als je ziek bent, gaan je piercings daarin mee. Word je weer beter, dan genezen je piercings ook weer.
Ukkiee schreef:In dit geval ben ik er absoluut niet van overtuigd dat dat door de piercing komt. Juist eerder dat zij ziek is en haar piercing dáárom warm en rood is. Over het algemeen is dat bekend: als je ziek bent, gaan je piercings daarin mee. Word je weer beter, dan genezen je piercings ook weer.