Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iessie schreef:Ik heb trouwens nog een vraag over de nagellak van essence.
Heeft essence ook een witte nagellak die goed dekt?? Zoja hoe heet deze? Ik heb nu 02 white secret...maar die dekt niet echt geweldig. Het is een soort parelmoer achtig wit maar dus niet echt spierwit.![]()
Hier zie je de lak op mijn wijsvinger.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AHN7II4U.jpg
Ik wil toch weer graag een goed dekkende spierwitte lak..Bij mijn bourjous potje ben ik zo stom geweest om per ongeluk de roze kwast in t witte potje te doen.
Met typen en of werken heb ik geen last van mn nagels. Ik had ze eerst wel een stuk langer maar voor mijn nieuwe baan (op een behandelgroep voor gehandicapte mensen met een gedragsstoornis) heb ik ze toch wel in moeten korten helaas...
Voordeel is dan wel dat ik nu meer salaris krijg waardoor ik vaker bij konad kan bestellen.![]()
![]()

ik zit eigenlijk op het nieuwe thema te wachten. 

heb ook een paar lakjes van Rimmel & Maybeline etc die zijn wel een stuk beter
Sidney schreef:ik wacht ook op een nieuw thema, ben dit lakje nu wel weer zat
klopt, ik vind met essence de lakjes ook minder doordat ze zo langzaam opdrogen, teminste dat ik heb alleen bij die kleine potjes, die grote is het dan wel weer beter! misschien omdat het kwastje dan beter is, want bij die kleine gaat het er gelijk heel dik op bij mij.. bij die andere niet.heb ook een paar lakjes van Rimmel & Maybeline etc die zijn wel een stuk beter

< dit is zeker die kleur waar je het over hebt hafjegek ?

hafjegek schreef:ik heb de grote potjes genomen, zaten leuke kleurtjes bij maar vind het vreselijk spul op deze manier. misschien doe ik er nog eens iemand een plezier mee ze waren gelukkig niet duur
Ik vind ze wel redelijk snel drogen, wel een beetje waterig maar ach.
maar heb er ook nog visjes bij gedaan waardoor het iets drukker word maar de kleur contrasten zijn niet zo heftig heb donkerblauw gebruikt op een soort blauwgroene achtergrond vind het zelf weer erg leuk gelukt.