Verstandig afvallen voor jojo-ers: deel lll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xkusssx

Re: Verstandig afvallen voor jojo-ers: deel lll

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:28

Zoals gezegd vanmorgen naar de huisarts geweest.. mams mee.
Moest vertellen in wat voor periode ik zoveel ben aangekomen en moest mijn huidige gewicht vertellen :( was echt niet leuk!
Doorverwijzing gekregen naar de dietist en bloed geprikt voor de schildklier weer..

Nou... het begin is er!

Nog 25 kg te gaan...

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:32

Goed gedaan xkusssx!

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:37

Ben ook best trots op mezelf dat ik de stap heb gezet :o Wil er gewoon niet meer
mee zitten, want het beinvloed mij op dit moment te veel.

* Heb ik weer.. wilde net bellen voor een afspraak, zitten ze tot de 25e dicht :S hihi...

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:43

Oh jammer zeg!

Je zou alvast een eet-dagboek bij kunnen houden, grote kans dat ze daarnaar gaan vragen ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:46

Het lijkt wel of ik ineens meer motivatie krijg door mijn komende lipo. Ik ga nu best goed met eten, kan me keurig inhouden. Misschien heb je dat soms even nodig he? Ik denk dat Bonechi ook echt de motivatie mist om door te gaan, ik snap dat wel. :j

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:47

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:02

Suzanne F. schreef:
Het lijkt wel of ik ineens meer motivatie krijg door mijn komende lipo. Ik ga nu best goed met eten, kan me keurig inhouden. Misschien heb je dat soms even nodig he? Ik denk dat Bonechi ook echt de motivatie mist om door te gaan, ik snap dat wel. :j

Ik heb het hele strikte opgegeven. IK ben er nu echt minder mee bezig in mijn hoofd. Eet ook gerust weer een paar biscuitjes bij de thee. Verder blijf ik regelmatig eten en heb ik gisteren heeeerlijk hardgelopen. IN het begin voelde ik me een lompe sloffende olifant, maar nu zit er wat meer schwung in :+ Ik wordt ook echt wel wat strakker, ik voel meer spier daar ver verstopt, maar er blijft gewoon een paar cm vet bovenop liggen. maar dat swingt nu wel minder :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:16

Ik krijg echt veel reacties op mijn armen nu. Ik heb daar al aanleg voor om gespierde armen te krijgen maar door dat bodypumpen wordt het best extreem. Nog even en ik lijk net een bodybuilder. :+
Ikzelf vind het niet echt mooi voor een vrouw om zulke fors bespierde armen te hebben maar goed, kan er niks aan doen. }:0

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:16

Goed voor jou Suzanne dat je niet opeens echt de drive te pakken hebt :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:18

Nou ja, heb weer even wat motivatie gekregen. Eerder dacht ik meer van: Ja wat maakt het nog uit, het gaat er toch niet af op mijn benen.... En nu ik weet dat die aangepakt worden heb ik meer motivatie.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:20

Hmm, ik vind dat extreem gespierde echt niets. :P
Mijn grote liefde heeft heel gespierde armen (gym, dus ringen enzo) maar expres geen sixpack omdat hij dat te hard vindt oid. :')
(Bah, ik mis hem ;( )
Nouja, ik denk, beter te gespierd en dat je het er bij kan gaan eten dan zo'n flubber als dat ik nu ben. :')

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:24

I love muscels :D
Mijn vriend was behoorlijk breed toen wij wat kregen.
Nu richt hij zich meer op cardio training ipv kracht en dat is jammer ;(

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 13:54

xkusssx schreef:
Zoals gezegd vanmorgen naar de huisarts geweest.. mams mee.
Moest vertellen in wat voor periode ik zoveel ben aangekomen en moest mijn huidige gewicht vertellen :( was echt niet leuk!
Doorverwijzing gekregen naar de dietist en bloed geprikt voor de schildklier weer..

Nou... het begin is er!

Nog 25 kg te gaan...

Super dat je deze stap al hebt gezet! +:)+

Ben vanochtend wezen sporten! Begin al echt gespierd te raken in mn armen! :D
Nu zijn ze een week gesloten dus kan de 24ste pas weer, beetje jammer.
En net een nieuwe broek gekregen, nieuwe schoenen & nieuwe lingerie! Bh's waren te groot geworden :')

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:30

jaaaaa 72,8!!!!!! pfffff en vakantie!!!!! damn wat ben ik moehoehoe! Maar morgen nog een dagje alle zorgen van me af dansen op Decibel! colatje-light er bij en ik ga er helemaal voor! Tis voor mij lekker dichtbij dus dat is ook handig! Ik ben er klaar voor! Super gezond eten zal er daar niet in zitten denk ik maar ach.... dat dansen we er dan maar af!

Kos here we come!!!!! morgen ga ik de koffer van zolder af halen!

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 13:07

Zoo, weer terug van vakantie! :oo
3 kilo aangekomen in 2 weken... Gaat niet echt zoals ik wil.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 09:39

Goeiemorgen!

Kei goed Kusss, die stap is inderdaad gezet en dat is de grootste! You go girl! En inderdaad, begin vast met bijhouden van eetdagboek, want dat is eerste opdracht die je bij dietiste krijgt!

Aaah spannend Suus, ben echt superbenieuwd wat je er straks van vind!

LILY, ik ook vandaag naar KOOOOOSSS! Alles is ingepakt!

Ennum mooie nieuws, 57.5 op weegschaal! Ik wil max 1.5 kg aankomen op vakantie, dus gewoon rustig eten en niet al te veel en lekker bewegen! Dan komt het zeker goed!

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:26

Hier gaat het niet zo denderend en die 80 heb ik dan ook niet gehaald. Ik ga er nu maar weer hard tegenaan en hopen dat aankomende week wat beter gaat.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:16

Oooohwww... Kos....*jaloers*
Veel plezier meiden!!

Nou, afgelopen vrijdag natuurlijk dan de bruiloft van mn zusje en lekker genoten van de bruidstaart met marsepein.
s'morgens crackers gehad en 's middags 2 krentenbollen, 's middags dan die taart en 's avonds kalkoenfilet, wat broccoli met een klein beetje saus, een klein schepje jägersaus en wat komkommer/geschrapte wortel en nog een andere soort salade.
Eén glaasje witte wijn gehad (ich bin ja immer die BOB he? :roll: ) en voor de rest spa rood.
En...de benen uit mijn lijf gelopen (want ceremoniemeester :D ) én natuurlijk 's avonds lekker gedanst :):)
Véél complimentjes gehad over mijn uiterlijk/mijn kleding van mijn familieleden die me een poos niet gezien hadden :o :) en gelukkig ook veel complimenten gehad over mijn ceremoniemeesterschap :D

En, als ultieme beloning, toen ik vanmorgen op de weegschaal stond:
72,7 --> 1,3 kg afgevallen! _O-

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:16

Zijn hier nog mensen die aan zumba doen? Laatst was er namelijk nog iets over te lezen hier! Is het leuk en werkt het etc? :)

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:50

Tjee Mies da's nog eens een flinke beloning!!
Nog proficiat en Flettie natuurlijk ook! (foto's???)

Bokkiej... ik wilde het gaan doen, had me ingeschreven voor de groep die in september start maar heb me toch terug getrokken.
Vond het op zich wel leuk maar ik denk dat ik er snel op uitgekeken ben... heb ik met de meeste sporten)
Als je dol bent op arobics en dansen dan is het zeker een aanrader!!
Ik heb met terug getrokken omdat ik gestopt was met paardrijden ivm tijdgebrek terwijl ik dat liever doe als Zumba...
Dus besloten maar weer te beginnen met paardrijden en Zumba niet te gaan doen hahahaha

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:09

@loes: heeelll veel plezier alvast!!! Ik kom donderdag de boel onveilig maken daar! Wie weet kom ik je tegen daar haha zie ik hier op bokt een foto bij terugkomt en denk ik....... heeej die heb ik gezien op vakantie hahaha

Zo gisteren een dagje gefeest op decibel outdoor! 12uur lang gedanst en gefeest. Na een goed ontbijt de rest van de dag geleeft op bakjes fruit, 2 pizzapunten en ontelbaar veel flesjes water! Frisdrank krijg je er bij mij niet goed in dan! Heb het helemaal volgehouden maar toen ik thuis kwam ben ik meteen onder de douche gesprongen en in bed gaan liggen!
Morgen zal ik eens wegen, ik heb me werkelijk waar kapot gezweten daar! hahaha maar het was wel goed voor de lijn!
Vandaag ben ik nog moe en lui, net de paarden gedaan maar was te lam om te rijden dus lekker losgegooit en gespeelt met ze! Morgen als ik wat meer uitgerust ben stap ik wel weer op! donderdag op vakantie!!!!!!!!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:05

Ben zaterdag wezen bodyboarden in zoetermeer. Was leuk! Daarna nog ff lekker uit eten geweest, heb genoten :9 Even iets minder streng, mag ook wel vind ik. Heb carpaccio van zalm gehad (mag eigenlijk pas in de 2e fase, da's bij mij bij +- 17,5 kg) en daarna een salade niçoise met gegrilde tonijn.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:10

Oh dat klinkt zalig, Joonsel. En ook al mocht jij dat nog niet, het klinkt best mager hoor!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:24

Iris1702 schreef:
Tjee Mies da's nog eens een flinke beloning!!
Nog proficiat en Flettie natuurlijk ook! (foto's???)

:wave:
Hier ook vrijdag niet op de calorieën gelet :D De taart was heeeeerrrrrlijk :9 en het avondeten was ook verrukelijk. Heb er alleen niet veel van gehad want ik had gewoon geen honger :o
Maar van de leftovers heb ik nog wel zaterdag en zondag genoten met het gevolg dat ik vandaag niet ben aangekomen en afgevallen :') Vanaf nu maar weer in het gareel :=

Afbeelding
Afbeelding

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:54

Wauw wat een prachtig gezin!!
Fijne dag geweest Flettie??