Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:33

Ik hou er helemaal niet van, bah!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:07

@ Daijano: Heb deel 1 van het boek inmiddels uit!

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:28

DC, dat is toch goed nieuws? Tijd om te rusten en aan jezelf te werken...

Hier heeft het ook even flink geonweerd. Vind ik zelf ook altijd wel wat hebben, helaas logeert de hond van mn moeder hier nog steeds en die is er doodsbang voor. Mijn eigen monsters geven er niks om.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:41

oliebol, het gaat niet goed.
Ik ben mega gespannen en voel een woede-aanval opkomen.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:42

Kun je niet even een stuk gaan wandelen oid PW? Misschien word je daar wat rustiger van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:48

Ik weet hoe vervelend het kan zijn als je je zo voelt. Hem onderdrukken is helemaal niet goed, maar eruit laten komen voelt ook niet goed. Wat bij mij altijd helpt is de kat aaien. Klinkt stom, maar zo kom ik tot rust.

Wie heeft er hier ervaring met chakra's?

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:51

Ik heb er wel een boek over liggen Angela, mijn moeder is het nu aan het lezen.
Ben je zelf bezig met EFT nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:00

Ik heb vanmorgen mijn eerste kennismaking er mee gehad, en die vond ik erg heftig.. Ik wil er wel mee doorgaan, ik krijg nog wat informatie toegestuurd.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:03

Zit ook weer even op de bank, vandaag gewerkt van 7.45-16.30u. Dacht ik begin iets eerder zodat ik ook eerder weg kan maar helaas ging dat deze keer niet lukken. We hebben overleg gehad over mn uren en ik mag ze indelen zoals ik wil, mag er 40 maken maar ook 28, dat is wel fijn om te weten. Moet wel in overleg met de collega's. Mag dus als ik het goed vind voor die dag lekker naar huis gaan, er is wel een last van mn schouders, nu kan ik zelf kijken wat ik aankan. Moet even kijken hoe dit in de praktijk gaat werken maar het idee is wel goed.

Voelde me verder vandaag ook wel goed, heb het gesprek vanmorgen al gelijk gehad. Heb nergens last van gehad en merk dat ik nu ook weer wat meer energie heb. Ga kijken of ik zo nog even iets kan doen, hoop het. Heb wel bijgelezen maar niet alles is blijven hangen, las wel wat positieve berichten, dat doet een mens goed.

PW, wat fijn dat er meer bekend is. Wanneer ga je starten? Dan zullen we jou hier ook wat minder gaan zien maar dat is een positieve ontwikkeling. Blij dat het balletje rolt?

Sam, hoe was de buurt? Leuk hoor straks je eigen huisje, gaan jullie samen verhuizen, hoe is het met de beeb?

DC, goed dat de bedrijfsarts je serieus nam, snap dat het even emotioneel is wat het is toch een bevestiging dat het echt niet goed gaat. Het zal ook even wennen zijn om meer thuis te zijn maar je moet proberen je er aan toe te geven, acceptatie is de eerste stap naar herstel. Wie weet zit er wel een blijvend kantoorbaantje voor je in? Hoe voel je je nu er zelf onder, heb je het al een beetje laten bezinken?

Angela, hoe gaat het met de dracht van het paardje? Heb geen ervaring met de dingen waar jij naar informeert, wil je daar zelf mee aan de slag? Hoe is het verder met jou?

Sifra, vandaag weer druk geweest? Nog naar je oma gegaan, hoe is het met haar, beseft ze het al? En jij zelf, is het bij jou al aangekomen? Hoe voel je je verder?

Daijano, hoe gaat het nu op je werk, lees er niet zoveel meer over dus ik hoop dat dat positief is? Moet je pa nog weg? Hoe voel je je verder?

RodeoRoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:04

Hallo,
PW wat super dat er meer nieuws is! Hoop dat je snel mag beginnen. Leuk dat je zo'n oude hond hebt, wat voor een is het?
DC lijkt me erg fijn dat je nu meer rust hebt met je werk.
CIV wat heerlijk dat het nu zo fijn geregeld is met je werk. Je kunt zelf het beste voelen wat je wanneer aankan.

hier verder geen onweer, wel af en toe eens een bui.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:11

Hee CIV, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Kan me voorstellen dat het een stuk prettiger voelt nu wat betreft de uren. Net wat je zegt, nu kijken of het ook in de praktijk gaat werken, maar als het goed is kun je dat dus ook zelf een beetje bewaken.

Hier gaat het wel ok, ben vandaag niet bij oma geweest, mijn moeder is nu bij haar. Wij gaan morgen weer.
Ik voel me zelf wel aardig goed eigenlijk vandaag. Ga even naar mijn paardje toe nu.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:16

RR, hoe is het met jou?

Sifra, veel plezier bij je paardje, ik ben er morgenochtend alweer vroeg bij. Dan komt de dierenarts, hoop dat ze zich rustig houdt.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:26

Pw,.. ja dat is een mooie he,.. ben je gewoon bij hoofdstuk 1 begonnen? of heb je een hoofdstuk uit wat je aansprak?
Ik heb het toen gewoon gebladerd en eruit gehaald wat ik nodig had.

Civ, foe gelukkig zeg blij dat je duidelijkheid hebt, nu kan je indd wat rustiger op je werk zitten, dan merk je ineens hoe negatieve dingen energie van je vreten. Ben echt blij dit te horen.

SIfra, goeie dag dat is fijn. hoe was het bij je paardje?

RR bij jou alles in orde, je bent rustig hoop dat het een goed teken is.

Sam ,.. leuk eigen plekje , ben benieuwd hoe je het vond daar?
en is het huisje voor 3?

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:28

Daijano, hoe is het met jou? Ben ook blij dat ik duidelijkheid heb, daaraan kun je toch zien dat ik nog niet helemaal hersteld ben of gewoon vatbaarder zal blijven

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:31

Hier is alles wel goed,.. kweet niet ben opzich vrolijk, maar ik heb een voorgevoel dat er iets in aantocht is en kan me dus niet helemaal happy voelen,.. stom kan het niet goed uitleggen, maar er klopt iets niet en ik weet niet helemaal wat..

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:52

Daijano, hoop niet dat je voorgevoel werkelijkheid zal worden. Weet je al of je pa weg moet?

Edit; had per ongeluk de hond opgesloten in de schuur, ze heeft ze niet verveeld, visvoer lag overal _O- Was goed dat ik even ging kijken want ik wil niet weten wat er was gebeurt als ze er een hele nacht in zat. :o Kan er nu gelukkig om lachen en dat doet de mens weleens goed.
Laatst bijgewerkt door koi op 09-06-09 21:55, in het totaal 2 keer bewerkt

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:55

Nee dat zal ook pas eind juli duidelijk zijn, hij is al mee op oefening nu.. dus vakantie van hem hier is ook alwee verziekt.. fijn hoor.
Nou ik weet niet wat het is , maar zit me dwars dat gevoel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:10

Daijano: Moeilijk is dat, zo'n onzekerheid. Hoop dat je voorgevoel niet uitkomt.

CIV: Toch fijn dat een dier je zo aan het lachen kan maken.

PW: hoe is het nu met je?

Ik heb net weer een heel stuk geschreven op mijn weblog. Klinkt stom, maar het is echt mijn passie aan het worden. Heerlijk!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:11

Dames ik ge naar bed,.. ben erg moe , ga nog even lezen.
Slapa lekker allemaal.

knuf

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:13

En ik heb wat te lezen gevonden, ga zo naar boven en lees het op het gemak ff door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:14

Slaap lekker Daijano!

Hier begint het weer als een gek te regenen en te onweren. Hoop dat mijn vriend snel thuis komt eigenlijk..

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:15

slaap lekker!

Ik had nog niet gereageerd omdat ik daar simpel weg de puf niet meer voor had. Het gaat eigenlijk minder goed als dat het ging. Ik zie op tegen stage omdat ik nog geen plek heb en vanaf juli op stage zou moeten. Ik ben elke dag zo moe als ik uit school kom en dan moet ik nog boeken lezen mijn examen voorbereiden en rapporten schrijven. Vorige week was ik ziek en heb ik tot twee uur smiddags geslapen en om 4 uur was ik weer doodmoe..

Zal proberen wat bij te lezen over hoe het met iedereen gaat.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:32

heb je maar pb gestuurd vind te heftig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:35

Je gaat toch niet zeggen dat je mijn blog als leesvoer hebt meegenomen naar bed? *bloost*

Ik kan haar nog wel zien, ik hoef maar te bellen en dan kan ik langskomen. Ik trek het alleen niet... Ze heeft een megagoeg plekje, beter kon niet. Ik kan haar niet betalen.. Ik kan het stalgeld niet iedere maand ophoesten helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:36

Ik had al gereageerd in het topic voordat je er een pb van had gemaakt. Oeps..