Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chance schreef:Hier nog steeds geen menstruatie. Als er morgen nog steeds niks is dan even de dokter bellen denk ik. Want vrijdag zou ik weer de pil moeten pakken.
Het rare is (misschien verbeeld ik het me wel): Voel me anders. Buik is gevoeliger, voel me gewoon raar zullen we maar zeggen.
Heb wel zoals eerder hier gepost een test gedaan, maar die was negatief. Maar nu ook deze periode wegblijft.....
Heeft dit iemand ook meegemaakt of hebben jullie tips/ of een site waar ik info hierover op kan zoeken?
Memphes schreef:sommige hebben het over de pil als je die
goed inneemt dat het dan werkt.
Maar ik heb wel eens dat ik om 8 uur de pil inneem
omdat ik dan naar school moet en sweekends soms pas rond
11 uur zeg maar. Dat maakt toch verder niet uit dan neem je
het toch wel gewoon goed in?
D_nies schreef:Nu na het stoppen is mijn libido en humeur wel toegenomen...
Maar wat heb je aan een hoog libido als niemand je moet om je pukkels
xDramaQueen schreef:D_nies schreef:Nu na het stoppen is mijn libido en humeur wel toegenomen...
een hoog libido is ook niets ik ben net een kerel... ik had het met de pil echt heeeel erg, maar die maakte me ook humeurig, ik had gehoopt dat de spiraal me libido een stuk naar beneden zou halen maar helaas
Memphes schreef:sommige hebben het over de pil als je die
goed inneemt dat het dan werkt.
Maar ik heb wel eens dat ik om 8 uur de pil inneem
omdat ik dan naar school moet en sweekends soms pas rond
11 uur zeg maar. Dat maakt toch verder niet uit dan neem je
het toch wel gewoon goed in?
xDramaQueen schreef:D_nies schreef:Nu na het stoppen is mijn libido en humeur wel toegenomen...
een hoog libido is ook niets ik ben net een kerel... ik had het met de pil echt heeeel erg, maar die maakte me ook humeurig, ik had gehoopt dat de spiraal me libido een stuk naar beneden zou halen maar helaas
overigens heb ik een veel beter humeur, en een egaal gezicht, wel nog puistjes op me rug maar verder mag ik niet klagen, ook ben ik van die vreselijke eetbuien af!!! die waren echt zoooo erg met de pil!
Smart schreef:Zitten er hier ook mensen die ervaringen op hebben gedaan met de prikpil??
Unwritten schreef:Vooral vette dingenen het kan mij niet zoveel schelen, ik eet het gewoon weg. Ik kom namelijk om de een of andere reden niet aan
Smart schreef:Bedankt voor de reacties...
Ik lees wel veel over tussentijdse bloedingen, heb je daar last van/gehad?
Ben je hiervoor ook aan de pil geweest dan omdat je alsnog een hongergevoel kreeg?
En borsten die gaan groeien kan ik wel gebruiken..!!
Valeria schreef:Smart schreef:Bedankt voor de reacties...
Ik lees wel veel over tussentijdse bloedingen, heb je daar last van/gehad?
Ben je hiervoor ook aan de pil geweest dan omdat je alsnog een hongergevoel kreeg?
En borsten die gaan groeien kan ik wel gebruiken..!!
toen ik net begon aan de prikpil had ik wel eens een tussentijdse bloeding, maar niet echt noemenswaardig. bij mij is dat na een half jaar over gegaan.
ik heb daarvoor altijd gewoon de pil geslikt.
maar omdat ik heel hevig menstrueerde ben ik overgegaan naar de prikpil en waren alle nare problemen opgelost.
een hongergevoel heb ik altijd gehad. dat is bij elke anticonceptie zo (tenminste bij mij wel.)