Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneXxX schreef:Iemand ervaring met tepelpiercings?
Ik heb namelijk al een paar mensen gesproken waarbij die zwaar is gaan ontsteken, die naar hun zeggen het wel goed hebben schoon gehouden etc.
Ben namelijk van plan om er binnenkort één te laten zetten.
_zwikkie_ schreef:Mijn moeder zei altijd zolang je nog bij mij onder 1 dak woont neem je geen piercings nouja goed.. Liet ik haar vorig jaar een plaatje zien van een labret zei ze ow das tof , Ik zo nou die laat ik binnen kort zettenVond ze helemaal niet meer erg enzo
Mlies schreef:Oh kijk aan, een vers topic.![]()
Heb eigenlijk geen last gehad van snug tot nu toe, alleen merkte ik net dat ie wel wat pijnlijk was als ik draaide.. En aan buitenkant lijkt ook beetje vreemd bultje te komen. Nouja, vrijdag korter staafje er in en dan vraag ik wel even wat ik er aan moet doen.
Moelie schreef:Mlies schreef:Oh kijk aan, een vers topic.![]()
Heb eigenlijk geen last gehad van snug tot nu toe, alleen merkte ik net dat ie wel wat pijnlijk was als ik draaide.. En aan buitenkant lijkt ook beetje vreemd bultje te komen. Nouja, vrijdag korter staafje er in en dan vraag ik wel even wat ik er aan moet doen.
Je hebt het over een navelpiercing neem ik aan? Ik heb namelijk niet alle reacties gelezen.
Dat vreemd bultje kan ook een ontsteking zijn/worden.
Toen ik mijn navelpiercing net had had ik dat ook en dat werd toen een pusbultje..
Gewoon heel goed schoonhouden (Uni Cura zeep is bacterieel en werkt heel goed), en de piercing goed blijven bewegen.
Is een korter staafje dan wel verstandig nou dat bultje er aankomt?