Noppert je moet het zelf bakken en ze hebben het Atkins brood bij ons bij de A.H.
@Marleen: dank je, ik zal eens bij onze Appie kijken,maar stel dat ze het niet hebben, hoe kom ik dan aan de bak-ingredienten voor dat Akins brood? Kun je dat online of zo ergens bestellen?
haha zo leer je nog eens wat ik vind alleen de groene wat minder
daniella74
Geplaatst: 12-03-09 09:28
Rode groenten als tomaat en rode paprika zitten natuurlijke ontstekingsremmers in (handig als je wat puitjes-gevoelig bent), en zijn vaak wat zoeter (en dus vind ik ze lekkerder). Vind groene altijd zo bitter maar in een salade met andere kleurtjes is het prima te doen.
Jukkie.. hier nog iemand die paprika heel vies vind
Ik wil weer op de weegschaal, maar moet nog wachten tot zaterdag Zit doordeweeks in Leeuwarden op mijn kamer, en daar heb ik geen weegschaal Was gisteren wel blij trouwens Heb met kerst een paardrijbroek gekregen, en die kreeg ik toen maar met moeite dicht Helemaal frustrerend was dat ik exact dezelfde broek (ook zelfde maat) al had in een andere kleur, en dat die nog redelijk goed zat.. Ik denk wel dat het kwam doordat de nieuwe broek was besteld omdat de goede maat er niet was toen ik m wou kopen, en de andere broek had ik wel gewoon uit de winkel meegenomen dus was waarschijnlijk al vaker gepast Maar het was toch niet leuk! Maar, nu spring ik zo in die broek, en zit hij gewoon een beetje los
Ik moet nu verplicht afvallen. Gisteren te horen gekregen dat ik wegens bezuinigingen niet meer hoef terug te komen op mijn werk (risico van uitzendkracht zijn). En bedankt dat ze me dat op tijd laten weten.
Noppert
Geplaatst: 12-03-09 10:48
VonDutch schreef:
Noppert schreef:
Ik ga voor oranje!
Bestaat die ook nog
Haha, die bestaan ja, ik haal ze tenminste regelmatig bij de C1000. Ik vind ze zelfs nog zoeter dan de gele. Wat ook lekker is zijn die rode zoete puntpaprika's (ook bij de C1000 , ze lijken op hele grote spaanse pepers), die kun je in de lengte doorsnijden, zaadlijsten eruit en dan warm vullen met een gehaktmengsel met uien/champignons etc, plakje kaas erop en dan onder de grill, maar ook koud met reepjes kipfilet, ijsbergsla,uitje, wat walnoten/pijnboompitten zijn ze niet te versmaden
Overigens maak je door het eten van oranje/rode groentes caroteen aan en dat helpt weer bij het sneller bruin worden in het zonnetje (als we die tenminste ooit nog te zien krijgen )
Hoezo moet je dan verplicht afvallen fortuna? Maar wat balen zeg!
Jaaa zon komt eraan, maart roert zijn staart!
Goed zo Lies! Lekker is dat gevoel he?
Hmm bij mij gaat het eten supergoed, alleen helaas ben ik weer aangekomen? Raadsel raadsel!
Mizoan
Geplaatst: 12-03-09 11:23
Ffortuna schreef:
Ik moet nu verplicht afvallen. Gisteren te horen gekregen dat ik wegens bezuinigingen niet meer hoef terug te komen op mijn werk (risico van uitzendkracht zijn). En bedankt dat ze me dat op tijd laten weten.
Jeeeeeeh
kebie
Geplaatst: 12-03-09 11:30
Balen fortuna Dus je moet nu gelijk al hard op zoek naar een nieuwe baan?
Gisteren was het inderdaad lekker weer, tenminste, als je uit de wind bleef. Vandaag is het weer grauw