me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:07

Wow Marilla 24 km, je zal vandaag vast heel soepeltjes lopen :P
Hopelijk gaat je toets vandaag goed.
Wat een verhalen! Heb het niet kunnen lezen!

Net amsterdam gebeld, ze gaat nu bellen met iemand of ze wil ruilen met mij, anders kan het ook naar februari .
FEBRUARI, ik bleef er bijna in hangen %) :P Godsallemachtig.

Hopelijk kan ik ruilen.

Anders kon het met spoed op 23 juli.... potverdikkeme laat ik nu net de 20e naar Barcelona gaan. Zou anders echt ideaal zijn.
Gaat lekker weer allemaal!
Hier op werk weer drukdrukdrukdrukdruk, ik tel inmiddels echt af naar de vakantie.

__Marije__

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:13

jeeeetje februari pas? :=

Ik werk nu 3 middagen per week van 1 tot 5, soms iets langer (van 12 tot 6 bijv) en dat gaat best goed :D

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:16

tsjah ze belt me op met de uislag, of ik kan ruilen met degene een week na mij.
26 nov en 1 dec ipv. 19 en 24 nov.
Spannend, let it be!

Wauw, super dat het goed gaat!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:39

Hannanas - wat ga jij veel op vakantie zeg ;)! Hoop dat alles een beetje ingepland kan worden, februari duurt nog wel heel lang.

( owww, iedereen gaat op reis, ik wil ook! |( Maar het is nu hier al te warm weer voor mij, en reizen gaat sowieso niet goed, dus geen goed plan ;) )

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:41

Ik blijf gezellig bij je hoor :P

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:45

:)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 10:34

En ik blijf ook bij jou hoor :(:)
Ik ga dan wel 2 of 3 daagjes naar Texel en 2 of 3 daagjes naar Overijssel ofzo, maar ben terug voordat je me mis :D

Super fijn dat het zo goed gaat MP! Heb je het ook naar je zin?

Ja, ik merk echt wel verschil met een nacht goed slapen en een nacht slecht slapen!
Vanmorgen 1,5 uur bij m'n pony geweest, lekker staart gewassen en vertroeteld (L)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 10:34

Hannanas schreef:

Paula ;)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 10:34

Ja ik vind het echt onwijs leuk, en dat helpt natuurlijk ook wel! Vandaag alleen een dipdag... weer keelpijn en supermoe.. maar even lekker niets doen :=

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:56

Veel?

2 weekjes van de zomervakantie!
En die 8 daagse reis is verplicht van mijn studie (minor), en zal wel slopend worden.

Hm ik vind buitenlandse warmte juist lekker! Lekker veel zwemmen (afkoelen) enzo, lekker opladen. Ben een koukleum.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:56

Marilla schreef:
Hannanas schreef:

Paula ;)

sorry :o 8)7

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 14:40

Ik heb gewoon mijn toets gehaald!! :D Ik was zo gigantisch zenuwachtig en het ging voor mijn gevoel ook helemaal niet goed. Moest even op de gang, en toen gingen ze overleggen en toen had ik ook echt het idee dat ik hem niet had. Maar toen ik werd binnen geroepen was het; 'Gefeliciteerd je hebt het gehaald maar wel met een fikse waarschuwing'. Dus ik stond echt met mijn ogen te knipperen. :D Maar man man, wat had ik het warm. 3 mensen die op je vingers kijken, was behoorlijk druk met foutjes verdoezelen. :o
Nu alle spanning en extreme blijheid van me afvalt begin ik wel een enorme dip te voelen. Ook niet zo gek na deze drukke weken (en vooral gisteravond).

@Hannanas: Wow februari, niet normaal zeg. Wordt tijd dat ze meer van die centrums op gaan richten (die ook vergoed worden).

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 14:47

Ze zeggen inderdaad dat buitenlandse warmte lekkerder is dan die Nederlandse warmte. Dat je er daar minder loom en moe van word. Misschien volgend jaar of over 2 jaar ook maar een keertje richting buitenland.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:00

Gefeliciteerd Paula! Dat heb je echt verdiend meid :D

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:35

Gefeliciteerd Paula, goed hoor !!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:38

Whoehoe, gefeliciteerd Paula! Die toets heb je weer gehad.
Valt zeker een hele last van je schouders af nu.

Ha ik ben zo blij, mijn afspraken zijn een week verzet. 26 en 30 nov. Echt top.
Ze heeft netjes vandaag teruggebelt. Echt een goede service, ze heeft er immers mensen voor moeten bellen en moeten schuiven.
+:)+

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 16:02

Gefeliciteerd Paula, jemig 24 km omfietsen, je zal de komende dagen wel versleten zijn.

Soms moet je je slaaptijden doorbreken marilla, en zo zie je maar dat een uurtje langer opblijven misschien beter werkt, je moet echter kijken of dit op lange termijn ook zo is. Ik sliep voorheen dik anderhalf uur in de middag, en werd nog doodmoe wakker, toen bracht ik het terug naar een half uur (met de wekker aan) en voelde me een stuk beter. Inmiddels kan ik nu soms een week zonder middagslaap.

Ik had vorige week bloed laten prikken voor de leverfunctie en urine voor de nierfunctie ingeleverd bij de huisarts. Blijkt dat ik een nierbekkenontsteking heb en een blaasontsteking, mag leuk 5 dagen op de antibiotica _-:(
Gelukkig is mijn leverfunctie wel helemaal goed, was toch bang dat na het HS2S verhaal en de zware metalen in mijn urine dat ik langszaam mijn lever aan het vergiftigen ben, maar dat is gelukkig niet aan de orde. Nou er mag ook wel eens een keer wat goeds uitkomen he.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 16:52

Super van je Paula!!

Beterschap Issy!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 16:58

Dankjullie. :D Hoor net dat 5 van de 11 het maar hebben gehaald, dat ik daar bij zit zeg!

Heb je die andere test ook al bij je HA aangekaart Issy? Of ben je er na de tijd nog niet geweest? Maar balen zeg, beterschap!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 19:33

Paula...super gefeliciteerd!! Fijn dat het gelukt is +:)+ en 24km gefietst %)

Issy... :(:) beterschap wat je trouwens zegt heb ik ook hoor,ik slaap niet elke middag...alleen als ik gewerkt heb en dan varieert dat van een half uur tot 2,5uur.

Hannanas...fijn dat ze konden schuiven :) Februari is ook wel een eind weg.

MP...super dat je je uren kan blijven werken,fijn genieten van je paardje ook.Gelijk heb je.

Hier een drama op de werkvloer,het is enorm zwaar.Deze tijden zijn niet te doen,ben ook eerder weggegaan omdat ik vorige keer al niet wist hoe ik thuis was gekomen."Kwestie van wennen" :? vast wel....er zitten nog heel wat haken en ogen aan.Mensen die meer willen weten mogen pb sturen....
Ben er alles behalve blij mee :n

O...hier nog iemand die niet met vakantie gaat hoor,kan het niet opbrengen om op stap te gaan %) blijf lekker thuis en knuffel wel extra met mijn jongens :)

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 22:12

Marilla schreef:
Ze zeggen inderdaad dat buitenlandse warmte lekkerder is dan die Nederlandse warmte. Dat je er daar minder loom en moe van word. Misschien volgend jaar of over 2 jaar ook maar een keertje richting buitenland.

Ik voel mij idd. beter sedert dat ik geëmigreerd ben naar het warmere Spanje :D

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 12:40

Ik voel me ook vaak beter in het buitenland, andere luchtvochtigheid he.

Tinky, succes met je werk, blijf goed je grenzen bewaken, niet meer doen dan je kunt.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 12:47

Ik voelde me ook veel beter in het buitenland, alleen op de terugweg werd het allemaal te veel, toen we op het vliegveld terug waren in de drukte met veel vertraging kreeg ik gigantische koorts en oorpijn/keelpijn/hoofdpijn, mn lichaam was dus helemaal op := Dus of het daadwerkelijk beter gaat is de vraag, ik voel me waarschijnlijk alleen beter omdat ik het zelf heerlijk vind maar ik denk dat mn lijf ondertussen gewoon aan het aftakelen is ;)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 13:47

Ik ben nog nooit in het buitenland geweest (of nouja Duitsland kom ik regelmatig ivm familie), dus ik heb geen idee. :+ Hier is het echt warm nu, was in de schaduw in de tuin aan het leren maar pfoe. Binnen is het al niet veel beter merk ik nu. :=

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 13:53

Pff ben ik even blij dat ik vandaag niet hoef te werken... De airco heeft het begeven (en aangezien onze winkel aan 2 kanten ramen heeft) dus het was daar binnen ruim 30 graden én de kassa was kapot waardoor alles contant en met de hand moet := Mn collega belde me net op, of ik vanavond ook kon werken want ze was gewoon ziek van de warmte geworden := Maar mn vriend is jarig dus het gaat niet lukken. Moet morgen wel en overmorgen ook dus hoop dat het dan is opgelost :=