[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlies85

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:48

Na het zetten van m'n tongpiercings heb ik ook gewoon gerookt.Als je gewoon braaf na elke sigaret even spoelt komt het vast wel goed.

Ramarant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:49

dat bedoel ik Knipoog
mer ik heb me laten vertellen..dat sommige shops met een verdovend middeltje werken dat je n minuutje ofzo moet spoelen.. en hoe zit het eigenlijk met het tongriempje..want in principe bepaald de tong de hoogte van de piercing eh?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:50

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:52

Als je de spuitbusjes neemt, valt dat frunikken wel mee. Daar heb ik iig goede ervaringen mee. Ik gebruik het blauwe om bv na het rijden snel even schoon te maken zodat er geen vuiligheidjes te lang op blijven. (als ik een plakker oid vergeten ben) Gewoon effe op spuiten en drogen met een wattenstaafje, et voila. Lachen

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:53

Ik heb me navelpierc pas vanaf donderdagochtend, dus het is nog vrij nieuw! en als ik een een hotelkamer zit met bijv. Zwolle Internatinaal, kan ik geen water koken voor een zoutoplossing!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:54

Het blauwe busje is de zoutoplossing Lachen (waarschijnlijk beter gemengd dan je zelf zou kunnen) sommige piercers geven ze zelfs mee voor nazorg. (mijn vriendin kreeg zo'n busje mee)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:56

x_Jeanine_x schreef:
Ik heb me navelpierc pas vanaf donderdagochtend, dus het is nog vrij nieuw! en als ik een een hotelkamer zit met bijv. Zwolle Internatinaal, kan ik geen water koken voor een zoutoplossing!

Je moet alleen een zeezout oplossing gebruiken als je piercing ontstoken is.Bij 'verse' piercings wordt het meestal ook afgeraden.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:58

ik moet water koken met keukenzout voor s'avonds en s'ochtends met UniCura wassen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:00

Hm, dat vind ik eerlijk gezegd veel gepruts aan een verse piercing Nagelbijten / Gniffelen

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:00

dus dan alleen met unicura wassen!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:09

keukenzout bevat vaak toevoegingen die niet goed zijn voor je piercings.
Je kunt beter alleen wassen mij bijvoorbeeld Unicure of Sebamed

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:12

Ik was ook met unicure... en ga wel die nazorg bestellen... denk ik wel makkelijk!

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:57

Heej.!

Ik heb een tijd geleden gevraagd om advies om mijn ouders om te krijgen voor een tonpiercing..
Nou ik heb wel iets aan gehad, ik heb het er met me ouders over gehad.. Me moeder wil eerst uitzoeken of het geen kwaad kan met energie banen enzo (daar is zij veel mee bezig) en als dat geen kwaad kan en zij zich er dan goed bij voelt mag ik hem laten zetten!!!! Haha!

Echt super bedankt voor het advies, al mag het nog niet helemaal.. Tong uitsteken

Oh en weet iemand een piercer in de buurt van Meppel (Drenthe) vlakbij Zwolle, die Tragus en helix piercings verkoopt??

Groetjes Anne
(Meisje dat altijd mee leest.. Clown )

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 19:16

tongpiercing en energiebanen = foute boel Knipoog Als je daar mee bezig bent, is geen enkele piercing goed. (zelfs die in je oren niet.) Lachen

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 19:20

pharagirlke schreef:
tongpiercing en energiebanen = foute boel Knipoog Als je daar mee bezig bent, is geen enkele piercing goed. (zelfs die in je oren niet.) Lachen

Nou ik ben benieuwd wat het dan word.. Tong uitsteken
Maar ik moet en zal hem zetten voor of na me verjaardag!!! (over vier weken jarig..)

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:14

Neantje schreef:
Heej.!

Ik heb een tijd geleden gevraagd om advies om mijn ouders om te krijgen voor een tonpiercing..
Nou ik heb wel iets aan gehad, ik heb het er met me ouders over gehad.. Me moeder wil eerst uitzoeken of het geen kwaad kan met energie banen enzo (daar is zij veel mee bezig) en als dat geen kwaad kan en zij zich er dan goed bij voelt mag ik hem laten zetten!!!! Haha!

Echt super bedankt voor het advies, al mag het nog niet helemaal.. Tong uitsteken

Oh en weet iemand een piercer in de buurt van Meppel (Drenthe) vlakbij Zwolle, die Tragus en helix piercings verkoopt??

Groetjes Anne
(Meisje dat altijd mee leest.. Clown )

Dat zeiden mijn ouders ook.. Heb et toch gedaan Clown
Heb nu net weer een korter staafje erin, na 3 week. Voelt een stuk beter!

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:20

Tja ik wou het eerst ook stiekem doen (neiging heb ik nog steeds) maar ik vrees dat ik dan niet het huis meer in kom en dat het weer dikke ruzie word en dat is het laatste waar ik op zit te wachten Knipoog zijn jou ouders er al achter gekomen?

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:22

Ohh ik heb het wel direct laten zien toen ik thuis was Haha! Haha ze vonden het eerst niet heel leuk maar ach it's my life Lachen Je ziet 'm ook haast niet als ik praat alleen als ik echt heel hard lach ofzo.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:22

tongpiercing moet je al gekke dingen mee doen voor iemand die echt ziet Haha! schoonzusje liep hier al twee jaar toen ik er achter kwam dat ze een tongpiercing had Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:23

Ik heb stiekem mijn tongpiercing laten zetten toen ik 14 was, alleen mijn moeder weet het. Omdat ik 't vertelde. Clown Heb 'm nu bijna 'n jaar ofzo, maar vader weet nog van niks. Lachen
Je ziet 'm dan ook echt niet, en ik heb een joekel van een tongpiercing erin zitten. ROFL

Afbeelding

Zo eentje. Huilen van het lachen

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:26

Die is vet, Anthea Haha! Ik heb nog gewoon een saai metalen ding Knipoog

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:27

Mmm, tja ik denk dat ik het er maar niet op gok, ik heb het eerder wel gedaan met piercings en oorbellen.

Ik heb nu een tragus, drie beide kant ik me oor en helaas is me helix er uit, maar die komt er in de zomer weer in plus nog 1 er onder.. Tong uitsteken

Ik denk dat ik maar deze weken blijf proberen dat ze het toch goed vinden en als dat echt niet lukt laat ik hem maar gewoon als nog zetten (denk ik??)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:27

Zeg linda...is zo'n pil niet heel erg irri op je tong?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:30

Alleen als je echte pillen moet slikken. ROFL Dan zit ie in de weg, en weet ik niet welke nou de echte is. Huilen van het lachen
Maar verder niet echt, went wel. Clown (Wat een raar woord, went. Sigaar )

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:32

Ik heb nog tongpiercings met een piercing erin, dat is ook best wel wennen eigenlijk