AmmieJ_ schreef:Misschien, is het een idee...
De ene dag in 7minuten je haren 2x wassen, en de andere dag je lichaam, (haren in een knot, klaar!) Dan heb je vast ook nog wel een x tijd om te scheren, de ene dag je oksels, andere dag snel 1 been, andere dag een ander been, en de andere dag de bikinilijn.. en zo het kringetje weer rond!
Vind het wel HEEL erg belachelijk hoor dit, zou mijn moeder meoten doen! Denk dat ik haar met kleren en al ofzo onder de koude douche zou zetten. Jemig zeg. Wie praten je ouders deze onzin in?
Ik zal vanavond wel even checken hoelang ik erover doe en ik weet zéker dat het me niet lukt in 7minuten. Mijn ritme volgt wel, haren nat, shampoo in, shampoo uit, crémespoeling in, KRAAN UIT!!!! Lichaam wassen, dan gezicht meteen erachteraan, KRAAN AAN!!!! alles eraf zsm (crémespoeling gaat alleen niet zo snel eruit,) en dan klaar!
*Offtopic; bedenk me ineens dat ik toch best milieubewust ben om de kraan tussendoor uit te zetten, of niet?
Vind dit vreselijk onbeschoft overkomen totaal respectloos naar ouders toe. Al willen die mensen dat hun kinderen op hun kop gaan staan te douchen is dat nog steeds hun regels, in hun eigen huis. Ben je het er niet mee eens ga je toch ergens anders wonen?