Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
serena1978 schreef:Hoi hoe gaat het met de hernia-patienten?
Ik ben inmiddels al weer 4 weken zoet met vrezelijk pijnen. Helaas moet ik wachten op een operatie pas eind april! Hier baal ik zo van en daarom ga ik morgen eens rond bellen waar ik misschien elders terecht kan voor een operatie want ik ben het zooooo...zat om als een oud wijf met veel pijn rond te lopen. En alleen met pijnstillers ben ik een paar uur mobiel! Iemand nog een goed pijnstiller als advies? Ik slik paracetamol en daarnaast als ik weg moet ook ibrofen.
Lous schreef:serena1978 schreef:Hoi hoe gaat het met de hernia-patienten?
Ik ben inmiddels al weer 4 weken zoet met vrezelijk pijnen. Helaas moet ik wachten op een operatie pas eind april! Hier baal ik zo van en daarom ga ik morgen eens rond bellen waar ik misschien elders terecht kan voor een operatie want ik ben het zooooo...zat om als een oud wijf met veel pijn rond te lopen. En alleen met pijnstillers ben ik een paar uur mobiel! Iemand nog een goed pijnstiller als advies? Ik slik paracetamol en daarnaast als ik weg moet ook ibrofen.
Deze combinatie hielp dus niet bij mij. Probeer eens of je paracetamol met codeinefosfaat kan krijgen. Dat hield bij mij voor een flinke tijd de pijn weg. Heerlijk gevoel.
serena1978 schreef:Saskia hoe lang werken Aleve dan?
die advies had ik ook al gekregen, maar pfff ik ben zo tegen pillen slikken, maar nu is het gewoon ff niet anders wil ook nog een beetje bewegen.
serena1978 schreef:Hoi hoe gaat het met de hernia-patienten?