Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 16:39

vind het wel opvallend dat er veel mensen zijn die zonder sportbh rijden? hoe doe je dat? ik krijg namelijk echt giga pijn als ik dat doe (in mn borsten zelf omdat het zo heen en weer gaat), ik stap nooit op een paard zonder sport bh...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:43

Zwerte schreef:
vind het wel opvallend dat er veel mensen zijn die zonder sportbh rijden? hoe doe je dat? ik krijg namelijk echt giga pijn als ik dat doe (in mn borsten zelf omdat het zo heen en weer gaat), ik stap nooit op een paard zonder sport bh...

Simpel: heb ze nog niet gevonden in mijn maat.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:46

ok dat snap ik, maar ik kan nog geen 5 min draf uitzitten omdat het zo vervelend voelt... en pijn gaat doen!
Ze zijn er toch echt in elke maat...tis alleen goed zoeken en niet op het geld letten... (niet banketstaaf bedoeld trouwens hoor! verbaas me er gewoon over omdat ik die altijd wel heb kunnen vinden...niet altijd even best maar liever een slechte sport bh dan een gewone is mijn ervaring...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:47

Zwerte schreef:
ok dat snap ik, maar ik kan nog geen 5 min draf uitzitten omdat het zo vervelend voelt... en pijn gaat doen!
Ze zijn er toch echt in elke maat...tis alleen goed zoeken en niet op het geld letten... (niet banketstaaf bedoeld trouwens hoor! verbaas me er gewoon over omdat ik die altijd wel heb kunnen vinden...niet altijd even best maar liever een slechte sport bh dan een gewone is mijn ervaring...)

Als je een 65G hebt gevonden, hoor ik het graag Haha!

Verder: ik draag met paardrijden STRAKKE shirtjes. Soort dubbele beha dus, shirtjes houden de boel leuk op de plek.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:49

ok misschien dat daar het verschil in zit... heb nooit strakke shirts aan (gehad)
65G heb ik nog niet gevonden... kan je niet een 70 G kopen en die wat inkorten in de omvang? Dit heb ik zelf erg vaak gedaan namelijk, een paar jaar geleden was 75H ook nie zo makkelijk te vinden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:51

Hmmmmm kheb één keer een 70 gekocht en die in laten korten ietsje (gewone beha), geen succes... Zat voor geen meter. Maar misschien dat dat bij sportbeha's anders is, dat zou kunnen.

Strakke shirtjes: voorbeeld in het profiel, zie foto op de vos op het strand. Dat is strak bij mij dus Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:55

doet dat niet zeer dan?
Ik heb nu eindelijk een meer gangbare maat en sportbh's genoeg te vinden gelukkig. Ging een wereld voor me open, laatst een shock absorber gekocht, niveau 4. Heerlijk, voel niks meer wiebelen! Niet meer bang mezelf knock out te slaan hahaha
Maar goed, 65G is ook wel een rotmaat zeg...maar sportbh's zitten meestal wat strakker is mijn ervaring. Moest vroeger echt ladingen winkels af om een sportbh te vinden, maarja ik moest wel want zonder was het niet te doen. en dat was met 75 dus denk dat het in 65 echt haast onmogelijk is idd.... maar je was niet de enige, vraag me af hoe de anderen hiermee omgaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:59

Zwerte schreef:
doet dat niet zeer dan?

Nee hoor, zou ook niet weten waarom dat zeer zou moeten doen?
Kheb er een goede "gewone" beha onder aan, dat in combinatie met strak shirtje houdt 't mooi op z'n plek. Tis ook niet zo dat m'n tieten geplet worden ofzo hoor... Ik vind het zelf ook nergens naar staan als iemand anders zijn (of vooral: haar) broek 2 maten te klein heeft gekocht zeg maar Knipoog

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:01

Ik heb de ideale oplossing gevonden voor zwabberborsten bij het paardrijden: een bodyprotector! Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:05

haha bodyprotector is ook een slimme ja Haha!
Bij mij deed het dus echt wel zeer vanwege de op en neer gaande beweging... (had volgens de chirurg wel extreem zware borsten, erg veel massa voor de grootte, misschien dat het daar ook aan lag)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:09

Ik zou willen dat mijn borsten wou groter zouden zijn. Ik ben er vaak er onzeker over... omdat ik toch redelijk vol ben en dan kleine tietjes... ziet er naar mijn mening gewoon maf uit..

Ik vind een C een heel erg mooie maat... Zoals iemand al zei niet te groot en niet te klein.

Tjah ik weet niet wat je liever hebt een klein beetje zwabber borsten of een vervelenden veel te strakke niet lekker zittende bodyprotector om... ?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:13

Haha, je moet wel een goed zittende bodyprotector hebben natuurlijk Haha!. Maar ik vind het best fijn dat daardoor mijn borsten ook stevig opgesloten zitten!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:14

ik vind het maar ondingen bij mij gaat het dan alleen maar meer pijn doen... Ik ben zo jaloers op zijn zusje! die heeft een kleine D Ik vind het ZOOO Mooi.. kom ik aan met me maar wat zaaie nog geen eens 1 handje volle btje...

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:24

Peelie,
ik zie in je profiel dat je pas 16 bent. Wat niet is kan nog komen hoor. Op mijn 16e had ik wel al een D-cup en 4 jaar later een GG-cup..... geloof me, ik wensde toen dat ik maar een 1 handje volle BH had!
Inmiddels heeft de plastisch chirurg me aan een mooie D-cup geholpen, godzijdank! Geen hoofdpijn, rugpijn en zere schouders meer! Ik kan het iedereen aanraden die last heeft van haar grote borsten. Ik had het vele jaren eerder moeten laten doen!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:28

Er is me trouwens een wonder gebeurd: Tong uitsteken

In een sokkenwinkel vond ik ineens een BH met omtrek 65!!! voor een normale prijs!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:30

als je even na gaat dat mijn zusje 15 is Bloos!

daarom vind ik een C a D een mooie maat. Ik neig meer naar de C. En dan niet van die thee zakjes maar mooie ronde borsten weet je wel Tong uitsteken

Tja ik heb nu al vanaf mijn 12 een B. Toen ik 12 was was dat natuurlijk super groot... Ik had de grootste borsten van de klas... maar nu Boos!(

tjah ik wacht de koende 5 jaar gewoon nog even af Tong uitsteken in de hoop dat ze nog een maatje groter worden.

en heb je er een gekocht Sheran?

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:31

hihi, in een sokkenwinkel! DE laatste plaats waar je een BH verwacht!

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:39

ik koop nooit meer bh's bij de hunkemuller. maar heb nu marie jo bh's gevonden wel duur, en ook nog leuke en niet van die oma bh's. voor bikini's ga ik wel naar hunkelmuller, maar dan kijk ik aan het begin van het seizoen wat ik leuk zou vinden wat er ook in mijn maat is in bovenstuk. Hier kan je namelijk bovenstuk en broekje apart kopen en dat is ideaal. niet meer dat boven wel past en onder niet en anders som. (in het begin van het seizoen hebben ze meestal alle maten nog.)
vorig jaar heb ik in de uitverkoop gekocht bij hun en had ik voor nog geen 10 euro en setje.maar das geluk hebben

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:41

Peelie schreef:
en heb je er een gekocht Sheran?

Jaaaa, uiteraard. Maar ook deze is eigenlijk nog ietsje te groot, maar al een stuk beter dan die eeuwige 70!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:43

ik heb dat dus ook altijd mar dan dat mijn bovenstukje vaak tegroot is... Boos! ook erg lastig... of het broekje teklein en bovenstukje goed...

Whaa goed man Tong uitsteken lijkt me veel beter zitten... ik schommel altijd tussen 75 en 80... zucht is 75 net en klein en 80 te groot... :S

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:59

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 21:01

Nettieejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 21:03

Hmm, ik zag dit topic pas net, en ik zit op mn 14 jarige leeftijd met een flinke D, en soms heeel erg pijnlijk bij paardrijden, maakt niet uit wat voor BH! is soms toch ook wel balen, van mij mogen ze van de rest van mijn leven zo blijven, vind ze nu wel goed..!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 13:44

Verkeerde topic gereageerd Bloos

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 17:24

Ik had de operatie ook jaren eerder moeten doen! Ik kan zelfs rijden met een (stevige) gewone BH, dat was eerst onvoorstelbaar voor mij! Ik had vaak twee bh's aan en inderdaad ook een heel strak truitje en drover een wijder truitje of T shirt. Vooral in de zomer was het echt super vervelend. Altijd een strak gevoel in de nek en schouders, het zag er niet uit en veel negatieve reacties. Toen mijn moeder borstkanker kreeg en de arts vertelde dat de kans groter was dat de dochters het zouden krijgen als ze grote borsten hadden, toen heb ik de stap gezet. Mijn zus heeft kleinere, dus die heeft het niet gedaan.