Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wilawander schreef:Hoi allemaal.
Heb een paar vraagjes. Heb sinds en paar jaar Fibromyalgie maar dit is een jaar geleden vastgesteld. Hoogstwaarschijnlijk heb ik nu ook nog gewrichtsreuma.
Ik heb al die tijd aangepast gewerkt. zo'n 2 dagen in de week. Door ziekte onder collega's heb ik nu wekenlang elke dag gewerkt. Sinds 3 weken gaat helemaal niks meer. Voel me erg ziek, heb overal pijn. Volgens de arts is de fibro erger geworden. daarnaast heb ik meerdere hernia's die weer zijn gaan opspelen.
Nu is mijn vraag. Hebben jullie ook last van wisselende pijnen in de gewrichten en zijn die dan ook rood en warm? Zoals pols, vingers, knieen?
Verder heb ik steeds koorts aanvallen. Komt jullie dat ook bekend voor?
Dan heb ik sinds een maand of 3 last van hartritmestoornissen. Waarvoor ik nu medicatie krijg. Iemand met fibro die dat bekend voor komt?
Wilawander schreef:Ik voel echt dat mijn hartslag onregelmatig klopt op zo'n moment. Ook is het in de pols te voelen voor een ander hoe onregelmatig dit is. En bijna altijd in rust. Dan voel ik me ook heel moe en misselijk en begin me er ook angstig bij te voelen. Is geen fijn idee op zo'n moment.
Hebben ze dat bij jou onderzocht Nijn?
Wilawander schreef:Ik wordt ook heel moe wakker. Heb het idee dat ik s'nachts bergen werk verzet. Hoe lang ik ook slaap ik ben de laatste maanden nooit meer uitgerust.
Wilawander schreef:Hoi allemaal.
Nu is mijn vraag. Hebben jullie ook last van wisselende pijnen in de gewrichten en zijn die dan ook rood en warm? Zoals pols, vingers, knieen?
Verder heb ik steeds koorts aanvallen. Komt jullie dat ook bekend voor?
Dan heb ik sinds een maand of 3 last van hartritmestoornissen. Waarvoor ik nu medicatie krijg. Iemand met fibro die dat bekend voor komt?
laulau85 schreef:Absurt he dat als je bij de juiste mensen komt ze zo kunnen zeggen wat je mankeerd terwijl andere je lekker laten rondsukkelen.
Ik wil ook er wat aan doen. Maar ik zit nu even in dubio.
Ik heb op dit moment namelijk ook een onderzoek lopen naar ADD (concentratiestoornis) hiervoor moet ik volgende week terugkomen en dan krijg ik de uitslag. Het kan dan zijn dat ik medicijnen krijg en vanalles uit moet gaan proberen.
Ik zit nu dus in dubio of ik nu al terug moet naar de huisarts om te kijken of het fibro is of dat ik eerst het hele gedoe met ADD af moet wachten. Wie weet ben ik dan weer een half jaar verder.
Ik ben namelijk bang dat het me anders allemaal te veel wordt. Het ADD onderzoek brengt al best veel te weeg. Weet nu eindelijk wat mij al die jaren dwars heeft gezeten maar de onderzoeken etc. kosten wel veel energie en spanning...