Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Cyntje - dat zou toch niet uit mogen maken, of wel?
rosanne1988 schreef:Cyntje schreef:Sonja is vroeger ook dik geweest, jij ook?
gelukkig niet
denk je dat iedere dietiste vroeger dik is geweest?
Barmat schreef:geprobeerd, flauwgevallen, aangekomen, ziekgeworden, verstopping gekregen.... boek in de prullenmand gesmeten.
missmiekie schreef:@Rosanne: 1 ding snap ik niet, vroeger had ik een hele slechte weerstand (mede door een auto-immuunziekte'tje) en sindsdat ik een flink aantal kilo's ben afgevallen, actiever ben geworden, en gezonder leef/eet(iig dat vind ik van de SB methode) ben ik geen enkele keer, dat lees je goed, GEEN ENKELE KEER( in tegenstelling tot hiervoor, toen was ik 3 keer per maand ziek, minimaal) meer ziek geweest....
missmiekie schreef:rosanne1988 schreef:dit noem ik geen sb-en...
het feit is, dat je bij sb-en 1100 calorieen op een dag binnen krijgt, wat gewoonlijk 2000 calorieen moeten zijn.
gezond eten/actiever worden/gezond leven dat is een goede manier van afvallen.
maar je kan heel goed gezond eten en dan nog aan je 2000 calorieen komen hoor!
Ik sonja bakker nog steeds heel fanatiek hoor(en ja, echt streng, dus niets extra's etc), dus waag het om het geen sonja bakker te noemen! Ik ben door Sonja Bakker juist actiever geworden, dat zei ik!
Chiqa schreef:Barmat schreef:geprobeerd, flauwgevallen, aangekomen, ziekgeworden, verstopping gekregen.... boek in de prullenmand gesmeten.
Weet niet of ik dit verhaal een toegevoegde waarde vindt aan het Sonja topic...dus is het niet echt rieel om dit nu allemaal op Sonja af te schuiven...Kan me herinneren
dat jij opvallend veel op bokt voorbij bent gekomen met aardig wat kwalen.........
missmiekie schreef:missmiekie schreef:@Rosanne: 1 ding snap ik niet, vroeger had ik een hele slechte weerstand (mede door een auto-immuunziekte'tje) en sindsdat ik een flink aantal kilo's ben afgevallen, actiever ben geworden, en gezonder leef/eet(iig dat vind ik van de SB methode) ben ik geen enkele keer, dat lees je goed, GEEN ENKELE KEER( in tegenstelling tot hiervoor, toen was ik 3 keer per maand ziek, minimaal) meer ziek geweest....missmiekie schreef:["]
dit noem ik geen sb-en...
het feit is, dat je bij sb-en 1100 calorieen op een dag binnen krijgt, wat gewoonlijk 2000 calorieen moeten zijn.
gezond eten/actiever worden/gezond leven dat is een goede manier van afvallen.
maar je kan heel goed gezond eten en dan nog aan je 2000 calorieen komen hoor!
Ik sonja bakker nog steeds heel fanatiek hoor(en ja, echt streng, dus niets extra's etc), dus waag het om het geen sonja bakker te noemen! Ik ben door Sonja Bakker juist actiever geworden, dat zei ik!
rosanne1988 schreef:Cyntje schreef:Sonja is vroeger ook dik geweest, jij ook?
gelukkig niet
denk je dat iedere dietiste vroeger dik is geweest?
Barmat schreef:Nou, het zijn feitelijk dingen die zijn voorgekomen tijdens het proberen van een SB dieet
Chiqa schreef:Barmat schreef:Nou, het zijn feitelijk dingen die zijn voorgekomen tijdens het proberen van een SB dieet
Dus jou hersenbloeding is een gevolg van het SB dieet?
Barmat schreef:Nou, het zijn feitelijk dingen die zijn voorgekomen tijdens het proberen van een SB dieet
Barmat schreef:Maar om nu te stellen dat ik een hersenbloeding kan overhouden aan een DIEET, is natuurlijk waanzin.
kaatje77 schreef:Ik sluit me aan bij littlelady.
Ik stond onder behandeling van een neuroloog en hij kon me vertellen dat je van SB vetten en spieren afbrak en zodra je weer normaal ging eten, er alleen maar vetten bijkwamen.
Wil je echt afvallen ga dan voor een eiwitrijk dieet.,
Echt heel goor, maar ben zelf in 2 maand 10 kilo afgevallen.
rosanne1988 schreef:ja, weet je waardoor het komt?
je krijgt 1100 calorieen binnen, dus je darmen gaan langzamer werken.
tuurlijk veroorzaakt dit vertoppingen.