Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabbientje schreef:dan ben ik een van de weinige die maandverband gebruikt geloof ik.
Ik vind tampons maar hele enge dingen en ik gebruik ze eigenlijk sporadisch. (enkele keer in de zomer met zwemmen ofzo)
ik vind maandverband niet ruiken, plakken of schuren.
Het ligt er wel aan welk merk je hebt, maar degene die ik gebruik (always) vind ik het prettigst.
Frouk schreef:Sabbientje schreef:dan ben ik een van de weinige die maandverband gebruikt geloof ik.
Ik vind tampons maar hele enge dingen en ik gebruik ze eigenlijk sporadisch. (enkele keer in de zomer met zwemmen ofzo)
ik vind maandverband niet ruiken, plakken of schuren.
Het ligt er wel aan welk merk je hebt, maar degene die ik gebruik (always) vind ik het prettigst.
Hier nog een maandverband gebruiker
Vind tampons echt vreselijk en daarbij komt ook dat ik ze niet mag gebruiken van mn huisarts dus dat scheelt weer
Vind mv niet smerig of stinken of plakken etc, gewoon regelmatig verwisselen en er is niets aan de hand
_Barbara_ schreef:Ik gebruik ook altijd maandverband, wil wel heel graag tampons gaan gebruiken maar ik vind ze eng. Iemand die mij een beetje gerust kan stellen ?
Qimm schreef:stelt niks voor, als tip (voor het geval je dat nig niet eerder gedaan hebt) voelt eerst eens met je vinger, gewoon zo ver mogelijk naar binnen duwen dan kun je voelen hoe het loopt, de volgende keer zet je een tampon op je vinger en doe je het nog een keer. easypeasy
Yinka schreef:Ik gebruik maandverband. Zou wel tampons willen gebruiken, maar bij mij lukt het inbrengen niet...
pinuts schreef:vind je vrouwen die dat dragen ook vies?