Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Beste mevrouw ***,
Het is niet mogelijk om rechtstreeks bij ons te bestellen.
Wel kunt u Aurum metallicum D12 bestellen bij elke apotheek en zelfstandige drogist.
Aurum metallicum is bereid uit de delfstof goud en is geen vitamine.
D12 staat voor de potentie, dat is de verdunningsvorm van het middel.
D is decimaal, dat wil zeggen in stappen van 1 op 10 verdund en geschud en dat 12 maal.
Aurum metallicum D12 is verkrijgbaar in druppels , 25ml en granules (korrels), 200 stuks.
De prijs is € 11,95 per verpakking.
Met vriendelijke groet,
VSM Geneesmiddelen bv
phaser schreef:Vraag desnoods bij je Psychiater eens naar ECT - therapie.
Dit staat voor Elektro Convulsie Therapie.
Dit is het aanbrengen van elektrische schokken in de hersenen.
Deze stimuleren de neurotransmitters om beter informatie rond te zenden in je hersenen.
Het probleem bij mensen met schizofrenie en depressie is dat deze neurotransmitters (vervoeren info in je hersenen) niet meer goed werken.
Ik heb héél erg goede resultaten gezien op ECT. Het is voor veel mensen taboe maar het werkt enorm goed.
Uit gesprekken met patiënten haal ik er steeds weer uit dat ze merken dat ze meer plaats hebben om over andere zaken na te denken en dat hun depressieve gedachten meer op de achtergrond gedwongen worden.
Vragen kan nooit kwaad !
Daphne__ schreef:ik heb net AD gekregen.. fluoxettine (schrijf ik het zo goed??) 10 mg..
en als ik heel eerlijk moet zijn, vindt ik het DOODENG!
dovish schreef:Daphne__ schreef:ik heb net AD gekregen.. fluoxettine (schrijf ik het zo goed??) 10 mg..
en als ik heel eerlijk moet zijn, vindt ik het DOODENG!
Mijn zusje gebruikt ook fluoxetine/prozac en dat is niet iets om bang voor te zijn hoor. Het is wel bekend dat de eerste periode de klachten wat kunnen verergeren. Mijn zusje kreeg er daarom ook eerst een kalmerend/angstdempend middel bij, ze gebruikt dat er nu nog soms naast. Krijg jij dat ook? Succes in ieder geval, ik hoop dat het je goed helpt.