Loverboy..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re: Loverboy..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:33

Tam_ schreef:
Ik wil even zeggen, dat ze dit allemaal gelogen heeft. Ik weet wie ze is. Knipoog Wist ik al, en ik ahd al het vermoede dat het gelogen was, ze doet er zo luchtig over, en ze deed er niets aan. Alles wat ze gezegt heeft, dat ze naar de tante ofzo is gegaan, is gelogen. Ik vroeg aan dr of ze het gelogen had en toen zei ze dat ze meer dan de helft gelogen had, en dat hij haar niet dwingt enzo.. Scheve mond

Ze heeft dus gelogen, neits met jullie tips gedaan, ookal zegt ze van wel. Dani (vriendin.) hebben alles gedaan om haar te helpen, ze deed niets.

Ho wacht eens, wat is er nu volgens jou gelogen?
Het hele verhaal dat ze waarschijnlijk met een loverboy zit?
Het deel dat ze hulp is gaan zoeken? Verward

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:34

Ze heeft geen loverboy, ze doet het vrijwillig

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:36

Rosanne, ex vriendin van Marlou:

Ze heeft het inderdaad gelogen en ik heb ook veel gedaan om haar
te helpen, maar ze deed er niets mee. Ze ging gwn door met liegen!

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:38

Zie je.
Ik maakte me zorgen om haar & heb zoveel met haar gepraat om haar te helpen.
Maar wat ik zei kwam langs het ene oor erin & ging er langs het andere oor weer eruit zonder dat ze erover dacht.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:39

Had liever aan een mod gevraagd dit topic te sluiten ipv nu allerlei geruchten en beschuldigingen de wereld in te gooien.. Blond

Maar daarintegen: Wat een f*cking deb*el ben je wanneer je zóiets gaat verzinnen Ik ben over 2 weken een dag in Amsterdam, ik zal naar je zwaaien als ik je achter een raam ziet zitten.. Sigaar

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:42

Ik heb al een mod een pb gestuurd Ja

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:42

heb het wel gevolgd maar niet gereageerd. Vind het nu wel nodig..

Het is zeer zeker niet netjes dat je zoiets verzint maar laat dit dan een les zijn voor eventuele personen die hier wel echt mee te maken hebben en wel in dit pakket zitten... Dan helpen we misschien nog iemand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:43

Clown Okeeeeee. Als het waar is dat ze gelogen heeft; lekker dan. Heb ik voor niks tijd aan dr besteed.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:45

DramaQueen_ schreef:

Maar echt vrijwillig, of dènken dat het vrijwillig is? Dat is eenmaal de kunst van loverboys, die maken meisjes zo ver dat ze voelen alsof het volledig vrijwillig doen. En de meisjes zien er zich geen kwaad van in bewust, want de jongen kan alles zo mooi vertellen en hij is zo'n grote steun in haar moeilijke tijd, dus die doet hele foute dingen 'in naam van de liefde'.

Indien de TS nooit gechanteerd is geweest met cadeaus, niet volledig van hem afhankelijk wordt gemaakt, geen suggesties krijgt om 'een handje te helpen in de financiele situatie' etc en altijd zonder problemen kan stoppen met de relatie spreken we wel van echte vrijwilligheid.

Maar goed het doet er eigenlijk weinig aan toe, ik vind het jammer van je TS als dit nu echt waar is en je gelogen hebt tegen de mensen die het zo goed bedoelde voor je. Ik denk ook niet dat je nu nog op veel hulp kunt rekenen, niemand kan toch geloven als je verhaal nog waar is, je hebt een beetje je eigen ruiten ingegooid zo.

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:49

Ze heeft het zelf aan 3mensen toegegeven.
3 mensen die ze 'nooit meer kwijt wou'.
Ze heeft btw in het verleden al meer tegen me gelogen over zo'n dingen, waar ik dan uiteindelijk toch achter kwam.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:56

Hmm ik herken het eigenlijk. Ken ook iemand die zichzelf een lastig parket had gebracht en meermaals gelogen had tegen degene die zeer kort bij haar stonden. Beloofd om voortaan de waarheid te spreken, en uiteindelijk kwam het uit dat ze het toch opnieuw deed...haar redenatie was dat ze vond dat er helemaal niets aan de hand was en dat iedereen maar overdreef, daarom loog ze omdat ze volgens haar 'niemand onnodig ongerust wou maken.'

Is dit ook niet zoiets? TS vindt dat er toch niets aan de hand is (wat er precies op een of andere manier wel is), en liegt dan maar de boel bij elkaar omdat ze zo hoopt dat iedereen gerust is?

Het heeft alleen het tegenovergestelde effect, als het uitkomt gelooft niemand je meer, wat je daarna ook zegt. Hele slechte zet dus, liegen tegen de mensen 'die je niet meer kwijt wou'.

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:39

Nee het is écht zo. Ze heeft het écht toegegeven. Dat die jongen een loverboy was, dat ze dingen van hem moest doen, dat ze zwanger was enz..

Een paar andere meiden en ik hebben ons zo zorgen gemaakt.. We wouden dr zo graag helpen, en steeds deed ze alsof het niets was. En zei ze als we het erover hadden zoiets; 'Ooh, btw; maandag laat ik het weghalen. En wat ga jij doen vandaag?' dusja. Nagelbijten / Gniffelen Lekker is dat, zoveel zorgen, voor niets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:45

DramaQueen_ schreef:

Het gaat ook vaak vrijwillig en dat is nl het moeilijke, meisjes geestelijk afhankelijk maken, juist als ze in een vervelende thuissituatie zitten.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 21:23

Tam_ schreef:
Een paar andere meiden en ik hebben ons zo zorgen gemaakt.. We wouden dr zo graag helpen, en steeds deed ze alsof het niets was. En zei ze als we het erover hadden zoiets; 'Ooh, btw; maandag laat ik het weghalen. En wat ga jij doen vandaag?' dusja. Nagelbijten / Gniffelen Lekker is dat, zoveel zorgen, voor niets.

Ik herken dus precies hetzelfde. Wel niet met een loverboy maar een andere ongezonde relatie. Komt met het probleem naar buiten, iedereen is bezorgd, iedereen probeert te helpen en uiteindelijk een hoop gelieg en afslaan van de hulp. En ook heel erg luchtig doen over de situaties, alsof het eigenlijk allemaal niet zo erg was...

..meisje in mijn verhaal is nog niet 'geholpen', die leeft nog altijd met haar vriend en doet alsof ze alles onder controle heeft. Als dat echt zo is betwijfel ik...

Als het echt om een loverboy betreft geloof ik gewoon dat dit meisje momenteel mentaal te zwak is om zich te beschermen en denkt dat het allemaal wel meevalt, wat niet zo is. Als ik jullie verhaal hoor vrees ik er eigenlijk voor dat ze al zo afhankelijk is geworden dat ze gewoon niet meer weg wil, en denkt ze het beter te weten dan de anderen rond haar....

Ik weet niet wat voor dingen er gedaan worden, maar zijn er geen dingen bij waarmee je naar de politie kan stappen? Volgens mij is loverboys toch strafbaar dus als je daar iets mee kan...of zelf de ouders/tante inlichten...ik weet het niet maar volgens mij moet er toch iets gedaan worden ook al wil de TS niet, als ze echt bij een loverboy zit en ze echt niet weg wil is dat voor mij een teken dat ze mentaal niet in stata is om zelf de juiste keuze te maken..

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 11:45

Ze heeft al eerder dingen tgen ons gelogen, waar we toch zijn achter gekomen. Dit is ook zo, haar zus zegt het, zelf zegt ze het.. Dusja, voor mij genoeg bewijs dat het niet zo is. Nagelbijten / Gniffelen

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:47

oei.. ik heb lange tijd getwijfeld aan de echtheid van dit topic.
en het blijft lastig. wat katleentje zegt kan ook zeker waar zijn. daarvoor moeten we ts eerst zien denk ik.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 13:06

Triest verhaal toch eigenlijk, zonde van een jong meisje die nog zo'n simpel en gemakkelijk leven hoort te hebben. Leuke dingen doen met vriendinnen en geen 'vrijwillige' seks met de vrienden van de jongen waar je zogenaamd een relatie mee hebt.

TS in het topic staan tientallen tips, ik hoop dat je de juiste eruit pikt en niet op een dag eindigt op een plek waar je niet had willen zijn.

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 13:13

OMG, Gelogen?
Echt serieus, menen jullie dit? Wat erg, Bloos! Hier ga je toch niet over liegen, sjee Bloos!

Verward

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 13:26

manon, de essentie van het topic is naar alle waarschijnlijkheid niet gelogen, wel wat ze er mee gedaan heeft.

Ze zit met een loverboy, maar ze heeft gelogen over het feit dat ze hulp heeft gezocht. Ze vindt het eigenlijk allemaal wel goed gaan en zo...

..arm meisje.

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 18:56

Nee, hij is ook geen loverboy.. daar heeft ze ook over gelogen..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 19:02

Gatverdamme, dit kind mag van mij wel direct een ban krijgen.
er is ooit ook iemand op bokt geweest die zovele had gelogen, was dat niet Miep?

gatverdarrie mensen zoals dit kan ik niet tegen. Weg ermee, en zoek een leven en zoek hulp!

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 19:20

Nee, pokémon Haha! (was wel ander onderwerp maar toch Haha!)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 19:22

Miep (carmen) heetf ook verhalen verteld, dat ze doodziek was, allemala bokkers die haar steunde, kaartjes stuurde... tot ze betrapt werd na 1 jaar ofzo
zij is een van de bekendste boktbedriegers geloof ik

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 19:23

Ik ken haar niet, misschien voor mijn tijd..

Kan iemand die de TS kent de feiten even op een rijtje zetten? Het is een beetje ingewikkeld zo.