Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stephanie09 schreef:hallo nooit eerder gedacht bij een tongpiercing kauwgom eten. dacht dat het wel kon
Shanna schreef:en met lolly's dan?
nils schreef:Shanna schreef:en met lolly's dan?
het gaat anders dan normaal
Anthea schreef:Nu gaan jullie weer offtopic.![]()
Anyway. Mensen. Schop me tegen m'n kont. Ik moet het staafje van m'n industrial nu al 'n jaar laten wisselen ofzo, het is te kort. Maar ik durf het echt niet, hij is zó gevoelig.
Alet schreef:Dan heb je hem nog niet eens een week! Dat trekt wel bij hoor, met een week of 2 is dat wel weg
Shanna schreef:Ik bedoel er dan ook alle soorten lolly's mee he![]()
bromfiets schreef:Shanna schreef:Ik bedoel er dan ook alle soorten lolly's mee he![]()
Het enige qua eten wat moeilijker gaat is draadjesvlees, dat wil er nog wel eens omheendraaien
Wat betreft de lolly's... Heb nog geen enkele lolly horen klagen, ze zijn meestal aangenaam verrast
nils schreef:marlies heeft een conch, pb haar eens of je moet even wachten totdat ze weer online komt....
Anthea schreef:Ik moet het staafje van m'n industrial nu al 'n jaar laten wisselen ofzo, het is te kort. Maar ik durf het echt niet, hij is zó gevoelig.
Vicky_88 schreef:Alet schreef:Dan heb je hem nog niet eens een week! Dat trekt wel bij hoor, met een week of 2 is dat wel weg
bij mij staat dat bolletje er nog steeds in
Anthea schreef: