Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
crossmonster schreef:nee ik ben geen donor, zolang ik leef vechten ze maar voor mijn leven, als ik eenmaal dood ben , dan weten mijn nabestaanden dat ze mijn organen mogen hebben.
maar zolang ik in coma lig , krijgen ze geen "JA" te horen.
Damn, het spijt me, maar dat vind ik echt wel héél erg, dat je zo over die artsen denkt..
biancanij schreef:Ik vind eigenlijk dat iedereen donor moet zijn

KiWiKo schreef:van mij mogen ze het draadje eruit trekken als ik in een diepe coma terecht kom
Wel vind ik dat ze moeten invoeren dat je donor bent tenzij je aangeeft dat je het niet wil. Volgens mij zijn er een hoop mensen die het vergeten of er niet over nadenken.
'. Ik weet ook van mijn moeder dat ze dat uberhaupt ook gedaan zou hebben.. Zij heeft ook het idee van 'Ik krijg jou er jammer genoeg niet meer mee terug, maar misschien kan ik wel iemand anders in leven houden'. Naar wie mijn organen dan ook gaan, tsja, kan ik lang en kort over gaan speculeren 'ik wil niet dat mijn longen naar rokers gaan' bijvoorbeeld, maar eigenlijk vind ik dat voor mijzelf overbodig. Ik kies ervoor om geheel donor te zijn en niemand daarvan uit te sluiten ; dus zodra ik 18 ben (11 augustus) vul ik het formulier in en mogen ze alles hebben ; waarschijnlijk óók mijn huid en ogen.
Ik ben het dan ook voor een heel groot deel eens met wat Pluizebolpum schreef. 
.
Ik vind het eng en het voelt ook
Maar stel het zou om mijn vader/moeder gaan: Jazeker, meteen