crossmonster schreef:nee ik ben geen donor, zolang ik leef vechten ze maar voor mijn leven, als ik eenmaal dood ben , dan weten mijn nabestaanden dat ze mijn organen mogen hebben.
maar zolang ik in coma lig , krijgen ze geen "JA" te horen.
Jij gelooft echt dat ze eerder het draadje eruit trekken als je donor bent dan als je dat niet bent?
Damn, het spijt me, maar dat vind ik echt wel héél erg, dat je zo over die artsen denkt..
Ik ben wel donor, alleen m'n ogen of m'n huid mogen ze niet hebben. M'n ogen gewoon omdat ik dat eng vind, ik geloof toch wel in reincarnatie, en het lijkt me zo raar om dan geen ogen te hebben.. Niet dat het zo zal werken, maar daar heb ik gewoon een vreemd gevoel bij
En mijn huid omdat je dat kan zien.. waarschijnlijk wordt het toch weggehaald waar normaal je kleren overheen zitten, maar weer: stel dat je reincarneert (eh, ja, met mijn ideeën erover zou je ook je organen nodig hebben, maar ik denk gewoon vrij raar hierover) ben je gewoon dat stuk huid kwijt..
Vind dat gewoon geen prettig idee, maar verder mogen ze alles hebben, ik zou graag levens redden terwijl ik nog leef, maar ik weet nu dat ik in ieder geval misschien levens red als ik dood ben