Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik zeg zeker niet dat ik ooideel.............. maar ik zeg wel dat iemand makkelijk praten heeft als het in de ziektewet kan.........
had iemand ook zo veel moeite gehad met het leven als dit niet gefinacierd werd??
als je jouw geld niet gegkregen had van de baas???
wat als je zonder inkomen gezeten had, had je dan toch doorgewerkt???????
Angela_ schreef:ik geloof ook dat dit topic er is om elkaar te steunen en je hart te kunnen luchten zonder veroordeeld te worden of afgezeken. Zoals in het dagelijkse leven vaak wel gebeurd, het onbegrip waar je tegenaan loopt. Ik vind het dan ook niet gepast om hier er een discussie over te gaan starten of iemand wel of niet ziek is.
Ik heb 2 jaar geleden 8 maanden onbetaald thuis gezeten omdat ik er helemaal doorheen zat. Met eigen huis, toen woonde ik nog wel samen. Het ware hele moeilijke maanden, zeker omdat we het financieel slecht hadden.
Ik ben nu dan blij dat ik wel in de ziektewet kon, zodat mijzelf in leven kon houden. Wat tja, dood wil ik nog niet. Ik dacht ook dat ik alles weer fijn op de rit had en doordat ik het zo druk had kon ik niet 'instorten' maar pas toen ik het even wat rustiger had kwam alles eruit.
lautjuh85 schreef:KiWiKo schreef:ik zeg zeker niet dat ik ooideel.............. maar ik zeg wel dat iemand makkelijk praten heeft als het in de ziektewet kan.........
had iemand ook zo veel moeite gehad met het leven als dit niet gefinacierd werd??
als je jouw geld niet gegkregen had van de baas???
wat als je zonder inkomen gezeten had, had je dan toch doorgewerkt???????
Sorry hoor, maar jij ziet het wel heel zwart/wit.
Omdat jij met heel veel problemen wel de kracht hebt om door te werken, wil nog niet zeggen dat een ander het ook kan. Je loopt hier wel je eigen problemen te posten, maar als een ander het doet dan moet diegene een schop onder de kont. Moet jij nu zieliger gevonden worden dan een ander? Zeker niet. Iedereen mag hier posten en ik denk dat dit topic een goede uitlaatklep is om erover te praten en het gevoel kunt krijgen dat je begrepen wordt. Maar dan moet je niet met zulke reacties komen. Dan moet je ook niet je eigen problemen open en bloot hier weer geven. Wat een ander meemaakt in mindere mate kan net zo erg zijn als wat jij hebt meegemaakt alleen iedereen verwerkt en beleefd het op een andere manier.
Citaat:Angela_ schreef:
ik geloof ook dat dit topic er is om elkaar te steunen en je hart te kunnen luchten zonder veroordeeld te worden of afgezeken. Zoals in het dagelijkse leven vaak wel gebeurd, het onbegrip waar je tegenaan loopt. Ik vind het dan ook niet gepast om hier er een discussie over te gaan starten of iemand wel of niet ziek is.
Ik heb 2 jaar geleden 8 maanden onbetaald thuis gezeten omdat ik er helemaal doorheen zat. Met eigen huis, toen woonde ik nog wel samen. Het ware hele moeilijke maanden, zeker omdat we het financieel slecht hadden.
Ik ben nu dan blij dat ik wel in de ziektewet kon, zodat mijzelf in leven kon houden. Wat tja, dood wil ik nog niet. Ik dacht ook dat ik alles weer fijn op de rit had en doordat ik het zo druk had kon ik niet 'instorten' maar pas toen ik het even wat rustiger had kwam alles eruit.
heb jij enig idee wat dit jouw werkgever gekost heeft??/