Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_tico schreef:Ik ga over eenn week naar het ziekenhuis voor een proefpompje!
Citaat:Hoi
Ik weet een middel dat zeer goed werkt het is een natuurlijk middel bij suikerziekte.Er zijn zelfs artsen die het aan raden,en met klem vragen om er mee door te gaan.
lovebonney schreef:Ik heb nu 1 jaar suikerziekte maar zit gelukkig nog op hetzelfde gewicht als dat ik begon
x_tico schreef:Ik ga over eenn week naar het ziekenhuis voor een proefpompje!
MI1990 schreef:x_tico schreef:Ik ga over eenn week naar het ziekenhuis voor een proefpompje!
wat leukwanneer krijg je dat een pomp als je er 1 neemt?
je had toch ook een fjord, maar ik zag die niet meer in je profiel staan... want vond het z'n leuk dier
Groetjes![]()
by the way: ik heb vakantie!!!
Amulet schreef:x_tico schreef:Ik ga over eenn week naar het ziekenhuis voor een proefpompje!
Hé! Hebben ze dat bij jullie? Ik heb in het ziekenhuis een paar in handen gehad, heb daarvan voor mij de fijnste uitgekozen en die is toen gewoon voor mij besteld. Toen mocht ik thuis (dus al met mijn eigen pomp) een week 'droog' oefenen.
MI1990 schreef:oke, ik weet het ff niet meer..
want ik kreeg ja z'n mailtje(zie bovenaan de pagina)
en ik heb dus terug gestuurd dat ik niet kan genezen omdat ik type I hebt..
en nu zei ze: ik ga even de naam opzoeken, maar iemand die ik ken is van de medicijnen af....
wat moet ik nou terug zeggen? of moet ik überhaupt watt terug zeggen..??
Groetjes Mijke
Joyckuh schreef:MI1990 schreef:oke, ik weet het ff niet meer..
want ik kreeg ja z'n mailtje(zie bovenaan de pagina)
en ik heb dus terug gestuurd dat ik niet kan genezen omdat ik type I hebt..
en nu zei ze: ik ga even de naam opzoeken, maar iemand die ik ken is van de medicijnen af....
wat moet ik nou terug zeggen? of moet ik überhaupt watt terug zeggen..??
Groetjes Mijke
Type I schijnt ''genezen'' te kunnen te worden dmv een alvleeskliertransplantatie. Hoewel het kennelijk makkelijker is om alleen de eilandjes van Langerhans te transplanteren in de lever. maar hier moet nog meer onderzoek naar gedaan worden...
Het is diabetes type II die het verst van het genezen af is...
MI1990 schreef:zo eindelijk weer internet, alleen op de laptop dan![]()
heb vandaag mijn 1e wedstrijd!!![]()
![]()
en ik ben behoorlijk zenuwachtig![]()
![]()
duimen dat ik een winstpunt haal..!![]()
groetjes