Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Megamutsj schreef:Praten gaat prima![]()
Alleen eten niet zo, en hij zit schuin in mijn mond aangezien het staafje zo lang is.
gipsyboy schreef:hoi
ik meld me ook.
ik ben samarinda.
ik heb 3 piercings ik wil heel graag een 4e (de labret) maarja he als kassadoos kan je dat niet maken op het werk.
ik heb zelf een navelpiercing
en 2 tongpiercings.
de 2e tong piercing heb ik woensdag 28 nov laten zetten.
hij is er voor gezet, en vind hem ech gaaf, me tong is nog wel beetje dik en gevoelig maar minder als de eerste.
wie heeft er nog meer 2 tongpiercings????
marlies85 schreef:even een vraagje...Ik heb in iedere oorlel 3 gaatjes zitten.Maar nu wil ik daar piercingringtjes inhebben...Gaat dat nog wel passen na jaren dooggewone oorbelringetjes te hebben gedragen???Bij mijn helix lukte dat wel
aukje91 schreef:gipsyboy schreef:hoi
ik meld me ook.
ik ben samarinda.
ik heb 3 piercings ik wil heel graag een 4e (de labret) maarja he als kassadoos kan je dat niet maken op het werk.
ik heb zelf een navelpiercing
en 2 tongpiercings.
de 2e tong piercing heb ik woensdag 28 nov laten zetten.
hij is er voor gezet, en vind hem ech gaaf, me tong is nog wel beetje dik en gevoelig maar minder als de eerste.
wie heeft er nog meer 2 tongpiercings????
Heb je een foto van die 2 tongpiercings? Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet!
Ik heb er zelf 1 en dat vind ik wel genoeg(heb nu hele hippe blauwgroene glitter balletjes haha, en via internet nog een paar leuke besteld)
gipsyboy schreef:nee helaas heb geen foto ervan.
maar hij is wel erg stoervind ik.
me tong is al minder dik, gaat morgen ff kijken f ik in me 2e ook een kleiner in kan doen.
(die vrouw zei dat er nog een derde achter kan) maar 2 is genoeg
marlies85 schreef:Ga binnenkort in elk geval proberen om er piercingringetjes in te proppen.En krijg binnenkort een piercing van m'n vriend.Vindt een Industrial zo vet...maar vriendjelief denkt daar anders over...moet het maar met een tragus of en navelpiercing doen...tja navelpiercing....als ik daar het figuur voor zou hebben wel
nils schreef:ik ben wel van plan om een 2e tongpiercing te laten zetten, heb al laten kijken en dat zou makkelijk passen volgens de piercer....