Maar die reconstructie gaat me toch iets te ver....dus nu wel graag met narcose.....
Het klinkt wel logisch dat je minder ziek wordt naderhand...als je inhalatie-anesthesie hebt (kapje), schijnt het zelfs het ergste te zijn....
Tof trouwens dat je in Denemarken woont, wauw!! Als ik weer wat kan wandelen, dan wil ik daar ook nog eens graag op vakantie!!!

kan ik mijn nieuwe paardrijkleding van sinterklaas uitproberen..
omdat ik verkouden was moest er een scherm tussen gezet vanwege mn gehoest... ook een 2e scherm was net kapot gegaan dus kon niet eens daarop meekijken. Heb wel een aantal fragmenten op dvd mee gekregen
mmmmm, dat met die patellapees klinkt ook erg naar zeg.....brrr...met bot erbij....
....blegh, het begint me allemaal steeds naarder in de oren te klinken eigenlijk.....was gister ook weer helemaal boos/kwaad/verdrietig dat ik weeeeer onder het mes moest.....maar ja, het is voor een goed doel uiteindelijk he??
. maar ging prima! wijken lukte nog niet echt aan die kant, maar verder heb ik gedraaft en gegalopeerd, enz..... eigenlijk alles wat ik normaal ook doe behalve wijken en gebroken lijn in galop.
ik had echt niet verwacht dat ik in de 7de week al weer kon paardrijden!