Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Maar begrijp ik nu goed dat je zelf de kosten van de platsische chrirurgie voor eigen rekening zijn??
Citaat:Ik zou heel graag via pb je adres ontvangen om je de aankomende weken via een kaart een hart onder de riem te steken.
britt schreef:Meid toch, ik kan me voorstellen dat je doodsbang bent en dan daarbij je vriend ook nog te moeten missen deze week.
Een huilbui is niet erg hoor, huil het er maar lekker uit, 't kan enorm opluchten.
Of je wilt weten hoe e.e.a in zijn werk gaat... het kan je ook meer stress geven, meer angst.
Ik denk aan je, de hele week, zal kijken of ik je in dit topic nog "bij kan staan", en vrijdag steek in een kaarsje voor je aan, voor als je het op prijs stelt, een schietgebedje de lucht in sturen.
Sterkte
Quinzy schreef:@Nickyu: Heel erg bedankt voor de verhelderende uitleg.
Tot nu toe vind ik het ook het ergste dat ik mijn tepel kwijt ben. maar volgens de plastiche chirurg zou het gezien mijn leeftijd wel eens kunnen dat de zenuwuiteinden terug gaan groeien !! Dat zou geweldig zijn maar ik mocht er niet op hopen.
Ik ben echt zo blij dat ze wel huidbesparend kunnen werken deze foto's waren echt veel minder erg als wanneer alles weg is en dan volledig je buik word gebruikt.
1 nadeel ik ben mijn naverpiercing dus kwijt
Ik heb op mijn 17de zoveel moed moeten verzamelen om die te laten schieten (was een kado van mijn mams) en nu gaat ie weg zijn.
Mams heeft al beloofd dat ik van haar een nieuwe krijg als alles achter de rug is zelf een gouden als ik wil :p maar ik vrees dat ik niet meer durf hahahahaha !!
Citaat:je buik ziet er straks net zo uit als van iemand die m heeft laten liften
Citaat:kun je niks leuks doen, als afleiding of zo?
Citaat:heb je je tas al voor de 3e keer ingepakt?
iig heel veel sterkte morgen en overmorgen
gaat je moeder mee morgen naar het zieken huis?