Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Only_Kiekie schreef:Oeehh wil ik
Kun je die kopen bij de DA? en waar liggen ze dan
Only_Kiekie schreef:Die pukkels in je neus zijn verschrikkelijk gelukkig gaan we het weekend in en niet net een nieuwe schoolweek!
Arabesk schreef:nou ik heb mijn haar met een kopje azijn nagespoeld en dat weer uitgewassen en je ruikt het niet en het voelt wel zachter aan
casperrr schreef:Ik had gelezen over tandpasta op puistjes, als er iets is wat slecht is, is dat het wel. Droogt het alleen maar uit en zorgt ervoor dat het gewoon weer terug komt!
lucasjuh schreef:Only_Kiekie schreef:Die pukkels in je neus zijn verschrikkelijk gelukkig gaan we het weekend in en niet net een nieuwe schoolweek!
Nou, mij liever op school met zo'n puist gezien dan in het weekend. Weg lekkere jongens als ze zo'n puist zien![]()
Die tips van rode bultjes en vet haar ga ik misschien weleens proberen..Handgi!
Only_Kiekie schreef:waar van dan wel:s
merel90 schreef:Tips voor puisten/een vette huid:
~ Je gezicht wassen met warme melk.
~ Bier op je huid deppen.
~ Met een doorgesneden aardappel over je gezicht wrijven.
~ Maizena met water mengen en dit op de puistjes smeren even laten intrekken en daarna met lauw water afspoelen en dit een paar dagen herhalen.
~ Stomen boven een kom met kamillethee.
~ Groene thee op je gezicht deppen.
~ Er koffiedik op smeren.
~ Je gezicht wassen met betadine scrub.
~ Meng een beetje bloem met wat azijn, zorg dat het een papje wordt, smeer het op je puistjes en laat het intrekken. Na een tijdje kan je het eraf halen met een lauw washandje.