Tien schreef:Citaat:Litterbox. Echter wordt er geen 100 gram vlees ingepland maar 75 gram.
100 g rauw = ong 75 g bereid![]()
Ik ben tegen SB, het is een crahdieet, hoe je t ook wend of keert.
Je stofwisseling gaat op standje hongerwinter en als je klaar bent vliegen de kilo's er weer aan. Geldt idd niet voor iedereen, maar voor de meesten toch wel.
Heb velen kilo's zien afvallen ("het werkt wel", tja als ik niks meer eet, val ik ook af), en zwaarder zien worden dan ooit.
Bovendien als je mij gaat vertellen dat er 6 suikerklonten zitten in pepsi max (=light cola) val je bij mij aardig door de mand. (in light zit geen suiker, maar zoetstof)
Gelukkig is ze ook geen diëtist, maar een gewichtsconsulente, een groot verschil![]()
Maar toegegeven, SB heeft er mooi geld mee verdiend en het is denk ik wel het beste en gezondste crashdieet die ik ken. Maar of dat wat zegt.

Daarnaast als ik een willekeurig dagmenu pak dan krijg ik het volgende:
Maandag: 950 kcal
Dinsdag 1350 kcal
Eerste dag is inderdaad ietwat weinig, maar als het je idee hebt dat je het daar niet op trekt kun je het nog aanvullen tot 5 stuks fruit en extra groenten opscheppen. Sprokkel je er toch alweer 200 kcal bij.
Zeker het eerste boek is echt te weinig, maar haar nieuwe boeken hebben een grote vooruitgang daarin. Daarnaast adviseert zij ook hoe je op gewicht kunt blijven...
Opmerkingen over suikerklontjes in light producten is inderdaad niet slim, kan ik niks tegen in brengen, behalve dat ze wel ondanks dat soort opmerkingen nu ook verzekeraard achter haar krijgt te staan + ziekenhuizen.