De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:22

Dana01 schreef:
ik had en heb die motivatie ook niet [*olduser*], en toch lukt het me Ja

mmm ok. Maar ik heb weleens een andere smaak shag geprobeerd en dat wilde echt niet lukken, hoezeer ik mijn best ook deed.
Ach als die andere echt de helft kost ga ik het misschien wel proberen. Knipoog

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:27

ach, na een dag was deze smaak gewend, ik vind het zelfs wel lekker Ja

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:30

Dana01 schreef:
ach, na een dag was deze smaak gewend, ik vind het zelfs wel lekker Ja

Weet je, ik ga het gewoon proberen als die nieuwe uitkomt.
Behalve het financiële gedeelte zou ik het ook fantastisch vinden als een ander helemaal geen last meer heeft van je rookgewoonte.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:39

dat vind ik dus ook zo leuk Ja

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:43

Leuk zeg! Dit vind ik mss wel een leuk cadeau voor mijn ma. Die kan ook maar niet stoppen en nu heeft ze het huis geschildert en wil ze buiten gaan roken. Met dit ding kan het in huis vast niet veel kwaad.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:44

helemaal niet zelfs Capopjekop je ruikt het niet, en ook geen gele muren meer (tenzij je ze geel maakt Clown )

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:46

Nou dat zou dan helemaal perfect zijn, hoeft ik niet meer die rook weg te wapperen Haha!

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:47

Als er iemand niet gemotiveerd is om te stoppen met roken, ik geloof dat ik naar eer en geweten kan zeggen dat ik dat ben. Ik vind het veel te lekker en ontspannend, maar bijna 12 euro per dag uitgeven voor 2 pakjes caballero 30 is ook best veel, en dat gehoest en niet meer zoveel conditie... Ik heb de gok genomen omdat ik mensen om me heen het met zoveel gemak ineens zag doen. En ik geloof dat ik er binnen een week de kosten van de peuk er al uit heb.... En ik ben niet extra aan het eten/snoepen, ik heb geen slecht humeur, en volgens sommige mensen hoest ik ook al veel minder ( kan ik me niet voorstellen na zo'n korte tijd, maar goed...) Overigens heb ik pas 1 x de batterij opnieuw hoeven te laden en ben ik vandaag pas aan de 2e ampul begonnen...

Er komt alleen maar waterdamp uit, dus verkleurde muren moeten dan ook uit den boze zijn, ik ben benieuwd Nagelbijten / Gniffelen 2 van de 3 muren zijn hier inmiddels gesausd, met de 3e wacht ik even tot ik zeker weet of ik het vol kan houden, dan heb ik misschien leuk fotomateriaal Haha!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:48

mijn zeer anti rook collega heeft hier helemaal geen bezwaar tegen , hij ruikt er niets van

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:48

ThePast03 schreef:
juno1 schreef:
Ik wacht voorlopig toch nog even op positieve reacties 'op de lange duur' ( ik wens iedereen veel succes dat het mag lukken )
Want zullen de gebruikers volledig stoppen of terugvallen in oude gewoonte's.
Ook omdat er geen 100% zekerheid is dat het apparaat het niet begeeft of wat het ook mag zijn wat stuk gaat, de bedragen zijn tenslotte ook niet mis.
Als ik namelijk euro's uitgeef wil ik terug kunnen naar een winkel als iets het niet doet, maar volgens mij zit er geen garantie bij ?

Dat is de reden waarom ik wacht todat de Primera hier komt met een elektronische sigaret die meer dan de helft goedkoper moet zijn als degene waar hier over gesproken wordt.
Die zou binnen nu en 2 weken binnenkomen.

Ook ik heb mijn twijfels op lange termijn, wil niet perse stoppen maar zou financieel gezien best wat minder willen roken.

Maar dan wil ik inderdaad wel terugkunnen naar een winkel als er iets kapot is of gewoon gelijk de patronen kunnen halen als ik zonder zit.
Zeker zien de ervaringen van Beloved peins ik er niet meer over om zoiets via internet te bestellen.

Verder blijf ik benieuwd naar de ervaringen van iedereen. Knipoog

Zou je mij de naam van die goedkopere sigaret willen vertellen?Loop ik hier morgen ook even langs Primera.Mag evt ook per PB

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:52

De Primera in Leeuwarden weet alleen maar van de SuperSmoker van 89 euro, ze wisten zelfs niet dat er zoveel andere merken al via internet te krijgen waren. Niets bekend dus over eentje die de helft goedkoper was.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:59

Miss_Shet schreef:
Zou je mij de naam van die goedkopere sigaret willen vertellen?Loop ik hier morgen ook even langs Primera.Mag evt ook per PB

Geen idee nog. Het enige wat ze hier bij Primera konden zeggen is dat hij binnen nu en 2 weken binnen zou komen.
Zodra ik het weet geef ik het door.

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 22:01

* Hier ook een zeer tevreden elektrische verdamper. Ja

Ik vind het vooral van EmDee heel knap..... ik had het niet gedacht.... ik ben benieuwd als ik je weer zie, het zal anders zijn, zonder peuk in je handen. Lips are sealed Lips are sealed

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 22:35

Hmmm Sigaar klinkt interessant zo'n elektrieke sigaret *LOL* heb pas een poging gedaan om te kijken of ik kon stoppen (uh best moeilijk na 20 jaar Bloos )...eérste dag ging best goed maar snakte ik tegen de avond naar een sigaretje en bleef het bij één. De tweede dag werden het twee sigaretten en de derde dag al vijf Clown . Smaandags weer werken en ja toen hield ik het helemaal niet meer vol tussen al mijn rokende collega's die van alle kanten grappig een sigaretje aan bieden,hmm nou eentje dan, hihi je wil wat terug geven en niet van andere roken dus je haalt toch weer een pakje, dus rookte ik weer als een stoomboot Sigaar . Maar ik denk dat zo'n nep sigaret best wel zal helpen in de moeilijke momenten.....het is gewoon het bezig zijn met een sigaret bij mij, moet iets in mijn hand en mijn mond hebben. Dus jah ff een stipje hoor.........vind deze topic wel interessant. Het is wel zo dat die dingen nu net op de markt zijn. Paar maanden geleden was het al op tv en toen kostte ze honderden euro's, prijs is nu al stuk lager. Hihi over paar maandjes liggen ze misschien voor een leuk aanbiedinkje bij de kruitvat haha Wow!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 22:38

@sarosxx die van honderden euro;s, dat is de officiele, waar wij het over hebben, dat zijn goedkope namaak sigaretten, alleen sneu voor de fabrikant van de dure, deze doen het ook goed Nagelbijten / Gniffelen

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 22:40

Was dat toen niet op tv bij Jensen of zo met een filmpje? Ze hadden het toen over een paar honderd euro.....

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 23:28

Ik ben zo jaloers! Ik wil ook beginnen..

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:38

En weer een dag voorbij zonder datmijn electrische sigaret is binnengekomen.

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:33

Dat is dus een reden dat ik hem in een winkel wil kopen en niet via internet Knipoog

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:36

Ja, jammer genoeg zijn ze hier maar bij 1 winkel te koop en daar kwam ik ook pas achter toen ik deze al besteld had.

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:12

Wie weet waar je hem in Rotterdam zuid kan kopen, behalve bij de primera Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:32

Mss een domme vraag, maar hoe 'steek' je dat ding
aan zit er een aan uit knopje op ofzo?

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:01

Chiqa schreef:
Mss een domme vraag, maar hoe 'steek' je dat ding
aan zit er een aan uit knopje op ofzo?

ROFL ROFL Stiekum vraag ik me dit ook af!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:09

En...hebben jullie hem niet perongelijk wel eens aangestoken? Haha! Haha! Haha!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:30

hahaha gewoon een trekje nemen.... hij is niet aan of uit aktie = reaktie Ja en ja, ik heb hem al bijna eens aangestoken, en nee.... een pen in je mond steken en denken dat het je sigaret is is niet grappig