Ik had het refrein neergezet, en toen vond je het zo'n goede tekst dat ik denk: Ik zoek even de hele tekst voor dr op. heb ik dat gedaan krijg ik geen reactie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smurfie schreef:ik vind het nog steeds goeie text hoor
Smurfie schreef:Katia zie dat je uit antwerpen komt :p ff vraagje (ander subject)
weet je hoelang wilrijk van antwerpen is :p
katiavl schreef:Smurfie schreef:Katia zie dat je uit antwerpen komt :p ff vraagje (ander subject)
weet je hoelang wilrijk van antwerpen is :p
Zal het straks even vragen voor je stuur je dan een pm
Sim0ne schreef:Bijvoorbeeld longkanker krijg je onder andere door roken, maakt niet uit of je psychisch 100% gezond bent of niet...
Jannepauli schreef:Ergens in het begin van dit topic maakt Smurfie de opmerking dat je kanker zou kunnen krijgen omdat de voorouders de oorlog hebben meegemaakt. Pff, wat een kul zeg, dat doet mijn vertrouwen in jouw onderschrift wel tot het nulpunt dalen.
Dat lichaam en geest elkaar beïnvloeden en dat door bepaalde onbalans de gevoeligheid voor bepaalde aandoeningen groter kan zijn, okay.. maar dat alle ziekten die link hebben? Nee, dat vind ik onzin. Hoeveel zieke kinderen (ernstig en minder ernstig) zijn er niet? Iedere drie seconden sterft ergens ter wereld een kind. Allemaal depressief dus?
Smurfie schreef:Jannepauli schreef:Ergens in het begin van dit topic maakt Smurfie de opmerking dat je kanker zou kunnen krijgen omdat de voorouders de oorlog hebben meegemaakt. Pff, wat een kul zeg, dat doet mijn vertrouwen in jouw onderschrift wel tot het nulpunt dalen.
Dat lichaam en geest elkaar beïnvloeden en dat door bepaalde onbalans de gevoeligheid voor bepaalde aandoeningen groter kan zijn, okay.. maar dat alle ziekten die link hebben? Nee, dat vind ik onzin. Hoeveel zieke kinderen (ernstig en minder ernstig) zijn er niet? Iedere drie seconden sterft ergens ter wereld een kind. Allemaal depressief dus?
Is er alleen een factor depressief? en wat heeft mijn onderschrift te maken met mijn mening? daar word de behandelingen niet slechter op hoor. En dat ik die mening heb betekend niet dat ik niet naar een dokter ga ofzo. Ben ook aan mn ogen geopereerd in maart. Dan is het gewoon nodig. Ik zal nooit iemand weerhouden om naar de dokter te gaan sterker nog ik zou het ze adviseren om naar een dokter te gaan als ze problemen hebben.
In afrika als er een kind overlijd door uithongering word dat probleem toch veroorzaakt door de mens.. Dus een invloed van buitenaf. De ouders horen er voor te zorgen. En invloeden trekt men toch echt aan onbewust. Komen we weer bij het stukje " PESTEN"
Alles heeft een reden.