Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gapbdh schreef:Niet lúllig bedoelt hoor, maar ik heb het topic niet aangemaakt zodat we elkaar konden vertellen hóe we het doen..
Straks brengen we nog mensen op ideën.
MissEvil schreef:@MelOdYs_Star;
Niet zo pessimistisch en donker denken. Ook jij kan eraf. Ik dacht ook: ik kan nooit meer zonder. Maar geloof me, ook al vind JIJ het geen hel, wat voor de mensen om je heen? Voor je vriend (sorry ik ben een profielspieker) ? Ik denk niet dat hij je aanspoort?
En próbeer het eens zonder. Het moet niet iets zijn waarbij je je veilig en comfortabel voelt (als snap ik dat gevoel hélemaal
Sylke schreef:Hebben jullie ook zo snel te neiging met dingen te gooien? Ik woon nu sinds iets meer dan een jaar op mezelf, en er zijn al de nodige borden/glazen gesneuvelt. Op het moment dat ik ga snijden, dan ben ik gewoon helemaal doorgedraait. Ik schreeuw ik huil en ik denk dat ik alleen nog maar achteruit kan. Dat het NOOIT meer beter word. Ik denk niet dat automutolatie vanzelf overgaat, dan moet je eerst alles een plek hebben gegeven en begrijpen waar al die gevoelens die er in je rondgaan vandaan komen. En RUST in je hoofd, maarja waar vind je dat....
Ik loop al vanaf mijn 6e met een masker op, nu 13 jaar later nog steeds. Alleen mijn zus en mijn zusje kennen mij goed, maar hun hebben net als ik borderline dus wij hebben wel veel steun aan elkaar.
gapbdh schreef:Mijn ouders weten het ook, alleen reageren ze er gewoon niet op.
Hun hebben gewoon een 'happy family', alleen zie ik dat niet zo.
MelOdYs_Star schreef:Wil je vertellen hoe ze erachter gekomen zijn Dessie? Of liever niet. Of is dat een brutale vraag?
dessie schreef:MelOdYs_Star schreef:Wil je vertellen hoe ze erachter gekomen zijn Dessie? Of liever niet. Of is dat een brutale vraag?
zelfmoord poging
gapbdh schreef:Niet lúllig bedoelt hoor, maar ik heb het topic niet aangemaakt zodat we elkaar konden vertellen hóe we het doen..
Straks brengen we nog mensen op ideën.
MelOdYs_Star schreef:Ik verwacht van de hulpverlener(s) dat ze jou behandelen als persoon, per persoon. En niet werken vanuit het boekje, iedereen persoon is anders, en iedereen heeft zo zijn eigen problemen en gedachten. Ik heb al iets te vaak meegemaakt dat ik werd behandeld vanuit het boekje en er niet gekeken werd naar mijn achtergrond en problematiek.