[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Deesiej

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 20:23

mara_lover schreef:
Deesiej schreef:
Een vriendin van mij heeft zoo'n ding Bloos

http://www.painfulpleasures.com/body_je ... labret.jpg

in haar neus als neuspiercing. Heeft iemand daar ervaring mee?

Heeft ze die in haar neus??? Dat platte stukje kan er toch niet af, hoe doet ze die dan in??

Ik heb deze piercing ook, maar dan in mijn lip. Bevalt heel erg goed, omdat het wat zachter materiaal is dan een gewone piercing. Die vorige was zo hard en maakte mijn tandvlees kapot.

Vanaf de binnenkant erdoor heen douwen denk ik? Bloos geen idee eigelijk Haha!

@Thirsa: Esther ik wist niet dat jij een tongpiercing had Haha!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 20:27

@FlappieR:Als je onder de douche staat, laat eerst je piercing goed even zeker 10 minuten weken, dus echt 10 minuten de douchestraal op je navelpiercing zetten, zo weken de korstjes eraf, en zijn ze zacht, en als je hem dan heen en weer haalt om schoon te maken, maak je je wondkanaal van binnen niet stuk, want dat gebeurt namelijk wel als het korstje nog hard is!

SuusJa: Van je ontsteking Lachen

juniper: Ik werk voor de vierstroom (nouja voor diegene die het nieuws/krant volgt, ik ben dalijk dus ook leuk mijn baan kwijt Boos! ) maar iig, ik heb 3 gezichtspiercings, een septum, labret en een neusbel. De neusbel kan ik gewoon 1/2/3 dagen uithouden, en dan doe ik hem er ff weer in en istie nog lang niet dicht, bij mijn septum gebruik ik een teflon staafje (van de foto hier vlak boven) die is dus al bijna niet zichtbaar, maar ikdraai ook mijn puntje eraf, verder mag ik het staafje inhouden, en in mijn septum zit een septumkeeper.
Verder voor mijn helix, tragus, en de piercing zonder naam in mijn oor Tong uitsteken + mijn 8mm opgerekte gaten heb ik nooit wat over gehoord, en werk al 2 jaar zo Lachen

ikkiekikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:13

Anjatjeuh schreef:
Klinkt helemaal hetzelfde als wat ik had: http://i22.photobucket.com/albums/b348/ ... _0298s.jpg
Was bij mij op dat moment dus een bultje, en dat is dan vanzelf opengegaan en kwam ontzettend veel pus uit. Heb dan zoveel mogelijk eruit geduwd en daarna goed blijven ontsmetten met diaseptyl en veeeeeeeel water om te spoelen, zoveel mogelijk met rust laten en nu is het bijna weer normaal. Alleen waar dat bultje zat is het nog wat rood maar dat valt ook niet zo heel erg op.

Daar wou ik net een vraag over gaan stellen, ik heb dat ook sinds een paar dagen bij mn tepelpiercing zitten. Erg oncomfortabel Clown Ik denk dat ik maar hetzelfde ga proberen als jij hebt gedaan.

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 10:27

Even een vraagje.. Onder mijn navelpiercing zit een bultje. Het doet niet pijn, is niet rood en het bultje is gewoon zacht. Wie weet wat het is en trekt het nog weg?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 23:17

xDramaQueen schreef:
de dames met een piercing tussen hun boobjes, welke cup hebben jullie ? Clown ik weet t hele rare vraag maar ik neem aan dat dit met de wat grote cups niet kan?

Wat noem jij groot? Ik heb C/D maar mijn sternum zit er nu al meer dan een jaar in. Alleen het onderste gaatje is eigenlijk continu geïrriteerd, maar niet ontstoken of wat dan ook, alleen rood en af en toe pijnlijk (rond hormoonwisselingen/verkoudheden enzo). Merk ook helemaal niet dat het uitgroeit.

Overigens heb ik verder nog een industrial (die EINDELIJK helemaal genezen is, na ruim een jaar) en een tongpiercing (m'n nieuwste, met kerst laten zetten).

Wil denk ik over een tijdje een Christina-piercing, vind het wel wat voor m'n 21e verjaardag eigenlijk...

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 23:22

Deesiej schreef:
mara_lover schreef:

Heeft ze die in haar neus??? Dat platte stukje kan er toch niet af, hoe doet ze die dan in??

Ik heb deze piercing ook, maar dan in mijn lip. Bevalt heel erg goed, omdat het wat zachter materiaal is dan een gewone piercing. Die vorige was zo hard en maakte mijn tandvlees kapot.

Vanaf de binnenkant erdoor heen douwen denk ik? Bloos geen idee eigelijk Haha!

@Thirsa: Esther ik wist niet dat jij een tongpiercing had Haha!

Dat balletje kan er toch af ?

xx

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:22

juniper schreef:
Even een ander soort vraag, maar ik ben er wel benieuwd naar..De mensen die piercings in hun gezicht hebben, werken jullie? zo ja, wat voor baan hebben jullie? ik heb een neuspiercing en een labret, maar ik ben bang dat ik hierdoor geen bijbaantje kan vinden. Tco hben ik niet van plan om ze eruit te halen. Mijn neuspiecing krimpt al na een uur, mijn labret heb ik nooit lang uitgedaan, groeit dat snel dicht?

Ik werk nu bij de Xenos, en toen ik daar ging solliciteren dacht ik ook dat ze zouden gaan zeuren over m'n 13 oorbellen waarvan 3 opgerekt, en over m'n neuspiercing maar ze hebben er nog nooit wat over gezegd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 13:54

Zo, heb het er geloof ik in 1 van de vorige Piercingtopic's al eens over gehad .. Ik zat te twijfelen of ik een Navelpiercing wilde nemen Knipoog
En jawel Haha! op een Dinsdag heb ik hem laten zetten bij BodyMX in Breda Ja Ben er écht heel erg blij mee Haha! Vond het wel allemaal erg spannend Nagelbijten / Gniffelen
Vooral dat wachten Knipoog Maargoed, ik was aan de beurt er was alleen nog een jongen voor mij en daarna mocht ik.
Komt die jongen weer terug uit die kamer, heeft hij een beetje paars/rode lippen. Wat bleek nou, had hij z'n tong laten splitsen Nagelbijten / Gniffelen (Ik had er toen al helemaal zin in Clown)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 13:55

(BodyMX is trwns gewoon een Medisch Centrum, doen ze ook een plastisch chirurgie, vanwege dat die jongen z'n tong had laten splitsen Knipoog)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:49

Ik meld mij ook weer mensen Lachen

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:52

Woensdag moet ik naar het ziekenhuis, om te kijken voor mijn tongriem.
Te kijken ja, niet om gelijk door te knippen/snijden Boos!

x

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:03

manon, komt goed joh!
je doet het voor een goed doel ! Tong uitsteken

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:36

x_manon_x schreef:
Woensdag moet ik naar het ziekenhuis, om te kijken voor mijn tongriem.
Te kijken ja, niet om gelijk door te knippen/snijden Boos!

x

Suc6 ermee! en het komt wel goed Haha!

Ik lees het wel als ik terug ben van vakantie want ik ga morgen op vakantie Knipoog

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:08

_Scarlet_ schreef:
Wil denk ik over een tijdje een Christina-piercing, vind het wel wat voor m'n 21e verjaardag eigenlijk...

Ik wil deze ook of de clithood verticaal. Maar ik weet nog altijd niet of ik wel durf Tong uitsteken Heb gister gebeld naar een piercingzaak, en t nummer bestond volgens mij niet, heel raar. Dus deze week nog eens proberen en anders langsgaan.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:16

Hey meis. Je hebt het topic dus gevonden Haha!
Een christina lijkt me wel pijnlijk. Dat idee had ik ook al voordat ik mijn clithood liet zetten. Lijkt me iig pijnlijker dan een clithood. En het lijkt me erg lastig met scheren. En het is natuurlijk wel opvallender, aangezien mijn ouders er dus niet achter mochten/mogen komen. Haha!

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:18

Ja, ik weet ook niet hoe dat in zijn werk zal gaan met scheren idd. Maar ik vind hem wel mooier eigenlijk, omdat je dan echt de piercing ziet. Maar deze heeft wel een langere genezingstijd. Van vele zie je t onderste bolletje niet van de clithood en dat vind ik zo jammer.
Ik weet dat de clithood maar 1 a 2 sec pijn doet, maar het is wel echt Hevige pijn Tong uitsteken en daarom durf ik niet zo goed Tong uitsteken

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 19:09

Uhm clithood is echt geen hevige pijn hoor.. het is een heel dun velletje dat gepierced word.. is een heel klein steekje en dan is het over

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 19:22

Dat hoop ik dan Tong uitsteken De een vind het een flinke steek en de ander weer iets minder. Heb jij verdoving gehad?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:01

Nou, het deed wel even zeer, maar hevig... Nee, dat niet. Riep wel Au! Maar toen was het allang over Haha!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:43

Nee, ik vind verdoving voor watjes... Overigens in de shop waar ik dat liet doen (Warrior Piercing in Amerika) doen ze daar niet aan al zou ik het gewild hebben.

Ik vind dat als je iets wilt je er ook de pijn voor moet overhebben anders moet je het ook niet laten zetten.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:50

Elke goede shop doet niet aan verdoving, want dat MAG gewoon NIET!
Verdoving mag alleen gegeven worden door dokters, en er zijn maar erg weinig piercers die hier dus de juiste diploma's voor hebben.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:12

Een verdoving lijkt me sowieso niet zinvol? Doet een verdoving niet net zoveel pijn als het zetten van de piercing zelf?

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:46

Ik meld me ook weer Lachen

Heb zelf een navel en een traguspiercing en zit stiekem te denken over een tongpiercing Bloos

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:52

Red_Savage schreef:
Een verdoving lijkt me sowieso niet zinvol? Doet een verdoving niet net zoveel pijn als het zetten van de piercing zelf?

buiten dat, als je dan ook nog verdooft heb je 2 naalden bij die plek gehad, dus liever 1x en dan gelijk die piercing.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:18

Het mag gewoon niet. En idd, ik heb liever maar 1 prik, dan twee. Want verdovingsprikjes vind ik vaak nog naarder dan andere dingen Haha!