Ik heb net het hele topic doorgelezen en duimde de laatste pagina's echt voor een goede afloop de 10e maar helaas. Heel veel sterkte nog en hopen dat de 29e ook echt de 29e is, dat het er direct af mag!
Verder eigelijk geen update ofzo, haha, er is weinig aan de situatie veranderd. Ik heb wel sinds een dag of 3 erg veel pijn aan m'n schouder, waar dat vandaan komt weet ik niet. Daarvoor had ik opzich ook wel pijn, maar toen was het zeurende pijn wat gewoon vervelend was, maar meer niet. Nu weer ECHT pijn, dus dat is wel balen. Je kan er weinig aan veranderen, dus ik kan wel bij de pakken neer gaan zitten maar dat heeft geen zin! 10 Sepember moet ik weer naar school, dus met beetje geluk ben ik iig dan van het gips af. Tot die tijd probeer ik me ondanks alles, toch 'n beetje te vermaken/ genieten van de vakantie.
Balen meid! Hopen dat hij er dan effectief af mag. En hopen dat je niet met dat gips naar school moet! Hmm... nog even wachten als de pijn over gaat, en anders? toch even bellen?
mijn arm zit toevallig ook weer in een sling (sinds maart dit jaar ontsteking in schouder) mag nu 10 a 14 dagen niet paardrijden en boven mijn niveau werken, wel opdezelfde hoogte of dr onder. Heb er gister verdovingshormonen in mn AC (aanhecting sleutelbeen naar schouder) gekregen.. En geloof me .. dat is geen pretje !!
@ Fionaa: Balen zeg, ja ik ken die prikken, idd niet fijn.... Beterschap!!!
Nou maar weer heel hard hopen dat het er morgen af mag, ik denk haast wel. Bedoel het heeft er nu al zolang om gezeten.
Beetje late reactie overigens, maar manegehoudster is op vakantie. En er is één paard erg ziek, die staat op kliniek.. Dus beetje druk daarmee. Hij had verstoppings, gas- koliek en 'n verdraaiing in z'n darm. Gaskoliek is over, alleen hij heeft nog wel verdraaiing, dus dat is nog 'n beetje spannend. Het is onze oudste manege paard en één van de eerste manege paarden. Hij 25 en hij staat al 8 jaar bij ons op stal, ken 'm dus al heel lang..
Nee het is er alweer niet af.... Het gaat helemaal niet goed, echt K*T. Maandag hoor ik wat ze gaan doen, er waren een aantal verschillende opties...
- Opnieuw onder het mes.. - Gips verlening van min. een maand.. - Een speciale draagdoek en dan een aantal keer ingespoten worden.. - Of gewoon aan de slag gaan en kijken hoever we komen..
Ik ben erg benieuwd.. Ik weet eigelijk niet welke ik het fijnste vind.. Ik denk het laatste.. Iig een operatie of dat inspuiten zie ik niet zitten, want dat inspuiten vind ik echt heel vervelend. Nouja we zien het wel weer. Het gaat in ieder geval veel langer duren dan verwacht. Dus het rijden gaat waarschijnlijk ook weer opgeschoven worden, maar genezen is nu even het belangrijkste! Ik baal er wel weer behoorlijk van, maar oké, niets aan te doen!