Mensen met lang haar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Mensen met lang haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 01:12

mijn haar begint nu eindelijk lang te worden

ik heb krullen en boel pluis, echt super irritant , maaar tegenwoordig gebruik ik shampoo en conditioner van Lush
en is het eindelijk weer handelbaar
heb voor die tijd echt allerlei merken en troep gebruikt, wassen conditioner, daarna nog iets smeren en toch nog pluis en knopen
nu gebruik ik godiva en curly wurly afgewisseld van elkaar en american cream conditioner van de lush en is mijn haar knoopvrij, zacht, geen pluis, super

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 01:19

Die godiva shampoo bar wil ik ook weer...alles is hij helaas op Boos! en moet nog even wachten tot ik weer in a'dam kom om nieuwe te halen..

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 03:53

ik heb altijd mega klitten, wat ik ook gebruik na de cremespoeling voelt het zacht totdat ik het wil kammen grrrrr, iemand nog tips

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 09:02

Cremespoeling van Loreal Elvive werkt bij mij altijd heel goed tegen de klitten.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 09:08

leuk topic dit! ik heb haar tot net over mijn bh bandje, maar is lastig haar. (pluizig)
ga vandaag het topic eens op mijn gemakje doorlezen.

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 20:52

nog meer mensen met iedeeen om je haren op te steken?

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 20:57

Ik heb haren zo'n 10 cm onder mijn bh bandje, maar laat ze nog langer groeien. Ik gebruik het liefst de shampoo van Fructis, en de cremespoeling van de kruidvat. gebruik daar erg veel van trouwens. Daarna laat ik het in een vlecht drogen.

Verder gebruik ik haarolie (bij de PAK-drogist te krijgen) tegen het pluizen. Bovendien gaat je haar super glanzen, maar wordt het in mijn geval niet vet. Ik heb het eigenlijk altijd los, of in een staart als ik bij de paarden ben.

Als ik mijn haar alleen was en daarna cremespoeling gebruik, dan heb ik echt een coup-explosie. het laten drogen in een vlecht is echt een must, al is er met de haarolie een dag later ook nog wel wat te redden.

OlympicOrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 20:59

Ik vlecht mijn haar meestal maar als ik het opsteek dan doe ik het in 2 stukken. Ik neem het stuk boven mijn oren bij elkaar en steek het willekeurig op. Daarnaa het onderste stuk maar ik werk naar onder toe. Zodat er op het einde nog losse stukken uisteken. Maar mijn haar is nu ook weer ni zo lang. Het valt tot iets over mijn bh bandje.

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 21:07

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 21:29

klopt!

xxxcatjuxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 21:47

ik heb nu haar tot vlak onder mijn bh bandje vroeger was het tot vlak boven mijn broeksband. door de zwaarte had ik heel erg stijl haar en ging verschrikkelijk snel pluizen maar als je ging liggen kwam de slag in mijn haar terug en ging het in de knoop zitten en ja doet doet pijn! Knipoog ik gebruikte altijd en normale shampoo en conditioner daarna deed ik op handoekdroog of droog haar en speciale spray van de hema eroverheen en dat werkte heel erg goed. nu is mijn haar ewl dikker geworden en heb ik ook een slag in mijn haar. sochtend vroeg heb ik altijd een soort krullen maar die zijn er al snel weer uit. nu doe ik eigelijk niet veel speciaals aan mijn haar. om de dag wassen met baby shampoo en als mijn haar heel droog is een drupje herbal voor meer volume (wat overigens totaal geen volume geeft) dat werkt bij mij het beste.

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 21:51

Heey Lachen
Ik HAD lang haar.. Nu niet meer Boos!
Nu is het iets over me schouder .. Wel weer wat gegroeid gelukkig Haha!
De reden waarom kort Boos! Doe het in spoiler want het is best genant Bloos
Spoiler:
ik had eens heel veel klitten en ik was dus een beetje.. eeh.. grof.. toen heb ik iets te hard de klitten eruit getrokken en is me haar afgebroken Clown

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 22:58

wat ook goed werkt tegen pluizend haar: als ik savonds mn haar heb gewassen smeer ik er een beetje haarmasker is wat ik dan niet uitspoel maar gewoon laat intrekken..volgende dag: pluis vrij haar en super zacht Haha!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:51

Wat ook goed werkt is af en toe een kopje warme olijfolie in je haar smeren, folie eromheen, handdoek erom en gaan slapen. De volgende dag met een shampoo uitwassen, conditioner erin en klaar Lachen

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:50

Ik heb het tot over mijn bh bandje.

Was het om de dag met andrelon (Glas en stijl of glans.)
Voor fructies ben ik allergies.

Ik stijl of fohn het nooit en gebruik ook geen haarlak/ schuim,

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:31

Ow ik doe er niks mee Knipoog douchen met gewoon de shampoo die er toevallig staat, en kammen, that's it Tong uitsteken en als ik het niet meer uit kan staan naar de kapper en er n dood stuk af laten halen Knipoog niet te vaak doen, dan groeit het niet snel genoeg meer

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:25

corinatoet schreef:
ik heb altijd mega klitten, wat ik ook gebruik na de cremespoeling voelt het zacht totdat ik het wil kammen grrrrr, iemand nog tips

american cream van lush Tong uitsteken
ik kwam gewoon niet meer door mijn haar heen ..en dan bedoel ik echt niet er doorheen komen
maar met ac gaat het super

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:29

:

antie klit shampo mischien?

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 12:06

Ik heb anti-klit spray van Schwarzkopf, werkt prima bij mij Lachen Kan je kopen bij de kruidvat of andere drogisten Knipoog

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 12:23

Ik heb heel lang haar gehad, maar er is nu weer een stukje van af, stom stom.
Ik doe vaak eerst zomerblond shampoo er in Tong uitsteken .. en dan de condittioner, en ik doe er daarna ook nog herbal essence in zodat het lekker gaat ruiken Tong uitsteken
Want als ik het namelijk drie keer was, is het veel zachter dan dat ik het twee keer was.
En dat doe ik dan om de 2a3 dagen.
En vaak zijn er mensen die zeggen dat je haar daar juist vet of juist droog van wordt, maar mijn haar is nu juist heel erg zacht Lachen
Een poosje geleden had ik nog iets dat je in je haar kunt smeren nadat je het hebt gewassen, en daar wordt je haar echt heeeeeeeeeel erg zacht van.
Ik kan zo snel niet op de naam komen.
Maar het is wel best duur. 6 euro per zo'n tube/fles achtig ding Tong uitsteken

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 13:11

Is er ook iemand die iets weet voor glans? Die shampoos waarop staat 'voor meer glans' doen toch niets! Maar misschien een speciaal product?
Heb mijn haar gisteren gekleurd (van goudbruin naar hazelnoot) en mijn ouders hebben nog steeds niets gemerkt! Ik was al blij dat er genoeg product zat in het potje voor al mijn haar Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 13:34

ik denk dat ik mijn haar ook ga verfen maar dan heb ik 4 verpakkingen nodig minimaal.
Denk dat ik de verf van nioxin ook maar eens ga proberen. Vind meestal van kappers verf dat het zo dof is.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 13:49

ik ga iets met m'n haar laten doen Clown
(weet niet meer hoe het heet) maar het is de bedoeling dat er een behoorlijk stuk aan komt Lachen
'k heb altijd al lang haar gehad vond het super mooi, en toen heeft iemand me overgehaald m'n haar te laten knippen Clown
heel dom, want het ziet er nu niet uit, 't is ong 50 cm kort..
ik kan niet wachten Tong uitsteken

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 13:51

hoh, Ik heb lang bruin stijl haar. Iedereen vinden het geweldig en vragen zich af als het van nature zo stijl is... Ja Ja Maar zo geweldig vind ik het niet. Beetje meer volume mag wel.

Om de 2 of 3 dagen was ik het, met shampoo en crémespoeling. Als ik het droog of niet, blijft stijl, makkelijk doorkambaar etc. Dus best makkelijk. En het word niet rap vet.

En ik kan er zowat alles mee Nagelbijten / Gniffelen

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 13:54

wow soet!
heb je foto?!

mijn haar is echt een ramp!
'k heb mega krullen.
als ik wakker word is mijn haar een grote klit Clown