Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smookey schreef:Minique wat helemaal niet meer op je paardrij verhaal gereageerd. (iklees dingen, maar ben het ook zo weer kwijt sorry)
Fijn dat het goed ging en dat je meer last had is logisch denk ik... Er zitten hier mensen die geregeld rijden en ook nog meer last hebben na het rijden. Hopelijk went je lichaam eraan en ga je het steeds beter volhouden. Heerlijk hè weer even zo'n paarden lijf mogen voelen...
mynique schreef:zo....na 3 weken vakantie ben ik weer begonnen met werken. Probeer maar weer mijn normale uren te werken. Eens kijken of dat gaat.
Gisteren weer geprobeerd te lessen wat wel erg tegen viel. Moest veel op kracht rijden, volgens haar aanwijzigingen en dat ging dus niet. Vandaag voor de verandering maar even naar het bos gegaan. Was echt weer heerlijk. Hoe is het verder met jullie?
mynique schreef:En Smookey..... maar goed dat je hem niet weg hebt gedaan he, kan je tenminste op deze manier van hem genieten.
manonutjuh schreef:@trutje, is goed. Ik vertrek zaterdagochtend voor 2 weken. Heb de kraag al binnen, zit heel stevig en je kan echt geen kant op.
Je kan het allicht proberen. Ik was ong. €20 kwijt.
Heb de kraag hier besteld. http://www.sportbraceshop.nl/schoudersu ... tellen.htm
Als ik terug ben laat ik wel weten of het bevallen is.
Citaat:Tip: ik ben onder behandeling bij een Neuropsycholoog! Die kan echt in kaart brengen hoe het in je koppie zit que informatieverwerking en zo en het bevalt super!