Ik moet er zelf Niet aan denken dat ik en mijn vriendje nu een kind krijgen (Ik 23 jaar, hij 28)
Ik vind leeftijd verder niet zo'n ontzettend belangrijke maatstaaf, zolang iemand zijn kind maar een stabiele, liefdevolle jeugd kan geven!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oudehinken schreef:Ik ben nu 23 en heb sinds een half jaar verkering.
wij moeten er allebei nog niet aan denken aan een kindje van ons 2.
Meiden die zwanger raken en geen abortus willen kan ik best inkomen ma bewust zwanger raken op die leeftijd vind ik dom.
dejavu schreef:Als iemand van 16 bewust zwanger raakt, beseffen ze niet altijd wat dat voor consequenties heeft op langere termijn en dat je voorlopig nog erg lang afhankelijk bent van derden.
Ik moet er zelf Niet aan denken dat ik en mijn vriendje nu een kind krijgen (Ik 23 jaar, hij 28)
Ik vind leeftijd verder niet zo'n ontzettend belangrijke maatstaaf, zolang iemand zijn kind maar een stabiele, liefdevolle jeugd kan geven!
Riswa schreef:oudehinken schreef:Ik ben nu 23 en heb sinds een half jaar verkering.
Meiden die zwanger raken en geen abortus willen kan ik best inkomen ma bewust zwanger raken op die leeftijd vind ik dom.
Sorry hoor.. maar wil je nu beweren dat je op je 23e niet verstandig bezig zijn als ze zwanger raken??
Misschien begrijp ik je helemaal verkeerd hoor.. maar ik vind het (mocht je er zo over denken) een hele domme uitspraak.,..
Dressuurgek schreef:oudehinken schreef:Ik ben nu 23 en heb sinds een half jaar verkering.
Sorry hoor.. maar wil je nu beweren dat je op je 23e niet verstandig bezig zijn als ze zwanger raken??
Misschien begrijp ik je helemaal verkeerd hoor.. maar ik vind het (mocht je er zo over denken) een hele domme uitspraak.,..
Riswa schreef:oudehinken schreef:Ik ben nu 23 en heb sinds een half jaar verkering.
Riswa schreef:dejavu schreef:Als iemand van 16 bewust zwanger raakt, beseffen ze niet altijd wat dat voor consequenties heeft op langere termijn en dat je voorlopig nog erg lang afhankelijk bent van derden.
Kijk zo heeft iedere zijn ding.. in sommige situaties is het niet verstandig.. (geloof me een kind komt altijd wel groot) maar je moet wel een stabiele omgeving hebben waarin een kind op kan groeien en of je nu 35 of 18 bent.. dat maakt weinig uit..
Riswa schreef:Ik zou zelf (waarschijnlijk) nooit voor abortus kiezen.. ik sta daar simpelweg niet achter misschien ook omdat ik wat ouder ben.
Maar ik vind dat ieder zijn eigen keuze moet maken en ik kan daar van alles van vinden.. maar dat veranderd de zaak toch niet.
SweetMellie schreef:Hallo, ik ben 18 jaar en heb een zoontje van 3 jaar.
Ik ben op mijn 15e verkracht (door onbekend persoon) en op mijn 16e werd hij geboren.
Ik heb nu 2,5 jaar een vriendje en het gaat super goed tussen ons. HIj gaat echt heel leuk om met jaimy (mijn zoontje)
Ik heb nu