drugsgebruik.. ja/nee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nijn

Re: drugsgebruik.. ja/nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 21:56

sokje87 schreef:
hallow schreef:
wat Soet al zegt: er is gewoon wat mis met je.. ben begint af te hangen van drugs. Niet dat je meteen verslaafd bent maar je word het. Verslaving vind ik de ene na de andere troep slikken/blowen/ snuiven noem maar op.

Is er dan ook wat mis met alle mensen die wel eens wat aangeschoten zijn van de drank?

En wat dacht je van al die mensen die dag in dag uit koffie drinken?

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 21:58

hallow schreef:
wat Soet al zegt: er is gewoon wat mis met je.. ben begint af te hangen van drugs. Niet dat je meteen verslaafd bent maar je word het. Verslaving vind ik de ene na de andere troep slikken/blowen/ snuiven noem maar op.

Sorry hoor maar als je blowt hoef je niet gelijkt te slikken, snuiven, spuiten of andere suppen te gebruiken.
En de drankt.

Is ook verslavend. en van drank wordt je ook niet 100%.

Het valt misschien niet op hoor. maar koffie is nog verslavender dan drugs of andere verdovende middelen.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:00

ik heb een hoop een keer/paar keer gedaan (uitgeprobeerd. dit is echter allemaal al ruim een jaar geleden en langer. voorderest heb ik er ook helemaal geen behoefte aan. ik woon nu ook op cyprus en hier is het ook niet zoals in nederland. en als je hier door de politie ermee gepakt wordt heb je een groot probleem. ik wil nog wel een keer een wiedje proberen hier.. kijken wat het verschil is met die in nederland.. maar let op gewoon een keertje. ik ben gelukkig iemand dat als ik zeg ''uitproberen'' ''een keertje'' dat het daar dan ook daadwerkelijk bij blijft!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:00

dus jullie willen beweren dat wanneer iemand telkens maar weer slikt o.i.d om zich beter te voelen helemaal in orde is? en dat hoeft niet gezien te worden als gek, gestoord of iets anders. Daarmee bedoel ik dat degene door middel van drugs bepaalde emoties moet opwekken. Het moet niet van drugs af hangen.. dan is er gewoonweg iets mis met je. Men die geestelijk verslaafd raakt heb ik het dan over..

sronnie, ik bedoelde die dingen als voorbeeld. Niet dat diegene al die dingen doet Knipoog

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:01

Water pijp wiet puur.

Nooit meer !!!! Vond het alleen ranzig en na 4 keer bij gevuld te hebbenn merkte ik nog niks terwijk het goei spul was en iedereen om me heen helemaal padje af. Terwijl ze allemaal veel minder hadden gerookt. 15 euro in rook op...

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:01

Ik drink alcohol. Een van de meest gevaarlijke harddrugs.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:03

Ik heb op vakantie ook geblowt. Het sloeg best goed aan. was nog gezellig en lekker ook.
maar daar blijf het wel bij. Hoef niet perse nog een keer te blowen

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:04

evanescence schreef:
hallow schreef:

Sorry hoor maar als je blowt hoef je niet gelijkt te slikken, snuiven, spuiten of andere suppen te gebruiken.
En de drankt.

Is ook verslavend. en van drank wordt je ook niet 100%.

Het valt misschien niet op hoor. maar koffie is nog verslavender dan drugs of andere verdovende middelen.

Ik had dus al gezegt dat, dat slikken/spuiten/ blowen enz. maar voorbeelden waren Knipoog niets aanvallends

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:04

Eefske schreef:
Ik drink alcohol. Een van de meest gevaarlijke harddrugs.

Nou als dat zo zou zijn kunnen ze net zo goed de rest ook legaliseren toch ? Haha!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:47

hallow schreef:
dus jullie willen beweren dat wanneer iemand telkens maar weer slikt o.i.d om zich beter te voelen helemaal in orde is? en dat hoeft niet gezien te worden als gek, gestoord of iets anders. Daarmee bedoel ik dat degene door middel van drugs bepaalde emoties moet opwekken. Het moet niet van drugs af hangen.. dan is er gewoonweg iets mis met je. Men die geestelijk verslaafd raakt heb ik het dan over..

sronnie, ik bedoelde die dingen als voorbeeld. Niet dat diegene al die dingen doet Knipoog

Dan heb ik je verkeerd begrepen. Als iemand constant slikt/snuift etc etc, dan is er meestal wel wat mis.

@wafel: Alcohol is inderdaad een van de meest verslavende/gevaarlijke harddrugs.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:07

Ik bracht het niet duidelijk genoeg Knipoog klopt ja is er ook.. moet zeggen dat ik dat zelf namelijk momenteel heb. Ik WEET dat ik verslaafd begin te raken puur door toch verstandig ermee om te gaan, aangezien een groot deel van de verslaafden ontkennen verslaafd te zijn. Daarom doe ik het met mate, puur om mezelf ervan te weerhouden dom te handelen. Het is een geestelijke verslaving overigens Knipoog en ik moet zeggen dat ik er alles behalve trots op ben en dit probeer te voorkomen door mensen om mij heen te informeren en te vragen alert te willen zijn op mijn acties.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:10

Het sluipt erin he?

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:11

nogal

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:14

Klote is dat. Ik ben heel streng voor mezelf, want ik zie om me heen hoe het er langzaam maar zeker in sijpelt. En ik ken mezelf, ik vind het heerlijk en JUIST daarom let ik er zo mee op.

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:16

Tsjaa, wat kan je zeggen over drugs gebruik.
ik heb vorige week dacht ik voor het eerst geblowd, voelde goed, dus waarom niet nog een keer?
ben alleen wel als de dood dat ik verslaafd raak, dus ben niet van plan elke pauze het park in te gaan ofzo.
maar het kan zo leuk zijn met vrienden Lachen
Ook wil ik absoluut nog een x spacecake en paddorepen proberen Tong uitsteken

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:18

Als je er dan maar een beetje huiverig voor blijft, scheelt dat al een hoop Nicky. Knipoog
Ik begreep vroeger sowieso de mensen niet die op school gingen blowen oid. Dan ga je totaal aan het 'genot' voorbij imo. Nu heb ik nog nooit geblowed, maar dat vind ik zo onzinnig! Je* gaat toch ook niet dronken in de klas zitten?

*Is aan niemand in het bijzonder gericht.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:19

Moet je ook zeker doen. Anders ben je net zo verloren als de rest.. want degene die het ontkennen zijn al veel te ver heen om nog even naar een preekje van vriendlief/vriendinlief te luisteren. Ik zit dan aan de xtc.. dat merk je aan een gebruiker niet.. heel fijn. Ik hoef niet gezien worden als het zichtbaar was dat je gebruikte.
Al weet ik de gevolgen van xtc dan ook wel weer.. ik neem het risico soms.. wie weet wat voor troep erin zit.
Daarom vind ik het niet erg als iemand probeert.. maar MET VERSTAND.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:20

ik heb wel eens geblowt.. tis niets aan vind ik dan weer.. geen lachkick van gehad helemaal niets.. gewoon mezelf alleen dan misselijker Clown

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:22

hallow schreef:
Moet je ook zeker doen. Anders ben je net zo verloren als de rest.. want degene die het ontkennen zijn al veel te ver heen om nog even naar een preekje van vriendlief/vriendinlief te luisteren. Ik zit dan aan de xtc.. dat merk je aan een gebruiker niet.. heel fijn. Ik hoef niet gezien worden als het zichtbaar was dat je gebruikte.
Al weet ik de gevolgen van xtc dan ook wel weer.. ik neem het risico soms.. wie weet wat voor troep erin zit.
Daarom vind ik het niet erg als iemand probeert.. maar MET VERSTAND.

XTC gebruik is vaak wel te zien hoor. Iets gespannen kaak, vergrote ogen, soms een wat vreemd gezicht... Klote van XTC is dat je je erna altijd zo verrot voelt.

*edit*
Even wat weggehaald. Het is toch een openbaar forum. Clown

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:31

Merken ze dus niet aan mij.. vreemd gezicht heb ik al dusja Vork hmm ja als je er echt goed op let waarschijnlijk wel.. maar zonder het het gebruik af te weten niet zo verrekte snel toch?

Ja ik voelde me de dag erna zo onzettend kl*te.. uitgaan was toen totaal geen pretje.
*doet het ook maar, pb mag* Knipoog

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:39

deze vondik trouwens wel goed:

Afbeelding

voor degene die graag wat meer info over drugs willen hebben vind ik dit wel een hele goeie site: http://www.drugsinfoteam.nl
kijk er heel vaak wanneer ik ergens onzeker over ben. Heb zelf ook de drugstest gedaan.

Staat echt superveel informatie op. Van die drugscontrole wist ik namelijk helemaal niet af.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 00:24

Die sticker zie je ook bij veel (gay)venues in Londen.. GHB/GBL is daar erg populair.

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 07:06

sokje87 schreef:
hallow schreef:

@wafel: Alcohol is inderdaad een van de meest verslavende/gevaarlijke harddrugs.

Dus beter een shot heroine dan maar Clown

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 07:23

Wafel schreef:
Dus beter een shot heroine dan maar

Wat is dat nu weer voor doms? Het is gewoon een feit dat alcohol een van de meest gevaarlijke en verslavendste harddrugs is. Daar praat ik andere drugs niet mee goed, maar het is een feit, klaar. Lachen
Nu heb ik het natuurlijk niet over een glaasje wijn oid, maar dat begrijp je zelf ook wel denk ik?

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 09:17

Ik ben helemaal anti drugs

Ik heb met jonge mensen met NAH gewerkt ( niet aangeboren hersenletsel)
Bij het gros is dit veroorzaakt door alcohol en drugs MISbruik
Werkelijk niet te geloven wat mensen zichzelf (lichaam&verstand) aan kunnen doen!