Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik had het er vandaag toevallig nog met m'n moeder over. Ik eet meer dan mijn leeftijdsgenoten, maar weeg een stuk minder. Mijn moeder denkt dat het komt omdat ik gewoon ontbijt, lunch, en 's avonds eet. De meeste kinderen van mijn leeftijd ontbijten niet, gaan vervolgens op school snoep/ chips eten, eten 1 broodje tussen de middag en gaan dan weer snoepen. Tja, dan kom je veel sneller aan dan dat je gewoon de normale maaltijden eet met af en toe een tussendoortje..
Djilan schreef:Ik loop 9 pagina's achterMaar ik herken het probleem. Ik heb daarover een keer een interview gegeven in de Vriendin (link staat in mijn profiel)
Ik ben zo'n 1.80m en weeg rond de 58kg. Kan eten wat ik wil en kom niets aan.
Sommige mensen zeggen wel dat het zo fijn is als je alles kan eten zonder aan te komen, maar zij vergeten dat je dus een veel duurder leven hebt want je moet meer eten kopen dan andere mensen :\
amberp schreef:Anoniem schreef:Ik had het er vandaag toevallig nog met m'n moeder over. Ik eet meer dan mijn leeftijdsgenoten, maar weeg een stuk minder. Mijn moeder denkt dat het komt omdat ik gewoon ontbijt, lunch, en 's avonds eet. De meeste kinderen van mijn leeftijd ontbijten niet, gaan vervolgens op school snoep/ chips eten, eten 1 broodje tussen de middag en gaan dan weer snoepen. Tja, dan kom je veel sneller aan dan dat je gewoon de normale maaltijden eet met af en toe een tussendoortje..
Nou dan ben ik meer de eter van niet ontbijten, veel chips, lang leve de Mac..
Maar helaas.. kom geen gram aan..
Probeer nu juist wat aan te komen door te onbijten, tussendoortje, middag eten, tussendoortje, avond eten en dan zak chips..
maar ook dat geeft nog geen resultaat...
Djilan schreef:Ik loop 9 pagina's achterMaar ik herken het probleem. Ik heb daarover een keer een interview gegeven in de Vriendin (link staat in mijn profiel)
Ik ben zo'n 1.80m en weeg rond de 58kg. Kan eten wat ik wil en kom niets aan.
Sommige mensen zeggen wel dat het zo fijn is als je alles kan eten zonder aan te komen, maar zij vergeten dat je dus een veel duurder leven hebt want je moet meer eten kopen dan andere mensen
katiavl schreef:lijkt zo maar inweze is een 36 gelijk aan 38-40 omdat er een onderzoek is geweest naar dat vrouwen gelukkiger zijn met een kleinere broekmaat dus je wordt gewon flink genaaid daar door de merkenDe maten in de winkel zijn juist kleiner aan het worden, vroeger was grootste maat 42-44 nu 38-40 en gemiddelde maat 34-36 lijkt me dus makkelijker aan het worden voor de dunnere
bietjuhh schreef:Sorry dat ik het zeg ben je wel is naar een dokter geweest want dit is niet goed en probeer goed te eten jij moet echt aankomen, Zelf ben ik niet te dik niet te dun maar dit vindt ik echt slechtik ben 15 jaar.. en ben 1.62 en weeg 32