Te dun zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BiBaMi

Re: Te dun zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:54

ik ben ook dun..
opzich soms wel handing maar ik zou echt wel wat meer willen wegen.
Ik durf amper in bikini rond te lopen, terwijl ik echt niet zo dun ben dat je denk van: anorexia...
Ik ben nu ong. 1.80 en weeg 54 kg gemiddeld..
Ik trek me maar niks van die opmerkingen aan, ik eet genoeg.. meer dan mijn vriendinnen... en nog kom ik er niet veel van aan.

Op school ook wel eens van die rottige opmerkingen zo van: surfplank..
of: als we bij jouw een bouwlamp voor je lichaam houden, hebben we gelijk een rontgefoto...
ik lach er altijd maar beetje om, maar eigenlijk is het niet leuk..
shirtjes passen nooit goed.. te wijd/te kort...
Broeken.. altijd te wijd...
enz enz..
soms baal ik er echt van, maar dik zijn lijkt me toch ook weer niet alles...
Kprobeer maar gewoon tevreden te zijn met wat ik heb.... er zijn ergere dingen...

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:56

Ik zelf ben nu 1.75 en ben net 50 kilo,, en ik eet echt al een bezetene

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 14:00

Ik had het er vandaag toevallig nog met m'n moeder over. Ik eet meer dan mijn leeftijdsgenoten, maar weeg een stuk minder. Mijn moeder denkt dat het komt omdat ik gewoon ontbijt, lunch, en 's avonds eet. De meeste kinderen van mijn leeftijd ontbijten niet, gaan vervolgens op school snoep/ chips eten, eten 1 broodje tussen de middag en gaan dan weer snoepen. Tja, dan kom je veel sneller aan dan dat je gewoon de normale maaltijden eet met af en toe een tussendoortje..

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 14:01

Daar heb je denk ik wel gelijk in juul

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 14:02

Ik ben 1.64 en weeg 46, maar eigenlijk valt dat nog wel mee vergelijken met sommige mensen.

Alleen bij sommige is het vervelend hoeveel je ook eet, dat je niet aankomt. Heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen denk ik.

wendyelst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 15:34

ik ben 1.69 en weer 51 a 52 kg. Naja eet en snoep te veel haha! dus maarja die opmerkingen van anorexia enzo krijg ik gelukkig niet meer omdat ik er toch stukken beter eruit zie dan hiervoor kwa gewicht

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 15:37

Ik ben 1.55/1.60 ong. en ik weeg 40 kilo..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 15:38

Ik loop 9 pagina's achter Knipoog Maar ik herken het probleem. Ik heb daarover een keer een interview gegeven in de Vriendin (link staat in mijn profiel)
Ik ben zo'n 1.80m en weeg rond de 58kg. Kan eten wat ik wil en kom niets aan.

Sommige mensen zeggen wel dat het zo fijn is als je alles kan eten zonder aan te komen, maar zij vergeten dat je dus een veel duurder leven hebt want je moet meer eten kopen dan andere mensen Scheve mond

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 15:40

ik ben 180 en 55 kilo ong, me gewicht schommelt ook nog heel erg. de ene dag kan ik weer 54 kilo wegen en de andere dag 57 kilo.
ik eet ook echt al als een bezetene Vork
wou dat je dat een beetje kon zien
heb wel geprobeerd om aan te komen, maar het lukt dus echt niet! Scheve mond

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 15:41

Elise, op jouw leeftijd was ik al al ongeveer zo lang, maar woog maar 51 a 52 kg. Per 2 jaar komt er bij mij zo'n beetje 1 a 2kg bij Clown
Dus wie weet ben ik over 2 jaar 60kg Tong uitsteken

else80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 15:48

Ik ben 1.72 en weeg ongeveer 55 kilo. In vergelijking met de meesten van jullie ben ik dus helemaal niet zo dun (en da's ook wel eens leuk haha) maar ik krijg ook wel vaak opmerkingen van goh, je bent zo fijntjes en licht enz enz. Ben trouwens 27 en de laatste 10 jaar zijn er wel gemiddeld 6 kilo bijgekomen Knipoog
Het stomme is dat ik het aan mezelf eigenlijk niet zo erg zie, ik ben ook wel redelijk 'in verhouding', alleen als ik mezelf dan naast anderen op foto's zie ofzo vind ik me echt zo schriel en klein! Zou dus ook best wat voller willen worden, maar eet net als jullie allemaal al alles wat ik lekker vind en kom geen grammetje aan....

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 09:54

Anoniem schreef:
Ik had het er vandaag toevallig nog met m'n moeder over. Ik eet meer dan mijn leeftijdsgenoten, maar weeg een stuk minder. Mijn moeder denkt dat het komt omdat ik gewoon ontbijt, lunch, en 's avonds eet. De meeste kinderen van mijn leeftijd ontbijten niet, gaan vervolgens op school snoep/ chips eten, eten 1 broodje tussen de middag en gaan dan weer snoepen. Tja, dan kom je veel sneller aan dan dat je gewoon de normale maaltijden eet met af en toe een tussendoortje..

Nou dan ben ik meer de eter van niet ontbijten, veel chips, lang leve de Mac..

Maar helaas.. kom geen gram aan..
Probeer nu juist wat aan te komen door te onbijten, tussendoortje, middag eten, tussendoortje, avond eten en dan zak chips..
maar ook dat geeft nog geen resultaat...

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:14

Ik heb nu de tip gekregen van een medici dat ik een soort van weightgainer moet nemen 1x daags.
Ben gelukkig wel bijna een kilo weer aangekomen maarja 50,8 voor 1.71 (21 jaar) is nog steeds te weinig!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 21:06

Djilan schreef:
Ik loop 9 pagina's achter Knipoog Maar ik herken het probleem. Ik heb daarover een keer een interview gegeven in de Vriendin (link staat in mijn profiel)

Sommige mensen zeggen wel dat het zo fijn is als je alles kan eten zonder aan te komen, maar zij vergeten dat je dus een veel duurder leven hebt want je moet meer eten kopen dan andere mensen :\

hahah daar heb je wel gelijk in ja. Als het eten gratis zou zijn, zou ik echt nog meer eten Haha!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 21:07

amberp schreef:
Anoniem schreef:

Nou dan ben ik meer de eter van niet ontbijten, veel chips, lang leve de Mac..

Maar helaas.. kom geen gram aan..
Probeer nu juist wat aan te komen door te onbijten, tussendoortje, middag eten, tussendoortje, avond eten en dan zak chips..
maar ook dat geeft nog geen resultaat...

Ik wel ontbijten, maar altijd lang leve de mac, soms ook gwn nog na mijn avondeten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 21:14

Djilan schreef:

Sommige mensen zeggen wel dat het zo fijn is als je alles kan eten zonder aan te komen, maar zij vergeten dat je dus een veel duurder leven hebt want je moet meer eten kopen dan andere mensen Scheve mond

Haha die vind ik wel goed *LOL*

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 11:36

die is echt goed!

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 11:37

ik had begin van dit topic gereageerd.! voor mensen die nog intresse hebben moet je maar zegge kan ik nog keer vertelle Haha!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 11:38

Ik ben 9 kilo (volgens mijn weegschaal, gelukkig wil dat niet 100% zeggen dat dat klopt) afgevallen. Ik was deze week hartstikke ziek en kon geen eten binnenhouden, en nog eet ik heel weinig...
Zit nu op 59 kg bij 1.83/iets groter. Verdrietig

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 11:41

ik ben 15 jaar.. en ben 1.62 en weeg 32 Boos!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:41

katiavl schreef:
De maten in de winkel zijn juist kleiner aan het worden, vroeger was grootste maat 42-44 nu 38-40 en gemiddelde maat 34-36 lijkt me dus makkelijker aan het worden voor de dunnere Lachen
lijkt zo maar inweze is een 36 gelijk aan 38-40 omdat er een onderzoek is geweest naar dat vrouwen gelukkiger zijn met een kleinere broekmaat dus je wordt gewon flink genaaid daar door de merken
Boos! Boos!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:43

bietjuhh schreef:
ik ben 15 jaar.. en ben 1.62 en weeg 32 Boos!
Sorry dat ik het zeg ben je wel is naar een dokter geweest want dit is niet goed en probeer goed te eten jij moet echt aankomen, Zelf ben ik niet te dik niet te dun maar dit vindt ik echt slecht

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 17:15

ik ben 1.70 en weeg standaard tussen de 50 en 55.. Nu ik meer sport weeg ik mezelf iedere week, en ik hang nu rond de 51!
Ik krijg idd ook altijd de opmerking:"je moet eens meer eten hoor". Of op t werk altijd het meeste friet.. want ik kan het nog wel gebruiken. Als ik dan vervolgens met gemak die bord leeg eet kijkt iedereen raar..
Vaak reageer ik niet eens op die opmerkingen trouwens.. Ik zeg meestal dat ik gewoon hard werk en daarom zo goed eruit zie..

Ik voel me goed bij dit gewicht. Zou alleen liever paar kg extra hebben. Als ik nl een rot periode heb kan ik niet meer eten en zit ik zo weer aan de 45 kilo.. En dat is niet echt gezond voor je lijf.

* gaat nog een koekje pakken Knipoog *

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 17:18

Met kleren kopen heb ik ook niet echt een moeite. Alleen de lengte van broeken geeft voor mij wel eens een probleem. Mr als je ziet dat 24 of 25 de kleinste maat is, nou dan kan ik nog wel heel wat afvallen wil ik daar inpassen Tong uitsteken

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 17:22

ik koop de laatste tijd kindermaat 164 of 170..
Stukken goedkoper *zeker paardrijbroeken*. En qua lengte precies goed omdat ik niet zo groot ben!
Alleen truitjes vallen vaak veel te ruim, en de kindermaatjes zijn vaak te kort.