Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissToseland schreef:ik moet dat ook nog steeds invullen
ik twijfel heel erg
want ik zit onder de medicijnen
dus ik denk bij mij zelf
heeft het wel nut
ilske schreef:idd zoetiej dat gevoel heb ik ook erg..
Mijn nabestaande hoeven voor mij niet nog 20 jaar te betalen (graf ed)
En een crematie is zoiezo heel erg mooi.. Ik hoef ook niet in de kerk en die onzin.. Gewoon een mooi afscheid bij het crematorium, en dan een lekker pilsje pakken!!
6 weken later strooi me maar maar uit onder een mooie boom!!
Maja zo denkt deze nuchtere ik er over..
sjorsie schreef:Ik ben bewust geen donor en heb dat ook op mijn codicil staan, dus geen donor, waarom is aan mij.
Iris82 schreef:Ik ben geen donor.
Ik weet niet waarom, het is een gevoel...
Shadow0 schreef:sjorsie schreef:Ik ben bewust geen donor en heb dat ook op mijn codicil staan, dus geen donor, waarom is aan mij.
Zou jij organen van een ander accepteren?
sjorsie schreef:alleen van mijn familie en viseversa mocht ik nog een echte kans hebben op een echt leven, dit heb ik ook zwart op wit staan. Reden is aan mij, verder zeg ik hier niets over geen zin in echte bokt reacties
Shadow0 schreef:_rosita_, heb jij je keuze eigenlijk laten registreren?
joke20 schreef:Ik ben wel doner.
my_travers schreef:Maar anyway. Ik denk dat de mensen die geen donor willen zijn, een beetje worden afgestempeld als egoistisch. Maar ik bedoel er zijn toch zat andere manieren om mensen te helpen. Voor hetzelfde geld geeft iemand die geen donor is veel geld uit aan goede doelen enz.
Citaat:En nu ik dit aan het schrijven ben denk ik gewoon dat ik mijn nabestaanden laat kiezen. Denk dat zij wel kiezen voor wel donor. Haha.