Eigenlijk wel raar dat als je in slaap 'valt' je meteen wakker bent Ik heb het soms wel gehad maar nu al een hele tijd niet. Het lijkt dan of ik begin te vallen en dan ben ik meteen wakker.
Ik heb niet alles doorgelezen, dus weet niet of het er al staat.. Maar het schijnt dat je dan erges bang voor bent.. En als je droomt dat je word achterna gezeten dan ren je voor je angsten weg.. Zoiets zei een vriendin vandaag
Haha, ik heb dat ook, alleen ik droom altijd dat ik uit mijn bed val , gepaard met een enorme stuiptrekking dat mijn lief er wakker van wordt daarna slaap ik iid snel, eng vinden doe ik het niet alleen ik schrik me rot van mijn eigen stuipen
ik heb dat ook wle vaker ja, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat dat is want normaal als je slaapt en je draait je om ofzo dan wordt je daar ook niet meteen wakker van....
ik heb niet echt dat ik in slaap val met een plof zeg maar hoe jullie het beschrijven. maar wat ik wel heb is dat ik als ik droom ik bang ben dat ik nergens in pas dat k me een reus voel, maar ook dat als ik slaap ik het gevoel heb dat ik van heel ver van bovenaf kijk op alles. dus dat alles heel klein is onder me en ik zelf mega groot ben. daar krijg ik wel een benauwd gevoel van.
Ik heb heel af en toe ook zoiets, ware het niet dat ik dan nooit van hoog val maar meer een soort struikelbeweging maak, een stoeprandje mis of het idee heb dat ik van een stoel val of zo.. Daarna ben ik altijd wel gelijk wakker ja. En blij dat ik op een zachte matras ben geland