Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Libella schreef:Hij scheidt dezelfde stoffen als de pil, maar plaatselijk, zodat er veel minder van het middel nodig is, dus minder schadelijk voor de gezondheid.
Dat is dus een misverstand. De nuvaring scheidt niet minder hormonen af dan de pil.
Citaat:Nuvaring® bevat 2,7 milligram ethinylestradiol en 11,7 milligram etonogestrel. Gedurende 3 weken komt iedere dag 15 micrgram ethinylestradiol) en 120 microgram etonogestrel vrij. Op grond van de hormoon-samenstelling is de anticonceptiering vergelijkbaar met een lichte 1-fasepil van de 3e generatie
jacimatho schreef:In de tijd van onze dip kreeg je dan ook van die situaties dat je even wilt knuffelen, gewoon ff vasthouden....en dat dat dan meteen een signaal is voor de ega om erop te duiken....en dat je dan dus maar niet gaat knuffelen om dat voor te zijn....
En cre-eer je dus nog meer afstand...
Misschien een keer duidelijk aangeven dat hij je bv wel lekker mag masseren helemaal, maar dat er geen gevolg aan vast zit...om zo je zinnen weer te prikkelen.
Hij "krijgt "dan dus niks zeg maar, en moet zich volledig op jou richten.
Of een maandje lekker veel vasthouden en knuffelen, met de afspraak dat er geen geveolg aan vast zit...om zo de intimiteit weer wat terug te halen.
Wendy schreef:Tsja, weet ik niet hoor. Lang aan de pil gaat ook regelmatig samen met een lange relatie natuurlijk...
Jurga schreef:Wel opvallend dat er zoveel Microgynon 30 slikkers problemen hebben
Shyla25 schreef:Een tip van beter in bed was tongzoenen, als je daar mee begint komt vaak de rest vanzelf.
Ik heb het wel een keer geprobeerd en toe werkte het echt, je moet alleen wel zin hebben in tongzoenen
VeryWell schreef:Doordta ik er nooit meer zin in had, begon ik ook te twijfelen aan mijn relatie en kwam er ook achter dat ik eigenlijk helemaal niet veel meer voor em voelde. Dat was ook best confronterend!
Bealy schreef:Uitgebreid lekker zoenen helpt zeker, dat is nou echt iets wat veel mensen in een lange relatie snel achterwege laten.