Drugs/Roken/Drank als een brugklasser?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

waterval123

Re: Drugs/Roken/Drank als een brugklasser?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 11:08

bij ons mag je ook alleen maar roken vanaf de 3e maar wij mogen in de pauzes nie het schoolplein af dus dan kun je ook nie roken en er lopen docenten buiten rond dus dat gaat ook nie, na school roken er wel gewoon mensen maar dan moet je wel om het hoekje gaan staan.

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 11:11

vind het ontzettend stoerdoenerij!
dat je af en toe drinkt, okay, dat begrijp ik, maar dat je dan al aan de drugs zit vind ik absoluut niet normaal!

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 22:11

ja dan hoor je er bij he.
denken ze.
ik rook zelf ook ( veel spijt) en drink natuurlijk ook wel is wat wie niet??
maar niet aan de drugs.

vemrulz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 22:15

Vorig jaar rookte er ons al best veel eersteklassers [die nu net als mij in de 2e zitten], nu zie ik die op school bijna niet meer roken. Sommige blowen ook wel eens .. en drinken ook wel eens .. vind 't echt niet normaal zo vroeg al.

Nikkitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 00:13

Jessbub schreef:
bij ons mag je ook alleen maar roken vanaf de 3e maar wij mogen in de pauzes nie het schoolplein af dus dan kun je ook nie roken en er lopen docenten buiten rond dus dat gaat ook nie, na school roken er wel gewoon mensen maar dan moet je wel om het hoekje gaan staan.

Wilde net zeggen. Echt verbieden kun je het niet.
Mogen jullie dan niet het schoolplein verlaten omdat er anders gerookt wordt? Dat vind ik echt onzinnig. Zouden ze op onze school moeten proberen, dan breken er echt rellen uit, joh.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:40

Nee daar is het niet voor, we hebben maar een half uurtje pauzen dus kun je niet echt veel gaan doen, maar ze willen denk ik gewoon dat je op school blijft, niet dat er geen leerlingen weg gaan, ben ook wel eens daar buiten de poort geweest, ze dachten dat ik uit was dus zo veel controle hebben ze niet Clown

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 18:51

SemiR_4_LiFe schreef:
@dudet, zometeen lig je de volgende morgen bij me toch een lelijke jongen in z'n bed?!! Haha!

*kuch. laat ik dát maar even voor mezelf houden?! Clown

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:10

In de 1ste aan de drugs?? 2 jaar geleden hadden ze weleens een jointje in de pauze, maar die zijn nu allemaal van school.
Drinken doet iedereen volgens mij weleens.
Helaas hebben wij een vreselijk stereotype school, dat als ze je ook maar 1x met een peuk of een biertje zien staan gelijk stoerdoenerij vinden, omdat dat niet van mammie mag Cool . Ahum.. Die gasten kennen mij niet eens dus die weten niet eens wat ik allemaal mag Rolleyes
Overigens heb ik al een half jaar geen peuk of alcohol meer aangeraakt dus Vork

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 16:50

Jessbub schreef:

Niet van het plein af?! Dat zou hier niet goedkomen! Haha! Bij ons roken ook de 2e klassers gewoon op het plein, en de leraren staan daar ook wel es.. ze zeggen er niets van.. Maar k denk trouwens dat bijna iedereen het wel een keer wil/gaat proberen. Zeker als je op school er al veel mee te maken krijgt dat anderen het doen.

Marion__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 16:55

Ik vind het ook belachelijk hoor..! Het is écht alleen om stoer te doen..
Bij ons op school merk je het ook. Van die 1 of 2e klassertjes die even "ongezien" van het schoolterrein lopen om te gaan roken.. (wannabe roken, inhalen en METEEN weer uitblazen Clown )
Nee, ik vind het niet normaal in ieder geval! Bloos