speedy16 schreef:ik wil graag dat hier een slotje op komt!!!!!
Die komt hier dus niet zusje ...
Of moet dat van meneer ??
Wees blij dat mensen ook achter jou staan...
Hij is gewoon een viespeuk !!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
speedy16 schreef:ik wil graag dat hier een slotje op komt!!!!!
laura1987 schreef:sorry ik zie het al nightlover........
ze had toch al eerder een topic over hem geopend?
laura1987 schreef:sorry ik zie het al nightlover........
ze had toch al eerder een topic over hem geopend?
Speedy16 schreef:ja dat wel maar ik zat al een paa maanden aan de terapie en het maakt me echt niks uit![]()
vind het zelf ook wel vies maar weet echt niet wat ik moet doen
bedankt voor je reactie
Aniron schreef:~zie zit niet als een aanval, maar als een hulpmiddel tegenover anderen!
zijn er trouwens al echt feiten op tafel gelegt? doormiddel van zekerheid en absolute waarheid, er kan wel iets gezegt worden, maar zou dat waar zijn? ik vertrouw t totaal niet als ik alleen maar de ene kant van het verhaal te horen krijg en de andere kant niet. misschien is iemand wat vreemder in het doen en laten als wij, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat iemand een viezerik is, zo ken ik nog wat meerdere mensen zowel mannen al vrouwen die hierme geconfronteerd werken terwijl er helemaal geen sprake was van sex met minderjarige, voor de rest wil ik alleen maar duidelijk maken tegen de mensen die deze man totaal niet kennen, scheer menden niet over 1 kam doormiddel van verhalen, maar ga pas wat zeggen als je er 100% zeker van bent dat er een misdrijf (om het even zo cruuw ner te zetten) plaats vindt of gevonden is.en de mensen die hem wel kennen maar alleen als wat zijn beroep is. kunnen ook niks bewijzen. dus waarom al die heissa om een verhaal wat nog steeds niet in feiten is uitgedrukt?
natuurlijk moet er dan wat aan gedaan worden als t blijkt van waarheid, maar daar kom je niet achter om alleen maar negatieve klanken te laten horen over diegene, want ik ken hem persoonlijk en weet dat deze man totaal niet onvriendelijk of negatief aangelegt is tenzij het er naar wordt gemaakt.
laura1987 schreef:nog even.
had ze dit topic niet geopend viewtopic.php?f=91&t=621492&hilit= omdat ze sex had gehad met een leraar? of was het zo dat die leraar dat met haar wou ofz.
want als ze zei dat ze sex had gehad met die leraar heeft ze dit misschien ook gelogen aangezien ze nu öntmaagd" is...
Aniron schreef:je hebt een pm
laura1987 schreef:dan is ze wel heeeeeeeeeeel raar bezig :S
sorry hoor.
nightlover schreef:laura1987 schreef:nog even.
had ze dit topic niet geopend viewtopic.php?f=91&t=621492&hilit= omdat ze sex had gehad met een leraar? of was het zo dat die leraar dat met haar wou ofz.
want als ze zei dat ze sex had gehad met die leraar heeft ze dit misschien ook gelogen aangezien ze nu öntmaagd" is...
Dit is weer geweest om hem jaloers te maken !!
Ik zeg niet teveel meer want anders rakel ik heel haar verleden op...
Ik wil gewoon dat ze goed weg komt , daar moet ze voor gaan...
nightlover schreef:[En wil je bewijs ???
Mijn zusje had het noooit over SEX tot hij in beeld kwam , ja .
Zij was maagd en is nog onderzocht !!
Kom morgen naar mij , dan slaeur ik jou en mijn zusje naar de dokter ...
Later we haar opnieuw onderzoeken ---} geen maagd meer !!
Dus , wil jij je bewijs ??
Kleine moeite hoor
Frozenstar schreef:laura1987 schreef:dan is ze wel heeeeeeeeeeel raar bezig :S
sorry hoor.
laura1987 schreef:dit zegt misschien meer frozenstar
dan is ze wel heeeeeeeeeeel raar bezig :S
sorry hoor.
ze zet dus de reputatie, het gezin en de baan van een leraar op het spel om die man jaloers te maken :S:S:S
dan zit er bij je zusje ook iets HEEEEEEEEEEEEEL erg fout
verootjoo schreef:nightlover schreef:[En wil je bewijs ???
Mijn zusje had het noooit over SEX tot hij in beeld kwam , ja .
Zij was maagd en is nog onderzocht !!
Kom morgen naar mij , dan slaeur ik jou en mijn zusje naar de dokter ...
Later we haar opnieuw onderzoeken ---} geen maagd meer !!
Dus , wil jij je bewijs ??
Kleine moeite hoor
Uhm... hoe kun je onderzoeken of iemand nog maagd is?Bij mijn weten kan dat helemaal niet.