Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb heel google zitten doorspitten op de meest logische en meest rare woordencombinaties. heb vrijwel niets kunnen vinden. ze hebben het vrijwel altijd over katoen.
en kimmm jij ook voor het googelen 
): zijn deze bij de bristol nog steeds verkrijgbaar want dan ga ik dat eens proberen.
hoop dat ze er nog zijn en het helpt
) had ik een enorme eczeemplek in m'n nek. Als kind heb ik het jaaaaren lang gehad in m'n knieholtes/ellebogen. Ik mocht om de dag douchen, niet met zeep wassen en het beste hielp nog wel de cortisonzalf. Nu is het stukken minder; ik douche dagelijks en was me niet met zeep; kan ik niet tegen (ook met deodorants niet).
Laar schreef:heb je normaalgesproken haargroei op je borsten?
heb je dan geen last van een droge huid? als ik te vaak onder de douche spring, dan kan ik hele schilfers van mn huid aftrekken
Ik heb wel van meer gehoord dat het wel moet helpen om te zwemmen in de dode zee alleen denk wel dat het erg gaat prikken,, maar ja wie mooi wil zijn moet pijnleiden
heb gezwommen met de tranen in mn ogen, maar ik wilde zo graag zwemmen in de blauwe zee en ik wist dat het goed voor mn huid zou zijn. en ben uiteindelijk helemaal schoon geworden én het heeft een aantal weken geduurd voordat het eczeem weer de kop op stak
je moet er maar mee leren om te gaan. bouwina schreef:Mijn vriend had ook medelijden maar ja je kunt er eigenlijk niks aan doen.je moet er maar mee leren om te gaan.

Kimmm schreef:Laar schreef:heb je normaalgesproken haargroei op je borsten?
*kijkt even* alleen korte blonde haren, nauwelijks opvallend. hoezo?

dus durf het ook niet zo goed aan.. elbeauty schreef:Ik heb nu de laatste dagen weer wat rare plekjes erbij gekregen. Het lijkt net of ze een sigaret hebben uitgedrukt op mij huid het is ook zo groot en die heb ik nu een stuk of 8 op mijn boven arm en mijn rug. Gelukkig mag ik dinsdag naar de dermatoloog hoop echt dat die iets heeft waardoor het over gaat. Want ik word gek van mijn schilverige voorhoofd.
of voor allebei? vraag aan de dermatoloog voor een dikke vette crème (wit), weet niet meer hoe het heet. etiket is eraf
iemand anders misschien? ma_rie_tje, hadden we daar het een tijd geleden niet over? kan het zo gauw niet vinden. het is heerlijke crème en het houd je huid goed vet! misschien heb je hier iets aan?
) ik krab regelmatig, maar ook nog eens onbewust in mn slaap
hij maakt me dan wakker met de mededeling: 'kim, niet krabben, je maakt me wakker.' maar dan draai ik me om, slaap verder en krab dus ook rustig verder.

cetomacrogol Creme bedoelde we waarschijnlijk. Kimmm schreef:elbeauty schreef:Ik heb nu de laatste dagen weer wat rare plekjes erbij gekregen. Het lijkt net of ze een sigaret hebben uitgedrukt op mij huid het is ook zo groot en die heb ik nu een stuk of 8 op mijn boven arm en mijn rug. Gelukkig mag ik dinsdag naar de dermatoloog hoop echt dat die iets heeft waardoor het over gaat. Want ik word gek van mijn schilverige voorhoofd.
ga je nou naar de dermatoloog voor de droge huid op je voorhoofd of voor de rare plekken?of voor allebei? vraag aan de dermatoloog voor een dikke vette crème (wit), weet niet meer hoe het heet. etiket is eraf
iemand anders misschien? ma_rie_tje, hadden we daar het een tijd geleden niet over? kan het zo gauw niet vinden. het is heerlijke crème en het houd je huid goed vet! misschien heb je hier iets aan?
maar echt balen van je handen zeg! hoop dat de dermatoloog iets voor je hebt liggen wat wél helpt!