Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laar schreef:heb je normaalgesproken haargroei op je borsten?
bouwina schreef:Mijn vriend had ook medelijden maar ja je kunt er eigenlijk niks aan doen.je moet er maar mee leren om te gaan.
Kimmm schreef:Laar schreef:heb je normaalgesproken haargroei op je borsten?
*kijkt even* alleen korte blonde haren, nauwelijks opvallend. hoezo?
elbeauty schreef:Ik heb nu de laatste dagen weer wat rare plekjes erbij gekregen. Het lijkt net of ze een sigaret hebben uitgedrukt op mij huid het is ook zo groot en die heb ik nu een stuk of 8 op mijn boven arm en mijn rug. Gelukkig mag ik dinsdag naar de dermatoloog hoop echt dat die iets heeft waardoor het over gaat. Want ik word gek van mijn schilverige voorhoofd.
Kimmm schreef:elbeauty schreef:Ik heb nu de laatste dagen weer wat rare plekjes erbij gekregen. Het lijkt net of ze een sigaret hebben uitgedrukt op mij huid het is ook zo groot en die heb ik nu een stuk of 8 op mijn boven arm en mijn rug. Gelukkig mag ik dinsdag naar de dermatoloog hoop echt dat die iets heeft waardoor het over gaat. Want ik word gek van mijn schilverige voorhoofd.
ga je nou naar de dermatoloog voor de droge huid op je voorhoofd of voor de rare plekken?of voor allebei? vraag aan de dermatoloog voor een dikke vette crème (wit), weet niet meer hoe het heet. etiket is eraf
iemand anders misschien? ma_rie_tje, hadden we daar het een tijd geleden niet over? kan het zo gauw niet vinden. het is heerlijke crème en het houd je huid goed vet! misschien heb je hier iets aan?