Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malibu_ schreef:Hallo! Ik heb een vraag..
Ik ben nou een paar dagen erg ziek geweest, overgeven enzo. Maar ik bleef toch de pil slikken ( ik heb Microginon 30 ofzoiets ) Maar ik gaf weer over, en de pil was er dus ook uit! Maar moet ik dan gewoon blijven slikken?
En nog iets.. op welk tijdstip slikken jullie de pil? S'ochtends/S'avonds? en waarom vind je dat tijdstip prettig?
Ben ik gewoon nieuwsgierig naar
Angeliek schreef:Ik heb echt problemen met al die pillen.. Tjeetje. Van Microgenon 30 kreeg ik hoofdpijn, en van Microgenon 20 werd ik misselijk. Ik ga van de week of volgende week naar de doktor, en vraag naar een nieuwe pil. Ik heb veel goede verhalen gehoord over de Jasmin, en de Minulet.
Ik vond het ook zo vreemd, toen ik een paar maandne geleden overging naar Microgenon 20, schreef de doktor mij eigenlijk de Lovette pil voor, maar bij de apotheek kreeg ik Microgenon 20..
Trouwens, als je begint met de pil, en je slikt de eerste pil op de eerste dag van je menstruatie, ben je dan meteen beschermt, welke pil je dan ook slikt?
Beauty_yana0 schreef:Angeliek schreef:Ik heb echt problemen met al die pillen.. Tjeetje. Van Microgenon 30 kreeg ik hoofdpijn, en van Microgenon 20 werd ik misselijk. Ik ga van de week of volgende week naar de doktor, en vraag naar een nieuwe pil. Ik heb veel goede verhalen gehoord over de Jasmin, en de Minulet.
Ik vond het ook zo vreemd, toen ik een paar maandne geleden overging naar Microgenon 20, schreef de doktor mij eigenlijk de Lovette pil voor, maar bij de apotheek kreeg ik Microgenon 20..
Trouwens, als je begint met de pil, en je slikt de eerste pil op de eerste dag van je menstruatie, ben je dan meteen beschermt, welke pil je dan ook slikt?
Nee, het duurt geloof ik 10 dagen ong. voordat de nieuwe pil werkt!
Reggea schreef:Allemaal
Ik vroeg me even iets af... Zijn er meer mensen met een Implanon?????