e_horse schreef:Werd door iemand geattandeerd op de ziekte van Lyme: ook met vage klachten en vermoeidheid. Lees maar op
http://www.lymenet.nl/
Ik ben er op getest omdat ik ooit tekenbeet had gehad, dachten ze daar ook aan maar was het niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
e_horse schreef:Werd door iemand geattandeerd op de ziekte van Lyme: ook met vage klachten en vermoeidheid. Lees maar op
http://www.lymenet.nl/
superwoman schreef:Zeker eng!
Toch heb je aardig wat klachten die niet bij cvs horen...
(buikpijn, geen temp in je handen en over geen controle van je sluitspier heb ik ook nog nooit iemand gehoord (ookal kan ik dat anderzijds wel begrijpen dat niet iedereen dat verteld)
Vraag gelijk bij de huisarts voor een verwijzing naar de internist!
e_horse schreef:Ik vind dat wel logisch klinken: dat die afvalstoffen niet wegkunnen. Ik heb ook eczeem en dat klopt ook wel bij dat verhaaltje. Ik heb het idee dat de eczeem van binnenuit komt. Als ik hele foute dingen eet of veel allergische stofjes (huismijt etc) inadem heb ik er meer last van.
(buikpijn, geen temp in je handen en over geen controle van je sluitspier heb ik ook nog nooit iemand gehoord (ookal kan ik dat anderzijds wel begrijpen dat niet iedereen dat verteld)
nikkigioa schreef:Chronische moeheid kan ook veroorzaakt worden door dientamoeba fragilis. Een amoebe die in je buik leeft en extreme vermoeidsheidsklachten kan geven. Een TNT-test kan uitslag geven. Bij maar liefst 16% van de mensen met vermoeidheidsklachten lijkt dit veroorzaakt te worden doordat ze dientamoeba fragilis bij zich dragen.
superwoman schreef:Kun je veel niet eten door je eczeem?
Hannanas schreef:Iemand daadwerkelijk ervaringen met bioresonantie?
Aangezien op deze bladzijde iemand bioresonantie noemt.
( edit ) ik zie op blz 7 dat er over bioresonantie is geschreven.
Lijkt mij erg lijken op een mesoloog.
Aangezien deze ook *meet* en je daarna adviezen/medicijnen/tabletten etc krijgt.