Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Om de dag denk ik... soms minder, en als het heel heet is meer natuurlijk.
Ze hebben mij trouwens altijd verteld dat het helemaal niet goed is voor je huid om meer dan 1 keer per dag te douchen?
maaitjuh schreef:Wendy schreef:Om de dag denk ik... soms minder, en als het heel heet is meer natuurlijk.
Ze hebben mij trouwens altijd verteld dat het helemaal niet goed is voor je huid om meer dan 1 keer per dag te douchen?
Ja dat schijnt maar dat kan me niet zoveel schelen.
Ik heb nergens last van iig.
Wendy schreef:Ik vind dit allemaal best grappig om te lezen en misschien zou ik er ook een nieuw topic over moeten openen, maar wat vinden jullie dan van mensen in een verpleeghuis die als ze mazzel hebben maar 1 keer per week worden gedouched?
Wendy schreef:Ik vind dit allemaal best grappig om te lezen en misschien zou ik er ook een nieuw topic over moeten openen, maar wat vinden jullie dan van mensen in een verpleeghuis die als ze mazzel hebben maar 1 keer per week worden gedouched?
nodenka schreef:Het is echt belachelijk dat ze deze mensen maar 1 keer per week douchen.
Het zal je maar overkomen, altijd keihard gewerkt en altijd lekker elke dag douchen en nu je ouder wordt stoppen ze je in een hokje en mag je maar 1 keer per week douchen (als je geluk hebt)