zowat het hele jaar door verkouden?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Truf

Re: zowat het hele jaar door verkouden?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:39

GimGirl schreef:
En Truf hoe is het gegaan Haha!

Laracroft wat bedoel je met mooi geel is niet lelijk Verward

Haha, Sarah heeft het over dat ik geel zag nadat ik moest overgeven Clown En nee, mooi geel is niet lelijk, maar ook niet echt gezond.

Ik moest me om kwart voor 12 melden in t ziekenhuis, waren voor de verandering optijd, maar liep uiteraard uit, dus was om even voor 12 aan de beurt. De arts waarschuwde me dat het nog wel kon gaan bloeden en dat ik daar niet van moest schrikken. Dûh, dat had ik ook al bedacht Knipoog. Dus de proppen dr uit en blazen en snuiten. Wat een zoot rotzooi komt daar uit zeg! Het viel me echt alles mee hoe veel zeer het deed, had wel voor de zekerheid ff een paracetamol genomen voor we weg gingen, maar dat was volgens mij niet eens nodig geweest.
Heb nu al 2x gespoeld en dat valt me ook reuze mee, alleen de spray die k nu moet gebruiken is echt té ranzig.

Al met al is mij dit avontuur echt 100% mee gevallen, erg weinig pijn en weinig brakkig geweest.

Donderdag mag ik nog even terug komen voor controle, om te kijken of de korsten allemaal weg zijn, anders gaat de arts die er uit halen Nagelbijten / Gniffelen . Goed spoelen dus Haha!

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:58

Dan zat die pijn dus in het aantal dagen, na 1 week was het dus al goed opgedroogd Nagelbijten / Gniffelen
Ik had van te voren ook al inbrufen genomen, maarja hielp niet veel haha

Mooi dat het spoelen ook mee valt, vond ik in begin nog wel raar omdat me neus toen nog zo gevoelig was..

En inderdaad goed spoelen, ik had na een week vrijwel niks meer alleen beetje achterin maar ja dat lukt ook haast niet.. Had je ook nog spalkjes er in?
Anders zou ik voor de controle je neus weken in bakje water met zout, heeft bij mij erg geholpen en al de korsten waren toen ook weg.. (en help zeker bij het uithalen van de spalkjes)

succes Lachen

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:26

Tnx! Nee, heb er geen spalkjes in, er is een stuk van de onderste neusschelp afgehaald, dus niet gebroken.

Ik heb ook geen last meer van traanogen, denk dat de tampons wat drukten tegen een traanklier ofzo.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:29

Je hebt ook van dat spul tegen extreme verkoudheid..kan alleen niet op de naam komen...
VOlgens mij is het alleen te koop in Amerika

LaraCroft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 19:30

GimGirl schreef:
En Truf hoe is het gegaan Haha!

Laracroft wat bedoel je met mooi geel is niet lelijk Verward

Nou, ik had Truf al gevraagd om een foto van haar verband, uiteraard wou ze die niet sturen, maar Truf's zus wou dat wel! Duivel

Dus ik heb foto's gezien van Truf in zo'n heel fout ziekenhuis pijama ding in een rare gele kleur Clown

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 19:56

Van je familie moet je t hebben... Lekker weer Tong uitsteken

LaraCroft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 19:59

Ach, ik heb de foto's aan niemand anders laten zien, t kon erger Clown

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:32

hahaha, lekkere familie trug Knipoog
Maar goed, is allemaal al weer voorbij haha..
Ik had tenminste een blauwe jasje Tong uitsteken in het ziekenhuis haha

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 08:40

Eigenlijk wou ik de foto's hier levensgroot plaatsen Schijnheilig.

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:40

Ooh ik wil ook een blauw jasje!!!

Cis als je het maar laat!!! Boos!

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:44

vriendin had dit ook,, heeft neusschotje recht laten zetten, stond blijkbaar scheef zag je niet namelijk.. en toen was het over!

LaraCroft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:45

Dennis schreef:
Eigenlijk wou ik de foto's hier levensgroot plaatsen Schijnheilig.

Jaaaaa doen doen doen!! *LOL* Go jij! Go jij! ROFL

Nee geintje, das niet leuk, Trufje heeft het al zo zwaar Clown

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:19

Dat doe ik niet voor Trufje, maar voor alle andere mensen hier Schijnheilig.

*Trufje, niet slaan*

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 18:30

Alweer ff een update Lachen
Ben vandaag weer bij de arts geweest voor controle. Alles zag er erg goed uit, zat alleen aan beide kanten een korst(je). Die korstjes ging hij weg halen, pfff wat een naar gevoel zeg!!!

Ik moet nu over 4 weken weer terug komen voor controle en mag nog lekker door gaan met spoelen Misselijk , het liefst 10x per dag Clown

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:52

Truf schreef:
Alweer ff een update Lachen
Ben vandaag weer bij de arts geweest voor controle. Alles zag er erg goed uit, zat alleen aan beide kanten een korst(je). Die korstjes ging hij weg halen, pfff wat een naar gevoel zeg!!!

Ik moet nu over 4 weken weer terug komen voor controle en mag nog lekker door gaan met spoelen Misselijk , het liefst 10x per dag Clown

Dus ook nog korstjes, ik blij dat het achterin zat en hij zei van dat moet je zelf maar proberen Nagelbijten / Gniffelen haha.. Tegen mij zeiden ze ook het liefst 10x per dag en anders zo vaak mogelijk haha.
Als je over 4 weken terug komt moet je alsnog door blijven spoelen en over half jaar terug, ik moet in okt/nov weer heen Clown

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:58

Ik heb ook wat Nagelbijten / Gniffelen
Ik ben klein beetje snotterig, tja wat wil je ook met dit weer brr..
En maandag wezen zwemmen en jaa hoor, oren klappen dicht. En als ik ergens een hekel aan heb, is het dat wel Boos! maar goed dus ik druppelen, kwam best wel wat uit maar open krijgen nee hoor net voor paar min ofzo.. Dus ik vandaag naar de huisarts, oren uit laten spoelen (doet overigens de assistente) en auw auw wat een k*t gevoel.. Heb erge nauwe gehoorgang zei ze nog dus ging al lastig, maar ze waren nu wel schoon en moest het er zo maar mee doen.. En ja hoor rechts was meteen los heerlijk, maar links zit nu nog de hele tijd dicht Nagelbijten / Gniffelen net alsof er een luchtbelletje oid achter zit, krijg het niet open, zelf alweer met olie wezen druppelen maar komt ook geen smeer uit Nagelbijten / Gniffelen wat dit nou weer is... echt vreemd zo gevoel had ik voor het uitspuiten niet, toen zat juist rechts dicht...

Help.. Vork

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:39

En voor het eerst na de operatie weer eens verkouden.. Jeetje wat een bagger gevoel, maarja was ook al weer zo lang geleden Knipoog

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:45

Haha, vervelend he Knipoog
Ben al weer laaang verkouden helaas, al sinds de maandag na de operatie... Zijn nog wel korsten uit gekomen laatst en mag maandag weer even mn gezicht laten zien in t ziekenhuis. Zal weer even gaan klagen dat ik alweer verkouden ben.

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 09:32

Truf schreef:
Haha, vervelend he Knipoog
Ben al weer laaang verkouden helaas, al sinds de maandag na de operatie... Zijn nog wel korsten uit gekomen laatst en mag maandag weer even mn gezicht laten zien in t ziekenhuis. Zal weer even gaan klagen dat ik alweer verkouden ben.

oh dat is nog minder..
Vervelend zeg ik moet over twee maanden geloof ik pas weer heen Tong uitsteken
Succes

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 11:24

Ik was even benieuwd hoe het hier gaat, met al die neuzen bij elkaar Clown
Zolang niks van gehoord, dus hoe gaat het met jullie? Nog nieuwe ontwikkelingen??

Hier inmiddels wel moest vorige week heen voor controle en zag er allemaal prima uit, hij had niks te klagen.. Ik ben ook niet vaak meer lang verkouden, zo af en toe nog wel even maar dan even goed spoelen en gaat het ook wel weer.. alleen ik adem wel weer benauwd volgens omstanders van me maar daar merk ik niks van Clown

Maar... omdat ik het s'nachts nog wel benauwd heb, moet ik volgende week een half uur onder narcoce Scheve mond gaan ze kijken hoe ik slaap wat er in me keel gebeurd (omdat ik door die benauwdigheid dus snurk) met een cameratje geloof ik, ik weet het geneens precies maarja het is volgende week maandag al Clown

En daarna moet ik nog gewoon zelf een nachtje komen slapen bij ome dokter, nee gekheid gewoon nachtje slapen in het ziekenhuis met allemaal apparatuur aan me gesloten, gaan ze ook kijken hoe ik slaap en of ik wel genoeg zuurstof krijg en enzz... (als ik tenminste kan slapen, kan nooit op vreemde plek slapen maarja Tong uitsteken )

En uit de hand van die 2 onderzoeken, moet een uitslag komen wat ze er evt aan kunnen doen.. nouja afwachten maar weer maar ik ga niet weer onder het mes pff Tong uitsteken

Dus nu jullie, jullie nog ontwikkelingen??

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 14:08

Haha, de neuzenclub Clown

@ GimGirl: beter dat je niet meer zo lang verkouden bent!
Klinkt ook wel bekend, dat benauwde 's nachts en het snurken(krijg standaard commentaar van mensen die bij me in de buurt slapen). Ben benieuwd wat er bij jou uit komt, hopelijk kan je wel 'gewoon' slapen bij ome dokter Knipoog

Tsja, ontwikkelingen... Het is bij mij nogsteeds zoals het was, verkoudheid is een tijdje wat minder geweest, maar wel mn neus weer wat dicht. Nu weer een nieuwe verkoudheid opgepikt, dus gaat weer lekker. Ik kan wel wat beter blijven ademen door de operatie, maar het is wel vervelend dat m'n neus evengoed weer wat vol is.
Oh ja, ik erger me op het moment nogal aan m'n moeder. Ze had 2x een flinke bloedneus gehad, uiteindelijk gisteravond om 12 uur nog eens naar de huisartsenpost gegaan. Ze heeft nu proppen in dr neus en oh wat is ze zielig zeg! Pfff word er echt best moe van, zó erg was het ook weer niet (moet ff frustratie kwijt Knipoog ).

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 14:10

Ik ben ook heel vaak verkouden en dan heel lang altijd me neus kapot. Word er ook wel flauw van af en toe maar ben 2 x voor na de huisarts geweest en toen kreeg ik soort neusspray en dat werkte niet dusja blijf niet aan de gang... Lachen Meeste neussprays ben ik allergisch voor zoals Otrivin ofzo, dus ook niet echt een oplossing.

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 14:14

@ Truf.. wat een zielige moeder heb je Knipoog
maar moet je nog keer heen voor controle dan? Want lijkt me ook niet kloppen,, ik vang ook elke verkoudheid op als die hier weer eens heerst, maar is nu eerder weg dan hiervoor.. Vooral als je gaat spoelen als je verkouden bent is het zo weg,, helpt echt en ik moet gewoon blijven spoelen, hij zo net als tandenpoetsen dagelijks hoort hoort dit ook zo Scheve mond nouja fijn dan, ik doe het niet dagelijks alleen als ik merk dat het wat vol is..
Spoel jij nog wel dan Truf..? En anders zou ik weer eens heen gaan..

En idd ben benieuwd wat uit die 2 'slaaptesten' komen Nagelbijten / Gniffelen

@ Sony misschien ook keer doorverwijzing vragen naar KNO arts?

LaraCroft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 19:57

Heyhey, bij mij eigenlijk geen ontwikkelingen meer, heb nergens meer last van. Misschien heeeeel af en toe dat ik een beetje een snotneusje heb, maar verder echt nergens last meer van Haha! Geweldig! Maar heb nog een lading Nasonex op voorraad liggen, dus mocht t beginnen, kom maar op Vork

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:15

@ laracroft.. Mooi zo echt geweldig Knipoog dat heb ik dus ook af en toe beetje snotneus maar dat is zo weer weg (vooral met spoelen dan)

Gelukkig maar Haha!