Jemig,dan stoom ik de douche uit. Dat is voor mij te heet. Ik douche meestal op 35- 38 graden en in de zomer (ligt eraan hoe warm het is) op 25 tot 30 graden (afgelopen Juli was dat 20 graden) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jemig,dan stoom ik de douche uit. Dat is voor mij te heet. Ik douche meestal op 35- 38 graden en in de zomer (ligt eraan hoe warm het is) op 25 tot 30 graden (afgelopen Juli was dat 20 graden)
hoe warmer hoe beter
Shanna schreef:ik douche altijd op 30 graden of kouder.. en dat terwijl het eigenlijk altijd wel koud heb!
als ik er net onder sta dan is het water nog aardig koud , maar hoe langer ik eronder sta , hoe warmer ik hem zet. Laat ik het zo zeggen: op het laatst is de warme kraan helemaal open en de koude eigenlijk zo goed als dicht
Charret schreef:Shanna schreef:ik douche altijd op 30 graden of kouder.. en dat terwijl het eigenlijk altijd wel koud heb!
Ik dus ook! Hoe raar is dat? Me vriend douched echt op 40 graden ofzo,ik verbrand dan gewoon
de ene keer op 30 , de andere keer op 38 . Maar dat vind ik wel vrij warm , liever tussen de 30 enn 33 ofzo :p
Ben ook een rasechte koukleum hoor, vaak zit ik met 30 graden buiten nog rillend en klappertandend op de bank
later ietsjes kouder, maar niet minder als 36 denk ik... 
's zomers is het 20 - 25 graden, maar in de winter moet ik wel even warm worden hoor